• Bijna iedereen kent het wel. Aan het eind van je middelbare school beloof je elkaar om elkaar vaak te bellen en af te spreken. Toch weten we allemaal in ons hart dat dit niet gaat gebeuren, niet altijd met opzet. Deze vriendengroep beloofde dat elkaar ook maar toch ging iedereen zijn eigen weg en zagen ze elkaar nog maar weinig. Een aantal jaar later spraken ze met elkaar af om een bovenverdieping van een groot appartementencomplex af te huren in Atlanta, waar ze ook naar school gingen, en daar met zijn alle te gaan wonen. Waar ze geen rekening mee hielden was dat niemand meer het zelfde was op de Highschool. De karakters zullen tegenvallen, of juist mee. Het zal in ieder geval heel anders worden dat ze allemaal hadden gedacht.

Meedoen? Allebei (Voorlopig) vol.
    Meisjes
    1. Madeleine Reith Evans - Aragog
    2. Leigh-Ann Llorally - Avenged7Fold
    3. Alexys Chayenna Romano - CarrotCurls
    4. Victoria Dickinson - Mebarak
    5. Adrianne Florence Hamilton - Amorphous
    6. Adain Charlotte Mendler - Meade

Jongens
    1. Memphis Blues - Cosette
    2. Emryn Jack Sirius Leaf - Pronks
    3. Justin Simon Jordan - LuvMustache
    4. Damiën Noach Grange - Blanche
    5. Mitchel Damon Riviera - Colfer
    6. Alex Levi Scott - Hutcher
    Naam:
    Leeftijd: tussen de tweeëntwintig en de zevenentwintig
    Uiterlijk: omschrijving + foto nu en foto vroeger
    Innerlijk: zowel die op highschool als ‘nu’
    Bezigheden na Highschool: denk aan werk, opleiding etc.
    Familie: let erop niet iedereen heeft een slechte band met zijn of haar familie en zeker niet iedereen wordt mishandeld.
    Extra:

Regels:

- Originele en uitgebreide personages.
    - Minimaal 4 regels schrijven.
    - Geen eendagvliegen, als je langer dan één week zonder reden niet heb gereageerd vervalt je rol.
    - We beginnen met één personage p.p.
    - OOC wordt aangegeven met [].
    - 16+, binnen de perken, is toegestaan.
    - Nieuw topics mogen in eerste instantie alleen geopend worden door Mebarak.
    - Ik begin pas als alle rollen zijn ingevuld.
    - Reserveringen blijven één dag staan.

[ topic verplaatst door een moderator ]

[ bericht aangepast op 10 juni 2012 - 20:06 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Ik weet niet of anderen het ook goed zullen vinden, maar zou ik, als er niet genoeg plaatsen zijn, nog een jongen mogen? (A)

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Voorlopig beginnen we nog met één, later kan je altijd nog aanmaken maar omdat het al een 'kleine' groep is ben je dan redelijk overheersend. Ik wil het topic of vrijdagavond of zaterdagavond openen. Het ligt een beetje aan de examenstof voor zaterdag.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

mag ik een jongen reserveren?

† Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

Ah, stiekem wil ik wel een meisje als dit nog mogelijk is. Want echt jonge, ik suck in jongens, haha.

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Klinkt leuk! Kan ik een jongen reserveren? (:

Meade schreef:
    Ah, stiekem wil ik wel een meisje als dit nog mogelijk is. Want echt jonge, ik suck in jongens, haha.

Eigenlijk zijn de meisjes vol maar voor jou maak ik een uitzondering ^^

Blanche schreef:
    Klinkt leuk! Kan ik een jongen reserveren? (:

Tuurlijk mag dat, ik zet je erbij!

Mebarak schreef:
    (...)

Tuurlijk mag dat, ik zet je erbij!

Oké, ik vul 'm morgen in. Ben nu druk met huiswerk.

Mebarak schreef:
    (...)

Eigenlijk zijn de meisjes vol maar voor jou maak ik een uitzondering ^^

That's very kind of you. Ik zal zo wat in elkaar flansen! (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Mebarak schreef:
    Voorlopig beginnen we nog met één, later kan je altijd nog aanmaken maar omdat het al een 'kleine' groep is ben je dan redelijk overheersend. Ik wil het topic of vrijdagavond of zaterdagavond openen. Het ligt een beetje aan de examenstof voor zaterdag.

Ja, daar heb je gelijk in (:
    Dat is goed hoor.

Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

Naam: Alexys "Lexy" Chayenna Romano
    Leeftijd: 24
    Uiterlijk: Vroeger:

Nu:

Innerlijk: Vroeger:

Vroeger werd ze ook wel de stille cheerleader genoemd. Ze zei bijna nooit wat, en liep een beetje mee met anderen. Ookal was ze cheerleader, ze was best onzeker. Wel had ze regelmatig andere vriendjes. Maar die maakten het vaak uit met haar omdat ze zo stil was.

Nu:

Van de Alexys van vroeger is niks meer over. Ze houdt van feesten, is brutaal en deelt maar al te graag haar mening met anderen. Ze weet zelf niet hoe ze zo is geworden. Het was gewoon een keer naar de club en in één klap was ze veranderd. Ze is een beetje arrogant. Ook kan ze nu heel goed acteren en liegen, zodat bijna iedereen haar altijd gelooft.

Bezigheden na High school: Na de High School heeft ze een tijdje rond gekeken voor studies, maar vond niks leuk. Er werd al vaak gezegd dat ze model moest worden, en ze heeft uiteindelijk de knoop doorgehakt. Ze ging naar een modellenbureau en werd bijna meteen aangenomen. Nu is ze een wereldberoemd topmodel.
    Familie: Haar vader vind het niet heel leuk dat ze model is, maar dat is omdat ze ook best vaak voor lingeriemerken werkt. Runways, fotoshoots noem maar op. Maar hij is wel trots dat ze zo succesvol is. Haar moeder is overleden aan longkanker, daar leed ze al aan toen Alexys op de high school zat. Haar broer Mitch is gewoon iets simpels gaan doen, op kantoor werken..
    Extra: /

El Diablo.

Nou, dan reserveer ik een jongen, als je me erbij wil?

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Hmmm, vooruit dan maar. Nee hoor, je mag erbij dat zei ik toch al ^^

Naam: Alex Levi Scott.
    Leeftijd: 24.
    Uiterlijk:
    - Vroeger

Alex had lichtblond haar en groene ogen. Hij droeg meestal iets op zijn hoofd. Hij hield wel van opvallen en had daarom altijd wel iets opvallend aan. Hij droeg lenzen omdat hij vond dat een bril hem lelijk stond.
    - Nu

Alex heeft donkerblond haar en groene ogen. Hij draagt meestal een simpel shirt en een skinny. Hij heeft wel eens een muts op, maar meestal draagt hij niks op zijn hoofd. Soms heeft hij zijn bril op, en soms zijn lenzen in.
    Innerlijk: Vroeger stond Alex ook wel bekend als de loverboy van de school, maar sinds hij ernstig ziek is geweest is dit compleet verdwenen. Alex hield en houdt nog steeds van opvallen, hij vindt dat je met je uiterlijk ook laat zien wie je van binnen bent. Hij ziet er dan ook altijd erg verzorgd uit. Alex is een echt familie mens en had het dan ook erg moeilijk mee om zijn thuis in te ruilen met het nieuwe appartement. Vroeger was Alex nogal macho, maar dat is nu compleet over. Alex is nu erg volwassen.
    Bezigheden na Highschool: Alex begon aan een rechtenstudie, maar toen hij ernstig ziek werd is hij daarmee gestopt. Na een zware tijd heeft hij zijn leven weer opgepakt. Toen hem werd aangeboden het appartement te huren heeft hij dit als een nieuwe kans gezien en het met beide handen aan.
    Familie: Alex is zoals er al werd gezegd een echt familie mens. Hij heeft twee zusjes en een broertje. Hij woont samen met zijn vader, moeder, oma en zusjes en broertje in een groot huis aan zee. Zijn vader is schrijver en zijn moeder huisvrouw. Een van zijn zusjes is net geslaagd en zijn andere broertje en zusje zitten nog op de hogere school.
    [Ik hoop dat ik er nog bij kan :3]

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Als iedereen zijn rol invult kan ik morgen/overmorgen het topic openen.