• Voor de uni moet ik een nota schrijven over een misverstand in de Nederlandse taal. Nu heb ik gekozen voor de herkomst van het woord ´fiets´, waar nogal wat theorieën over bestaan. Ook taalhistoricus Ewoud Sanders heeft hier een boek en een stuk (een column) over in NRC Handelsblad geschreven. Dit stuk kan ik echter niet vinden, omdat ik geen lid ben van de NRC en ik niet alle columns online kan zien. De nieuwste zijn namelijk afgeschermd voor alleen leden. Dus, is iemand hier misschien lid van de NRC en kan voor mij op de NRC-site kijken naar de column van Ewoud Sanders over ´Vice-Pferd´? Dat zou me echt heel erg helpen, want ik heb alleen dat nog nodig om mijn nota compleet te maken! (:

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 17:21 ]

    Anyone? (ja, sorry voor het bumpen, ik weet dat het niet mag, maar ik heb het echt nodig ): )

    Wat is NCR? o.o


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Wat is NCR? o.o


    Oook. Ik bedoel NRC handelsblad, haha. Ik heb me echt gaar weet ik veel hoeveel keer vertypt. Pfft, dat krijg je als je al heel de dag naar een scherm staart om je artikel te schrijven x)

    Wij hebben de NRC^^
    Welke datum was het?

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 17:22 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yes! we havee.


    SLOAN.

    Clint schreef:
    Wij hebben de NRC^^
    Welke datum was het?


    Ah, fijn (: Als het goed is was het 27 februari 2012. Tenminste, dat staat op de site waar even naar de column gerefereerd wordt. Anders moet het sowieso in maart zijn.

    Idyllic schreef:
    (...)

    Ah, fijn (: Als het goed is was het 27 februari 2012. Tenminste, dat staat op de site waar even naar de column gerefereerd wordt. Anders moet het sowieso in maart zijn.

    Ik zal even kijken of ik iets kan vinden c:
    Volgens mij hebben we nooit iets op de site ermee gedaan ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Ik zal even kijken of ik iets kan vinden c:
    Volgens mij hebben we nooit iets op de site ermee gedaan ._.


    Haha, oké (: Ik hoop het c:

    Idyllic schreef:
    (...)

    Haha, oké (: Ik hoop het c:

    Ah fuck je hebt het abonnementsnummer nodig. Maar even vragen aan m'n vader dan ofzo, misschien weet hij het o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Ah fuck je hebt het abonnementsnummer nodig. Maar even vragen aan m'n vader dan ofzo, misschien weet hij het o.o


    Ooh, oké (: Ik hoop niet dat het te veel moeite is om dat te vinden? (: Want anders sorry daarvoor )x

    Idyllic schreef:
    (...)

    Ooh, oké (: Ik hoop niet dat het te veel moeite is om dat te vinden? (: Want anders sorry daarvoor )x

    Zal wel ergens op de krant staan, straks wel even doorspitten xd. Nu eerst even eten, ik zal zsm kijken of ik de column te pakken kan krijgen c;


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Zal wel ergens op de krant staan, straks wel even doorspitten xd. Nu eerst even eten, ik zal zsm kijken of ik de column te pakken kan krijgen c;


    Oké, is goed! Eet smakelijk! (:

    Well, I've got the number right now, maar ik heb geen idee welke cijfers ik wel en niet moet invoeren en de FAQ laadt niet o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    Well, I've got the number right now, maar ik heb geen idee welke cijfers ik wel en niet moet invoeren en de FAQ laadt niet o.o


    Ooh, naja, maakt niet uit (: Ik kan het ook nergens anders op het internet vinden en ik zie voor de rest eigenlijk ook niet veel verwijzingen naar het artikel. Dus het is nogal vreemd :´)

    Idyllic schreef:
    (...)

    Ooh, naja, maakt niet uit (: Ik kan het ook nergens anders op het internet vinden en ik zie voor de rest eigenlijk ook niet veel verwijzingen naar het artikel. Dus het is nogal vreemd :´)

    Ik probeer het later nog wel even, als ik op mijn goede computer zit, want dit ding hier is sloom ._.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.