Twee zussen en hun eeuwige rivaliteit. Riley Welsch en haar zus Elena besluiten met een stel vrienden een feestje te geven. Het thema van het feest word ‘The Murder Game’, het moordspel. Een echte rage in het kleine stadje Wilson in North-Carolina, Amerika. Tieners geven hier massaal feestjes waar ze het moordspel spelen. Het groepje van veertien mensen raakt ingesneeuwd in het landhuis van de familie Welsch. Alles verloopt goed met het moordspel en het meisje dat ‘dood zou spelen’ doet het ook erg goed. Een beetje te goed. Pas na een tijdje merkt iedereen dat het meisje niet meer ademt. Paniek slaat toe en de spanning stijgt. Loopt de moordenaar hier nog rond? Heeft iemand van het gezelschap het gedaan? Riley en Elena besluiten om samen op te lossen wat er is gebeurt. Zouden ze hun rivaliteit aan de kant kunnen zetten, of zouden ze het wel op kúnnen lossen?
Wat ik nodig heb:
• 6 Meisjes uit de groep.
• 6 Jongens uit de groep.
Wat je in moet vullen:
Voornaam: Het verhaal speelt zich af in Amerika, dus het liefste Engelse namen.
Achternaam:
Volledige naam:
Leeftijd en geboortedatum: Tussen de 18 en 21.
Karakter: Niet iedereen heeft hetzelfde ‘lieve’ of ‘arrogante’ karakter, het liefst variatie.
Uiterlijk: Bekend persoon. Naam erbij vermelden aub. Katelyn Tarver en Sasha Pieterse zijn bezet.
Familie:
Karakter in het moordspel: Omschrijving hoe je karakter heet en informatie erover, in het moordspel.
Extra: Dingen als hobby's, relatie, alles wat er nog bij vermeld moet worden.
Mag ik je waarschuwen?
Ik kies de beste, niet de eerste! (:
[ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 16:37 ]
If you don't do stupid things whilst your young - you have nothing to laugh about when you're old