• Hi there,

    ik wil volgend schooljaar de opleiding logopedie gaan volgen, maar nu komt 't... voordat je toegelaten kan worden, moet je een screening goed doorlopen. Tijdens die screening moet je een liedje zingen met variatie in toonhoogte, maar ik kan zo 1, 2, 3 niet een geschikt liedje bedenken, nouja, misschien Yesterday van The Beatles. Heeft iemand een suggestie? Zou me heel erg helpen ^^ Er zijn hier vast wel users aanwezig die daar verstand van hebben (:

    Bij voorbaat dank!


    "I shut my eyes in order to see.'

    Variatie in toonhoogte? Uhm, jeetje daar vraag je wat. Ik ken wel variatie in toonhoogte bij de liedjes van Whitney Houston, Celine Dion, Tina Turner (volgens mij ook) en Maria Carey


    Physics is awesome

    't Moet trouwens niet te hoog zijn (cat) En ik moet 't makkelijk a capella kunnen zingen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nu heb ik yesterday in mijn hoofd. D:
    Maar dat liedje past denk ik wel heel goed.


    Your make-up is terrible

    Oké, ome google heeft het over ´Vader Jacob´


    Physics is awesome

    Zoek anders gewoon wat liedjes op youtube op, typ er karaoke achter en probeer het :')
    Bij de suggesties zullen altijd wel dingen staan.
    En anders, misschien een liedje van Avril Lavigne?


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Mja, ik weet 't niet (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Clouded schreef:
    Zoek anders gewoon wat liedjes op youtube op, typ er karaoke achter en probeer het :')
    Bij de suggesties zullen altijd wel dingen staan.
    En anders, misschien een liedje van Avril Lavigne?

    Nee, want ik vraag hier om specifieke liedjes (cat) Het is nogal moeilijk om een goed liedje te vinden die daar aan voldoet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Nee, want ik vraag hier om specifieke liedjes (cat) Het is nogal moeilijk om een goed liedje te vinden die daar aan voldoet.

    Ja, okay. Dat is waar.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Ik moest daarvoor eigenlijk meteen aan kinderliedjes denken..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Knaye west - The heartless, misschien? Ik heb niet zo´n goed gehoor ervoor of doe anders iets van Glee, die zingen vaak ook in verschillende toonhoogten of niet?


    Physics is awesome