• Hoeveel co-auteurs kun je maximaal hebben? Of is er geen maximaal aantal?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Volgens mij is er geen maximum, maar het lijkt me wel vervelend om met een enorm aantal één verhaal te schrijven


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Lol, geen idee, maar ik denk niet dat er mensen zijn die met over de 15+ mensen aan een verhaal willen schrijven.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Lol, geen idee, maar ik denk niet dat er mensen zijn die met over de 15+ mensen aan een verhaal willen schrijven.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Meade schreef:
    Lol, geen idee, maar ik denk niet dat er mensen zijn die met over de 15+ mensen aan een verhaal willen schrijven.


    Nou ja, het idee was om voor school met de hele klas te schrijven (21 mensen) maar dan wel goed georganiseerd door onze lerares Nederlands


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Guerriero schreef:
    (...)

    Nou ja, het idee was om voor school met de hele klas te schrijven (21 mensen) maar dan wel goed georganiseerd door onze lerares Nederlands

    Wacht, betekent dat dat er een hele schoolklas op Quizlet komt? OH MY GOD o.o
    laten we hopen dat er geen mensjes bij zitten die expres heel 't forum gaan onderspammen of zo.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Wacht, betekent dat dat er een hele schoolklas op Quizlet komt? OH MY GOD o.o
    laten we hopen dat er geen mensjes bij zitten die expres heel 't forum gaan onderspammen of zo.


    Haha, ze vallen wel mee hoor, we hebben samen ook zitten dichten en misschien gaan we één account maken. En daarbij gaat de helft waarschijnlijk alleen omdat het moet ;)
    Dit is onze vage humor:

    Mevrouw,
    dat skelet is toch niet echt?!
    over een kwartier zijn we uit
    voetbal

    en

    Die hartjes irriteren mij
    ja, mij ook!
    meteen toen ik ze zag
    door dat witte randje
    en omdat ze knipperen
    ik houd niet van knipperende
    hartjes

    en als laatste:

    Ik heb zin in
    Een gedicht
    dus laat ik daarmee begin
    daarna denk ik dat ik neem
    een ijsje
    met een leuk prijsje
    die stoel gaat naar achter
    dat is toch lekker
    oeps! ijs over m'n broek


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Nou Sabine, volgens mij kan dat zonder limiet (krul)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Met de hele klas?! Maar als het word georganiseerd door je lerares heeft het een redelijke kans van slagen maar ik vind het wel een beetje eng zoveel mensen ineens erbij op Quizlet.


    Physics is awesome

    Oh wait, your whole freaking class? O.o
    Well, oké klinkt wel awesome :')


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Eyes schreef:
    Met de hele klas?! Maar als het word georganiseerd door je lerares heeft het een redelijke kans van slagen maar ik vind het wel een beetje eng zoveel mensen ineens erbij op Quizlet.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik denk dat het handiger is om samen één account te maken. Zo heb je minder kans dat ze het account gaan onderspammen en dat ze onderling gesprekken gaan voeren op het forum

    Oh en anders kan je altijd acrobat of google documents gebruiken. Dan kan iedereen van bij zijn/haar thuis de documenten aanpassen..

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 17:57 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Eyes schreef:
    Met de hele klas?! Maar als het word georganiseerd door je lerares heeft het een redelijke kans van slagen maar ik vind het wel een beetje eng zoveel mensen ineens erbij op Quizlet.


    21 valt wel mee ;) En zoveel zijn het er niet, 21 is volgens mij wat er ongeveer per 3/4 dagen bij komt ofzo?


    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe. - Albert Einstein

    Maar 21 bovenop die 20 mensen die er om de 4 dagen bijkomen is wel al veel?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zolang ze maar aardig zijn toch? :') :Y)


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Komt je héle klas naar Quizlet? Ik ben benieuwd. :Y)
    Maar wat gaan jullie doen qua verhaal dan? Gewoon een verhaal van 21 delen, of echt een lopend verhaal? & hoe kent je lerares Quizlet überhaupt? o_0


    Great minds think alike.