• TOPIC 1

Regels:

x Je mag voor anderen een beetje zeggen wat ze doen (DAARBIJ NIET: karakter veranderen, situatie veranderen, of andere recente dingen)
    x 16+ is toegestaan
    x Niet schelden (behalve als het je personage tegen een andere is xd)

Dagroutine:

- Opstaan (uiterlijk tot 12 uur)
    - Chillen en doen wat je wilt
    - Gezamelijk ontbijt (of brunch, hangt ervan af)
    - Vrij rijden [11.30 tot 12.30]
    - OF les krijgen, OF les geven aan beginners of kleintjes [1 tot 3]
    - Tussendoor kun je altijd lunchen (is niet gezamelijk)
    - Vrije tijd [3 tot 4.30]
    - Les geven aan jongeren (die al goed zijn) [5 tot 7]
    - Dinnertime [7.30 tot 8]
    - Vrije tijd [geen limiet (geen tijd dat iedereen binnen moet zijn, dat is vrij)]

Wel aan John melden als je niet voor 12 uur terug bent en buiten hangt s' nachts een lijst (naam aftekenen als je terug bent) zodat we s' ochtends weten dat je terug bent.

[ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 16:08 ]

how dare you speak of grace

Liv:

"Morgen." Mompel ik zacht en kijk naar mijn broodje. "Maar ik hang overal memo's op, je staat in het dagboekje." Somde ik op en nog een paar dingen. "Je bent speciaal, ik wil je niet helemaal vergeten." Zeg ik oprecht.

We've lived in the shadows for far too long.

Emily
    "Jij bent ook speciaal voor mij" fluister ik en leg mijn armen om zijn nek en trek hem heel even tegen me aan. Ik rust mijn hoofd op zijn schouder en ik hoop dat hij het goed vind dat ik hem zo opeens knuffel.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Valérie
    In een rustige galop rijdt ik langs de rivier, ik kom niet te dichtbij want Pirate is als de dood voor water. Ik kijk strak voor me uit, om de een of andere reden heb ik zwaar de behoefte te gaan huilen. Het is misschien egoistisch, maar ik heb het gevoel dat niemand echt om me geeft. Mijn ouders niet, die negeren me meestal gewoon, Emily die Liv belangrijker vind dan mij (wat ik wel kan begrijpen, maar het doet toch wel iets met je) en dan Emerence die maar niet komt opdagen, alsof ze me gewoon vergeten is. Er ontsnapt een traan aan mijn sterke wil. Het zoute vocht rolt in de vorm van een grote druppel over mijn rechterwang. Ruw veeg ik hem weg en ik geef Pirate nog eens extra been. Het zweet staat op zijn hals en langzaam maak ik een overgang naar draf en daarna naar stap. Ik gooi de teugels los en laat hem even uitpuffen van het lange stuk gallopperen. Ik haal diep adem en probeer de brok uit mijn keel te krijgen. Dan buig ik naar voren en sla ik mijn armen om Pirates hals.
    'Jij houdt tenminste nog wel van me,' fluister ik in zijn manen.

Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

Liv:

Ik glimlach even omdat ze me knuffeld. "Ik hoop dat op een dag ik je kan herinneren zonder memo's en zo." Zei ik zacht en sloeg mijn armen om haar heen. "Weet je dit zou makkelijker zijn als jij ook zat." Fluister ik.

Emily
    "Ik hoop dat op een dag ik je kan herinneren zonder memo's en zo." zegt hij "Ik hoop het ook" hij slaat zijn armen om me heen en ik glimlach heel even snel. "Weet je dit zou makkelijker zijn als jij ook zat." zegt hij, ik denk even na en nestel me dan op zijn schoot "Bezwaar" fluister ik in zijn oor.

“ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

Liv:

"Nee." Mompel ik en voel dat rood erd. Snel kijk ik even de andere kant op. Ik werd te snel rood, besloot ik. "Tuurlijk niet, jij mag alles." Zei ik en inene was de klok aan de wand heel interessant.

Emily
    Ik glimlach terwijl mijn gezicht nog steeds tegen zijn nek lag, ik drukte mijn lippen tegen zijn nek. "Alles..?" vraag ik zachtjes.

Liv:

"Alles..?" Vraagt ze zachtjes nadat ze een kusje in mijn nek gaf. Ik slikte moeilijk. "Ja, alles." Ze ik zachtje en aaide door haar haar.

Emily
    Dit was ik zo niet dacht ik tegen mezelf, mijn verlegen ik ging als verdween als sneeuw voor de zon wanneer ik bij Liv was. Ik glimlach en drukte kusjes van zijn nek tot zijn mondhoek en wachtte eventjes af.

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:21 ]

(at als het topic vol is???)

Liv:

Ik lach even en kijk haar aan. Ze had de mooiste ogen ooit, dat wist ik zeker, al herinnerde ik me niet veel. Ik lag mijn hand onder haar kin en draaide haar gezicht naar mij toe en drukte mijn lippen zcht op die van haar.

*Niet aan gedacht o__o maar hij is natuurlijk al weer bijna vol*

Emily
    Als hij zijn lippen zachtjes op de mijne drukt glimlach ik snel en trek hem nog dichter tegen me aan. Mijn lippen drukken zich wat harder tegen die van hem en ik leg mijn handen tegen zijn borst aan.

Liv:

Ik voel hoe ze zich dichter tegen me aanduwd en lach even. Ik leg mijn handen voorzichtig op haar heupen en vraag me af of ze het wel goed vindt. Toch haal ik ze niet weg. Langzaam strijk ik met mijn tong langs haar onderlip.

Emily
    Hij legt zijn handen op mijn heupen en houd ze daar, ik zou willen glimlachen als zijn tong niet tegen mijn onderlip streek, ik beantwoorden het en opende mijn mond.

*; __ ; bijna vol :c*

(Zouden we een nieuwe mogen openen?)

Liv:

Ik haal mijn tong zachtje langs die van haar. Na een tijdje haal ik mijn lippen weer los. "Dat was geweldig." Fluister ik . En lach even naar der. "Ik denk niet dat het heel erg slim is om hier te blijven zitten." Zeg ik onder mijn adem.

*vast wel als we dezelfde opening gebruiken en het even melde in de laatste post*

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=134393
    Topic 3

Emily
    "Dat was geweldig." fluisterd hij als hij zijn lippen van de mijne haal, ik knik en glimlach. Hij lacht terug "Ik denk niet dat het heel erg slim is om hier te blijven zitten." zegt hij. ik lach "inderdaad" zeg ik.

Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

[ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 22:42 ]