• Sarah -CarrotKing- is 12 en wordt 13 op 5mei. Belg
    Melissa -Yail- is 14 en wordt 15 op 22 januari. Belg
    Lisette -Proxime- is 14 en wordt 15 op 11 december. Nederlander
    Lisanne -Clint- is 13 en wordt 14 op 1 februari. Nederlander
    Lieke -Script- is 15 en wordt 16 op 8 maart. Nederlander
    Nikki -MalikShake- is 17 en wordt 18 op 3november. Nederlander
    Mara -WhiteLips- is 15 en wordt 16 op 29 mei. Nederlander
    Beaudine -Jev- is 16 en wordt 17 op 2 mei. Nederlander
    Joëlla -LukeBrooks- is 16 en wordt 17 op 22 september. Nederlander

    WIJ ZIJN AWESOME. Kom erbij, we houden van nieuwe mensen.

    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08
    Melissa: 19/07-27/07
    Lisanne: 10/07-21/07
    Lisette: 21/07-10/08
    Lieke: 20/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 0:14 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Script schreef:
    (...)

    Hahaha ik zit hier juist dankzij mijn ex-beste vriendin, zij heeft deze site 'uitgevonden'. c:


    haha. Soms vraag ik me af wat ik aan het doen zou zijn als ik Q niet had gehad.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Clint schreef:
    (...)
    Shuttle Run test? DAT IS ZWAAR KUT.
    Ik had de eerste keer trap 5,5 (cijfer: 5) en dit jaar een 6 (trap:7)
    YAY


    I know. :c Nah, ik had dus trap 5,5. Dat is cijfer 5,5 toen vond ik het genoeg. c: Goedzo.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Goedzo! I'm proud of you. c:
    Ik had voor de Shuttle Run test een 5,5. Dat is onnodig heen en weer rennen op piepjes 8D. En bij de 5,5 vond ik het genoeg, dan had ik toch een voldoende ^^.


    haha lol. We hebben ook nog baseball gedaan, maar ik sloeg altijd naast, maar dat kwam omdat die die de bal aangooide veel te hoog gooide ;O


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    haha. Soms vraag ik me af wat ik aan het doen zou zijn als ik Q niet had gehad.


    Ik ook. Heel vaak eigenlijk ^^. Dan had ik weheartit ook niet eens gekend 8D.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yail schreef:
    (...)

    haha lol. We hebben ook nog baseball gedaan, maar ik sloeg altijd naast, maar dat kwam omdat die die de bal aangooide veel te hoog gooide ;O


    Sowieso haat ik gym, alle sporten die er bestaan en ik ben totaal niet sportief.. En toch moet ik van therapeute op een sport -____- . Dus ga ik badmintonnen lol. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    EN HOI LISANNE 8D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Script schreef:
    (...)

    Ik ook. Heel vaak eigenlijk ^^. Dan had ik weheartit ook niet eens gekend 8D.


    En ik tubmlr niet. Maar het lijkt me echt raar dat ik dan jullie niet gekend zou hebben.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Script schreef:
    (...)

    Sowieso haat ik gym, alle sporten die er bestaan en ik ben totaal niet sportief.. En toch moet ik van therapeute op een sport -____- . Dus ga ik badmintonnen lol. c;


    Tja, je hebt mensen die sporten leuk vinden en anderen vinden het zwaar klote. Maar badminton is dan wel een goede keuze denk ik.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    En ik tubmlr niet. Maar het lijkt me echt raar dat ik dan jullie niet gekend zou hebben.


    Ja hè, dan had ik gewoon niet al mijn awesome vriendinnen en vrienden niet gehad. :c Dan was ik echt een hele erge loner lol. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    I know. :c Nah, ik had dus trap 5,5. Dat is cijfer 5,5 toen vond ik het genoeg. c: Goedzo.

    WHUT. In de eerste was het cijfer de trap min 0,5 en in de tweede de trap min 1 bij ons. En jij bent ouder en zit in een hogere klas lol. Fuck logic.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:04 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yail schreef:
    (...)

    Tja, je hebt mensen die sporten leuk vinden en anderen vinden het zwaar klote. Maar badminton is dan wel een goede keuze denk ik.


    Is het ook, want ik heb vroeger getennist en daar was ik goed in en badminton is een soort zelfde vandaar. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clint schreef:
    (...)
    WHUT. In de eerste was het cijfer de trap min 0,5 en in de tweede de trap min 1 bij ons. En jij bent ouder en zit in een hogere klas lol. Fuck logic.


    Indeed. Raar.. Mja, bij ons gewoon welke trap je haalt, dat cijfer heb je. Als ik het tot trap 10 had volgehouden had ik dus een 10 ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Ja hè, dan had ik gewoon niet al mijn awesome vriendinnen en vrienden niet gehad. :c Dan was ik echt een hele erge loner lol. c;


    Same. Ik kan me nu echt niet voorstellen dat ik hier ooi weg ga gaan. Jullie zijn allemaal zo geweldig! Maar soms denk ik van: stel dat we ooit op een dag niet meer op Q komen, wat dan?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Script schreef:
    (...)

    Indeed. Raar.. Mja, bij ons gewoon welke trap je haalt, dat cijfer heb je. Als ik het tot trap 10 had volgehouden had ik dus een 10 ^^.

    Wij moeten volgend jaar daarvoor dus minstens trap 11,5 voor hebben D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Script schreef:
    (...)

    Is het ook, want ik heb vroeger getennist en daar was ik goed in en badminton is een soort zelfde vandaar. c:

    Tennis lijkt me cool. Badminton is dat ook, alleen word ik het snel beu XD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.