• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]

    Begin: Eens per week is er op vrijdag rond 5 uur een week bespreking. Daar zit iedereen (werknemers en wezen) bij elkaar bij de haard. Daar word besproken wat de ups en downs waren van die week en krijgen ze een kans om te vertellen hoe ze het zelf vonden gaan of een ruzie uit te praten. Aan het eind krijgt iedereen een persoonlijk rooster met hoelaat ze bij de psychiater moeten zijn en tijd hebben met hun persoonlijk begeleider en vertrouwens persoon. Daarna om 6 uur gaat iedereen naar de eetzaal om te eten.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 14:31 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [hoe bedoel je?]


    [Een story waar alle rollen instaan zoals dit: klik. Ik wil het anders wel maken, tenminste als daar behoefte aan is. Dan hoef je als je een rol zoekt niet steeds die pagina's van het rollentopic bij langs te gaan]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    April Blake

    Ik vraag me af waar iedereen blijft en zet mijn ogen vast op Michel. Met vragende ogen kijk ik hem aan. Daarna kucht ik zacht, ik wil graag beginnen dus moet de rest stil zijn. Aangezien niemand anders lijkt te willen beginnen kucht ik nog eens, nu wat luider. Ik sla mijn andere been nu over degene die eerst boven was waardoor mijn kokerrok iets omhoog kruipt. Verdomde strakke kleding soms ook, nu is het niet handig.
    "Ik wil graag beginnen, met een belangrijke mededeling."


    Your make-up is terrible

    Michel Alex Jhonson

    Als ik April haar blik opmerk zie ik hoe ze me met vragende ogen aankijk, kort haal ik mijn schouders op waarna ik de kamer rondkijk, waarschijnlijk zaten er nog een paar boven zonder besef van tijd, veel aandacht bestede ik er niet aan en luisterde eerst na wat April te zeggen had. Zelf had ik niets te zeggen, en was ik ook niet echt in de stemming om iets te zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    [je mag het maken als je wilt]

    Cristela Dominica Da Silva
    Miss blake begint te kuchen en ik kijk naar haar op. "ik wil graag beginnen met een belangrijke mededeling" Ik knijp mijn ogen iets samen. Ze was jong en gedroeg zich ook zo. En dan gaat ze ons verlinken als wij iets doen. Ik vind dat zo hypocriet van haar


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Daniël Vitali Ellison.
    April trok mijn aandacht, aangezien ook ik niet wist welke mededeling ze wou melden. Ik had mijn schrijfblok in de aanslag, mocht me iets opvallen. "Brand los, April." Zei ik maar, zodat ze wist dat ze mijn volle aandacht had. April was zonder twijfel een prachtige verschijning. Ik had me vaak afgevraagd waarom dit meisje geen topmodel was, en zich nu niet in Parijs bevond waar vele fashionfotografen een moord zouden doen om haar op de foto te krijgen. Goed, misschien was er een geldige reden voor, ik had nooit het lef gehad om er naar te vragen. Bovendien was het raar. En ik wou niet raar zijn. Nee, ik wou niet raar overkomen. Aan het feit dat ik raar was, was weinig te doen. Ik draaide rondjes met mijn pen, waar ik geconcentreerd naar staarde. Dit had ik zo vaak geoefend dat ik waarschijnlijk mee kon doen aan de nationale pen-draai competitie, mocht die bestaan. Goed, ik dwaalde af.

    [Mijn cover *O*]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [jaaa :D dankje mitchell <3]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    April Blake

    Ik werp een dankbare glimlach naar Daniël, ik moet er echt weer even inkomen na dat weekje weg. Het was echt heerlijk geweest, een weekje rust in de natuur. Maar ik had de kinderen gemist, nu vraag ik me alweer af waarom? Als de meeste ogen op mij gericht zijn, begin ik met mijn blik een moment vastgepind op Cristela.
    "Met ingang van morgen word er extra gelet op jullie dat jullie niet zonder toestemming of eventuele begeleiding van het terrein afgaan." Ik kucht even. "Zoals sommige hier wel weten, of niet..." hierbij kijk ik weer naar Cristela. "is het níet toegestaan."


    Your make-up is terrible

    Cristela Dominica Da Silva
    Ik werp April een woedende blik. Waarom sluiten ze hier ook op. Nu er extra op word gelet is het hier helemaal een gevangenis. Niet dat ik me er ook aan zou houden. Ik kijk naar Daniël. hij was een knappe man. Net zoals alle medewerkers trouwens. Dan kijk ik weer woest naar April.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ariane Peyton Christensen
    Één van de medewerkers, April, kucht even. 'Ik wil graag beginnen, met een belangrijke mededeling'. zegt ze.
    Handig, beginnen met een belangrijke mededeling terwijl nog niet iedereen er is. Ik rol even met mijn ogen.
    'Brand los, April,' zegt een andere medewerker, Daniël.
    'Met ingang van morgen word er extra gelet op jullie dat jullie niet zonder toestemming of eventuele begeleiding van het terrein afgaan. Zoals sommige hier wel weten, of niet...' April kijkt even naar Cristela, 'is het níet toegestaan.'
    Cristela werpt April een woedende blik toe.
    Ik zucht zachtjes. 'Ik ben zéventien, bijna achttien. Ik kan heus wel in mijn eentje van het terrein af. Ik ben geen klein kind meer!' protesteer ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Michel Alex Jhonson

    Even rol ik met mijn ogen, tuurlijk ze mochten niet van het terein zonder toestemming maar ze waren zoals Ariane net zei geen kleine kinderen meer, de meeste waren pubers, iets wat betekende dat ze zich toch niets aantrokken van regels of wat er gezecht word.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Ik moet eten! Tot straks.]

    [Eetsmakelijk!]

    April Blake

    Ik werp de woedend kijkende Cristela een bemoedigende glimlach toe. Boos zijn heeft toch geen zin. Daarna kijk ik naar de brutale Ariane, pubers...
    "Ik ben zéventien, bijna achttien. Ik kan heus wel in mijn eentje van het terrein af. Ik ben geen klein kind meer!" zegt ze tegen me.
    "Je bent nog geen achttien lieverd, dat zeg je goed. Vanaf dan mag je het zelf weten." zeg ik met mijn honingzoete stem. "Maar je weet ook wel dat als jij je prima gedraagt dat wij niet zo moeilijk doen. Maar dan moet je je wel goed gedragen."


    Your make-up is terrible

    Ariane Peyton Christensen
    'Je bent nog geen achttien lieverd, dat zeg je goed. Vanaf dan mag je het zelf weten,' zegt April met een honingzoete stem waarop ik met mijn ogen rol. 'Maar je weet ook wel dat als jij je prima gedraagt dat wij niet zo moeilijk doen. Maar dan moet je je wel goed gedragen.'
    'Nou lieverd,' begin ik sarcastisch. 'Als we vanaf ons achttiende zelf mogen weten wat we doen waarom zitten sommigen hier dan vast tot hun 21ste?' vraag ik. 'En Cristela is achttien dus in feite zou zij nu mogen doen wat ze wilt'.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:13 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cristela Dominica Da Silva
    "Ik ben al over de 18, en ik mag niet het terrein af" zeg ik boos. "Dus jullie liegen gewoon met vanaf dan mag je het zelf weten" ik knijp mijn ogen een klein beetje tot spleetjes. "Dan kun je net zo goed gewoon zeggen, dit is een jongeren gevangenis voor wezen. jullie mogen het terrein niet af punt"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]