• Toestemming van Factory.

    So, basically, I'm gonna have a schrijfwestrijd en ik zoek dus kandidaten. 10 om precies te zijn.
    Alle overige informatie -hoe lang één ronde duurt, wat de eerste opdracht is etc.- krijg je zodra ik de story activeer waarin alle opdrachten zullen staan. Ik zou het fijn vinden als jullie zelf ook een story aan zouden maken, zodat ik niet alle inzendingen in mijn story hoef te proppen en ik het niet kwijt zal gaan raken in mijn inbox. (:
    Bedenk wel goed of je wel tijd hiervoor zal gaan krijgen en of je dit wel echt wílt. Ik ga de opdrachten niet heel erg moeilijk maken of zo, maar het zou jammer zijn als iemand vrijwillig uit de wedstrijd zou stappen.
    De prijzen zijn een verassing, 'cause I like surprises, hihihi.

    KANDIDATEN:
    1 - Nemph.
    2 - SEXYSTYLESx.
    3 - Tisiphone.
    4 - MorningDew.
    5 - Nightair.
    6 - xExpression
    7 - Mafia.
    8 - Neenie.
    9 - Aragog.
    10 - Vandersteen.

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 13:31 ]


    I never finish anyth

    Als het nog kan, meld ik me ook aan. xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Als er nog plaats is wil ik meedon maar ik ga volgende week op kamp en kan dan dus niet online komen.


    Remember to be ridiculous.

    Hmm, er zal wel geen plaats meer zijn.

    Ik wil wel meedoen, zolang ik een soort van opdracht krijg is het goed (:


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Ik wilde ook meedoen maar ik zie dat het al vol is helaas..


    Happiness can be found, even in the darkest of times... If one only remembers to turn on the light.

    Jammer, CURLYMONSTER schrijft wel goed! x


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    asdjklfj abo


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Heb je al genoeg Juryleden?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    Heb je al genoeg Juryleden?


    Ja, ik ben een jurylid en daar wil ik het graag bij houden. (:


    I never finish anyth

    Can I join?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Nindo schreef:
    (...)

    Ja, ik ben een jurylid en daar wil ik het graag bij houden. (:


    Ow, jammer. Anders had ik me wel opgegeven en dan mezelf uitgeschreven. 'k weet niet of ik dan mag jureren van je?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    (...)

    Ow, jammer. Anders had ik me wel opgegeven en dan mezelf uitgeschreven. 'k weet niet of ik dan mag jureren van je?


    Ehrm, ja, nja, dit is de eerste keer dat ik een schrijfwedstrijd houd en ik zou het graag even zelf nog willen uitzoeken met de puntentellingen en zo. Misschien dat je een volgende keer wel zou kunnen meehelpen (:
    En als je je wilt uitschrijven, dat mag nu ook gewoon als je dat nog wilt.


    I never finish anyth

    Nindo schreef:
    (...)

    Ehrm, ja, nja, dit is de eerste keer dat ik een schrijfwedstrijd houd en ik zou het graag even zelf nog willen uitzoeken met de puntentellingen en zo. Misschien dat je een volgende keer wel zou kunnen meehelpen (:
    En als je je wilt uitschrijven, dat mag nu ook gewoon als je dat nog wilt.


    nee, ik wil niet uitschrijven, maar ik wil gewoon graag jureren bij een wedstrijd, daarom vroeg ik het.
    Jammer, maar ik snap je punt ook wel. Al is het makklijker als je er twee hebt. Dan is het ook leuker voor de deelnemers, dan krijgen ze van twee kanten kritiek en complimenten


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Is er nog plek?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Bluejay doet niet meer mee, dus dat betekend dat xExpression haar plaats inneemt. Daarbij zit deze wedstrijd dan ook vol, sorry voor degene die niet mee kunnen doen. (:
    Story met opdrachten en beoordelingen. - Ik activeer vanavond de eerste opdracht, make sure dat je zelf ook een story aanmaakt waar je je opdrachten in kan zetten.
    Succes!


    I never finish anyth