• Wat is het weer's lang geleden dat ik een K topic heb gemaakt. maar ik ben de ruzie - die al sinds februari bezig is- gewoon kots beu. daarom stuurde ik haar een sms.


    Ik ben 't Y. ik weet dat dit mischien raar aankomt maar ik vindt dat wij iets moeten doen aan deze ruzie. Het heeft al lang genoeg geduurd en echt al onze vriendinnen leiden hieronder.
    H en S zijn het beu en ook de leerkrachten. Ik weet dat je mijn vriendin niet wilt zijn, zelf wil ik het ook niet maar wij moeten niet alleen aan ons eigen denken maar ook aan iedereen, Nee ik slijm niet ik ben gewoon deze ruzie kots beu.


    Ik heb dit rond 15:15 gestuurd en nog steeds geen antwoord, ik dacht dat ze geen beltegoed had dus belde ik haar maar ze nam niet op.
    Ik sprak nog een berichtje in
    Hallo ik ben't Y. Ik belde daarjuist meet H en S en ze vinden dat ik groot gelijk heb. Ik doe dit omdat ik het echt beu ben en H en S willen gewoon dat deze kinder achtige ruzie wordt opgelost. okéé dan daag.


    Eigenlijk ben ik trots op m'n eigen en m'n vriendinnen ook.
    Alleen moeten we aftwachten op haar antwoord - waar ik nu al mss 1 uur op wacht-
    Dit was het laatste dat ik eigenlijk kon doen om onze vriendschap te redden.

    Dit was het laatste dat ik eigenlijk kon doen om onze vriendschap te redden.

    Maar je wilt 'm toch al niet meer redden?

    Ik heb ook zoiets gehad. Ik en een ander meisje in mijn vriendinnengroep mochten elkaar niet, en om mijn rug om had ze dus ook ervoor gezorgd dat de rest minder mocht door allemaal dingen over mij te gaan zeggen.

    Alucard schreef:
    (...)
    Maar je wilt 'm toch al niet meer redden?

    Ja dat wil ik niet maar H en S, 2 personen die dat zo graag willen en 2 personen die ik al sinds mijn 8 jaar ken, willen dat wel en natuurlijk de mede klasgenoten enz. Ik wilde het eigenlijk niet maar ik vind persoonlijk dat het moet, ik ga niet egoistisch doen en het einde van het schooljaar is nabij en ik wil mijn schooljaar dan toch op een deftige manier eindigen.

    4Ward2Gether schreef:
    (...)
    Ja dat wil ik niet maar H en S, 2 personen die dat zo graag willen en 2 personen die ik al sinds mijn 8 jaar ken, willen dat wel en natuurlijk de mede klasgenoten enz. Ik wilde het eigenlijk niet maar ik vind persoonlijk dat het moet, ik ga niet egoistisch doen en het einde van het schooljaar is nabij en ik wil mijn schooljaar dan toch op een deftige manier eindigen.

    Ja dat snap ik. Maar je kunt toch niet een vriendschap faken?

    Want ik heb in precies dezelfde situatie gezeten. Maar ik heb het meisje gedumpt. Ik wou tenslotte niks meer met haar te maken hebben. En ja, dat koste mij 1 andere vriendin... maar als die dan besluit om met haar mee te lopen, dan lijkt me alsnog geen goede vriendin van me.
    Op deze manier heb ik echte vrienden gevonden, degene die mij niet in de steek lieten.

    Alucard schreef:
    (...)
    Ja dat snap ik. Maar je kunt toch niet een vriendschap faken?

    Want ik heb in precies dezelfde situatie gezeten. Maar ik heb het meisje gedumpt. Ik wou tenslotte niks meer met haar te maken hebben. En ja, dat koste mij 1 andere vriendin... maar als die dan besluit om met haar mee te lopen, dan lijkt me alsnog geen goede vriendin van me.
    Op deze manier heb ik echte vrienden gevonden, degene die mij niet in de steek lieten.


    Nee dat kan je niet, maar je kan wel een vriendschap opbouwen en ik ken K al sinds de basisschool en zo'n vriendschap kan je niet gewoon vergeten in 1.2.3

    4Ward2Gether schreef:
    (...)

    Nee dat kan je niet, maar je kan wel een vriendschap opbouwen en ik ken K al sinds de basisschool en zo'n vriendschap kan je niet gewoon vergeten in 1.2.3

    Dat is waar.
    Veel succes ermee dan! (bloos)
    Laat het niet zover komen als wat er met mij gebeurt is want dat is natuurlijk, grof uitgedrukt, kut.

    Alucard schreef:
    (...)
    Dat is waar.
    Veel succes ermee dan! (bloos)
    Laat het niet zover komen als wat er met mij gebeurt is want dat is natuurlijk, grof uitgedrukt, kut.

    Dankje (flower)