• Sarah -CarrotKing- is 12 en wordt 13 op 5mei. Belg
    Melissa -Yail- is 14 en wordt 15 op 22 januari. Belg
    Lisette -Proxime- is 14 en wordt 15 op 11 december. Nederlander
    Lisanne -Clint- is 13 en wordt 14 op 1 februari. Nederlander
    Lieke -Script- is 15 en wordt 16 op 8 maart. Nederlander
    Nikki -MalikShake- is 17 en wordt 18 op 3november. Nederlander
    Mara -WhiteLips- is 15 en wordt 16 op 29 mei. Nederlander
    Beaudine -Jev- is 16 en wordt 17 op 2 mei. Nederlander
    Joëlla -LukeBrooks- is 16 en wordt 17 op 22 september. Nederlander

    WIJ ZIJN AWESOME. Kom erbij, we houden van nieuwe mensen.

    Vakanties/afwezigheden:
    Mara: 16/07-24/07 + 9/08-18/08
    Melissa: 19/07-27/07
    Lisanne: 10/07-21/07
    Lisette: 21/07-10/08
    Lieke: 20/07-05/08.
    Nikki: 05/07-23/07.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 0:14 ]


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    LOOK AT THE HERO'S IN THE LIVERPOOL RAAAAAAAAAAAAAIN!. Love that song. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    N'aaahw, ik kreeg wel een beetje kippenvel van dat laatste. ;s
    Ik mis mijn klas van vorig jaar, 2de dus. Ook zo erg, toen had ik het echt leuk met mijn ex-beste vriendin. :cccccc


    poor you.

    Echt elke dag was er bij ons iets. Zeker bij Frans lol. Daar gingen we echt niet vooruit. Ze zaten die leerkracht echt altijd uit te kakken. Daarom hebben we ook bijna niets gezien. Ze hadden bij die leerkracht ooit eens de klink met lijm ingesmeerd lol. Of inkt op de stoelen gesmeten zodat ze moest rechtstaan.

    En als het dat niet was hadden ze ruzie. OMG ik denk net aan iets. Ooit heeft Elise (die op de 2de rij, helemaal rechts) is gezegd dat die leerkracht niet kon lesgeven. Dan mocht zij is voor de klas gaan echt lol. En ze hebben ook ooit een een nepsigaar bovengehaald xD

    Echt hilarisch als ik daaraan terugdenk. We hebben dat jaar ook 3 leerkrachten voor Engels versleten XD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    BLUP


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    poor you.

    Echt elke dag was er bij ons iets. Zeker bij Frans lol. Daar gingen we echt niet vooruit. Ze zaten die leerkracht echt altijd uit te kakken. Daarom hebben we ook bijna niets gezien. Ze hadden bij die leerkracht ooit eens de klink met lijm ingesmeerd lol. Of inkt op de stoelen gesmeten zodat ze moest rechtstaan.

    En als het dat niet was hadden ze ruzie. OMG ik denk net aan iets. Ooit heeft Elise (die op de 2de rij, helemaal rechts) is gezegd dat die leerkracht niet kon lesgeven. Dan mocht zij is voor de klas gaan echt lol. En ze hebben ook ooit een een nepsigaar bovengehaald xD

    Echt hilarisch als ik daaraan terugdenk. We hebben dat jaar ook 3 leerkrachten voor Engels versleten XD


    Hahahahaha, dat is echt geweldig als je zo close bent met je klas en iedereen omgaat. Meh. Heb je eigenlijk een beste vriendin? Nhihi. Ik ben wel nieuwsgierig, ik mis het hebben van een beste vriendin ^^, ik heb alleen maar gewone vriendinnen.. Mja, je kan niet alles hebben, niet waar?
    En opzich is mijn klas ook wel grappig hoor: we zaten bij Nederlands en die lerares zei: 'Wat gaan we vandaag doen?' Max een jongen bij mij uit de klas, een echt pervert zei: 'Groepseks' en toen klapte die in zijn handen. Hele klas lag in een deuk. Geweldig. =)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 18:41 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Hahahahaha, dat is echt geweldig als je zo close bent met je klas en iedereen omgaat. Meh. Heb je eigenlijk een beste vriendin? Nhihi. Ik ben wel nieuwsgierig, ik mis het hebben van een beste vriendin ^^, ik heb alleen maar gewone vriendinnen.. Mja, je kan niet alles hebben, niet waar?
    En opzich is mijn klas ook wel grappig hoor: we zaten bij Nederlands en die lerares zei: 'Wat gaan we vandaag doen?' Max een jongen bij mij uit de klas, een echt pervert zei: 'Groepseks' en toen klapte die in zijn handen. Hele klas lag in een deuk. Geweldig. =)


    haha lol. Ja eigenlijk denk ik wel Famke, alhoewel we nu ook niet echt zo close zijn. Maar ik kon niet echt met iedereen overweg hoor. Niet met die mensen die een grote mond hadden tegenover de leerkracht.

    Maar dat jaar werden we echt de ergste klas van de hele school genoemd lol. Zelfs leerkrachten die ons helemaal nooit les hadden gegeven wisten wie we waren.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    EN IK HEB TROUWENS EEN 20/20 VOOR MIJN LOOPTESST (yeah)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    EN IK HEB TROUWENS EEN 20/20 VOOR MIJN LOOPTESST (yeah)


    En dat is? 8D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yail schreef:
    (...)

    haha lol. Ja eigenlijk denk ik wel Famke, alhoewel we nu ook niet echt zo close zijn. Maar ik kon niet echt met iedereen overweg hoor. Niet met die mensen die een grote mond hadden tegenover de leerkracht.

    Maar dat jaar werden we echt de ergste klas van de hele school genoemd lol. Zelfs leerkrachten die ons helemaal nooit les hadden gegeven wisten wie we waren.


    HAHAHA. Dat is echt leuk , though.. Wat leuk dat je beste vriendin dan ook op deze site zit nhihi. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    En dat is? 8D


    20 minuten lopen en voor een 20/20 moest je zonder te stoppen 9 rondjes van 400 meter lopen. En ik had er 10 een een kwart.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Script schreef:
    (...)

    HAHAHA. Dat is echt leuk , though.. Wat leuk dat je beste vriendin dan ook op deze site zit nhihi. c:


    Dat komt omdat ik en Femke (vooral ik) haar zover hebben gekregen XD


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Yail schreef:
    (...)

    Dat komt omdat ik en Femke (vooral ik) haar zover hebben gekregen XD


    Hahaha ik zit hier juist dankzij mijn ex-beste vriendin, zij heeft deze site 'uitgevonden'. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Yail schreef:
    (...)

    20 minuten lopen en voor een 20/20 moest je zonder te stoppen 9 rondjes van 400 meter lopen. En ik had er 10 een een kwart.


    Goedzo! I'm proud of you. c:
    Ik had voor de Shuttle Run test een 5,5. Dat is onnodig heen en weer rennen op piepjes 8D. En bij de 5,5 vond ik het genoeg, dan had ik toch een voldoende ^^.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    BLUB HALLOWA


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Blup, hoi Lisanne. c:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Script schreef:
    (...)

    Goedzo! I'm proud of you. c:
    Ik had voor de Shuttle Run test een 5,5. Dat is onnodig heen en weer rennen op piepjes 8D. En bij de 5,5 vond ik het genoeg, dan had ik toch een voldoende ^^.

    Shuttle Run test? DAT IS ZWAAR KUT.
    Ik had de eerste keer trap 5,5 (cijfer: 5) en dit jaar een 6 (trap:7)
    YAY


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.