• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Te saai, te rustig, net niet leuk genoeg.. In kleermakerszit zat ik voor mijn kast, plukte er kledingstukken uit die vervolgens weer achter me op de grond belandde omdat ik ze niet geschikt vond. Na een diepe zucht zakte ik tegen het bed aan en wierp weer een bedenkelijk blik mijn kast in, dit was hopeloos. Ik had een drie-deurs kledingkast vol met shirtjes, jurkjes, rokjes, broeken en ik kon zo even niks leuks vinden. Vreselijk irritant! Ik draaide me half om en grabbelde mijn mobiel van het bed af, ik had nog wel even de tijd voordat we echt pas gingen maar misschien wilde Cam helpen met iets leuks uit te zoeken. Twijfelend beet ik op mijn onderlip terwijl ik haar nummer op zocht. Ik stoorde mensen niet graag, maar Cam kennende vond ze het vast geen probleem. Nadat ik haar nummer had gedraait bekeek ik goedkeurend mijn nagels en wachtte af tot ze opnam.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Atreyu

    "Blijf jij maar lekker hier, en help me desnoods met kiezen."
    Ik knik zachtjes en laat haar rustig kijken. Haar kennende heeft ze toch snel iets gevonden. Ik grinnik even als mijn gedachten bevesigt worden.
    "Klaar. En nog net in mijn budget. Wat ben ik goed."
    Ik lach even luidop en schud mijn hoofd.
    "En je bent ook zo heerlijk bescheiden," zeg ik geamuseerd. "Al kan ik je niet tegenspreken."
    Ik volg de richting waar haar vinger net in wees en zie een simpele maar mooie gsm. Past wel bij haar. Niet dat ik haar simpel vind. Maar ze heeft niet veel nodig om mooi te zijn.
    "Ben je zeker? Dan roep ik even de verkoper," zeg ik met een glimlach.

    Irial

    "Omdat je zo geweldig lief bent."
    Ik lach even en druk nog een kusje op haar lippen. Verliefd kijk ik haar aan.
    "Vind je dat?" zeg ik met een klen lachje. "Nou dan, bedankt."
    Ik grinnik en stap uit. Ik haast me naar de passagierskant en open de deur voor haar. Ik stop alvast de huissleutels in haar handen zodat ik nog snel de auto kan vergrendelen en onze aankopen uit de koffer kan halen.

    Camargue

    Ergens aan de rand van mijn slaap, hoor ik een vaag getril. Zodra ik besef wat het is, strek ik een arm uit richting het nachtkastje. Uiteindelijk heb ik de boosdoener gevonden. Ik neem mijn gsm op en druk met gesloten ogen, en op goede hoop op een knopje.
    "Hmmwaddizzer?" vraag ik slaperig.
    Ik vlei me nog even tegen Liam aan en kruip wat dieper onder de dekens.
    Verder probeer ik me zo stil mogelijk te houden in de hoop hem niet wakker te maken.
    Ik probeer mezelf te dwingen volledig wakker te worden.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "En je bent ook zo heerlijk bescheiden. Al kan ik je niet tegenspreken."
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Dat is jouw schuld. Jij met je complimentjes ook altijd."
    Ik schud even mijn hoofd en druk een kusje op zijn lippen.
    "Ben je zeker? Dan roep ik even de verkoper."
    Ik knik zacht en onbewust knijp ik iets steviger in zijn hand.
    "Ja, heel zeker."
    Glimlachend kijk ik hem aan, om vervolgens mijn blik even door de zaak te laten glijden. Voor alle veiligheid blijf ik dicht naast Trey staan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    'Hmmwaddizzer?' klonk Cam's slaperige stem aan de andere kant van de telefoon. Ik kon een zacht gegrinnik niet onderdrukken, al voelde ik me kort daarna wel een beetje schuldig dat ik haar had wakker gebelt.
    'Een hele goeiemiddag!' riep ik vrolijk en een beetje plagend terwijl ik mezelf omhoog duwde en languit op mijn bed ging liggen. 'Sorry dat ik je wakker heb gebeld, maar ik heb kleding drama,' zei ik daarna, op een wat rustigere toon en friemelde wat met het hoekje van mijn kussen.

    [ bericht aangepast op 8 juni 2012 - 22:33 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Ganzenborden? Ik weet niet of ik dat heb, maar ik heb wel Monopoly?" Wanneer hij me terug kust, druk ik mezelf iets dichter tegen hem aan en ga op mijn tenen staan.
    "Eigenlijk was het een grapje," zeg ik lachend en laat hem dan weer los. Ik doe bedenkelijk een stapje opzij.
    Erg goed in dit soort spelletjes zoals Monopoly ben ik niet, nooit geweest ook. Thuis speelde we het nooit, gewoonweg omdat niemand het wilde spelen.
    "Maar goed, Monolpoly dan." zeg ik grinnikend en knipoog even.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Eigenlijk was het een grapje. Maar goed, Monopoly dan."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Monopoly? Is dat uw definitieve antwoord?"
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Het hoeft niet hoor. Het is gewoon omdat we nog wel even hebben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Madeline

    Ik glimlach als hij de deur voor me open houd. Een echte heer. Ik neem zijn hand en volg hem mee naar binnen toe. 'Ik weet niet of het vreemd is om te vragen og pijnlijk maar.. Komen je ouders niet binnen kort eens thuis?' Dat laatste zeg ik zachtjes.

    Liam

    Ik weet niet precies waar ik ben maar het weer is mooi maar toch voelt het vreemd aan. Ik hoor iets trillen maar dan is het weer weg. Dan zie ik haar ergens aan het einde van de weg. Ik herken haar door haar rode haar.

    Atreyu

    "Ja, heel zeker."
    Ik knik even en grinnik als ik merk hoe dicht ze bij me blijft. Ik kijk even rond en weet uiteindelijk iemand van de zaak te vinden. Ik wenk het meisje en wijs naar de kast waarin Fedea de gsm zag die ze wilde.
    Ik leg een arm om Fedea's middel terwijl de verkoopster naar ons toe komt.
    Verder laat ik het aan Fé over. Ze is een grote meid, ze kan het heus zelf wel uitleggen.
    Met een fonkeling van verliefdheid in mijn ogen kijk ik haar aan.

    Camargue

    "Een hele goeiemiddag! Sorry dat ik je wakker heb gebeld, maar ik heb kleding drama."
    Ik mopper even en sluit mijn ogen als ze half roept door de telefoon. Ik kan fijnere manieren bedenken om wakker te worden.
    "Ssssst," vermaan ik haar. "Te luid, Liam slaapt."
    Ik kruip voorzichtigjes uit bed en sluip naar de badkamer. Ik zie er niet uit. Mijn haar staat langs alle kanten. Ik grinnik even en wrijf de overgebleven slaap uit mijn ogen.
    "Geef me tien minuutjes, oké?" zeg ik rustig, nog steeds wat moe.

    Irial

    "Ik weet niet of het vreemd is om te vragen og pijnlijk maar.. Komen je ouders niet binnen kort eens thuis?"
    Ik blijf even stil staan en laat bijna een van de draagtassen uit mijn handen vallen. Waarom blijft ze nou toch over mijn ouders zeuren? Zulke geweldige mensen zijn het namelijk niet en het zou me verbazen mochten ze mijn relatie met haar goedkeuren. Al trek ik me geen ene moer van hun mening aan.
    "Dat weet ik niet. En laat ze maar liever weg blijven. Dan loop ik hen niet in de weg en zij mij niet."
    Ik haal mijn schouders even op en loop met haar mee naar de keuken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    Zo vriendelijk mogelijk vraag ik aan het meisje een beethe basisinformatie over de gsm, qua batterij en geheugen en van die dingen. Na enkele minuten staat mijn besluit vast, maar neem ik de witte versie, die blijkbaar ook bestaat. Op aanraden van de verkoopster, neem ik er nog een geheugenkaartje bij.
    Zachtjes trek ik Trey mee naar de kassa, zijn hand nog steeds in de mijnez uit mijn tas haal ik mijn portefeuille om te betalen. Nog voor ik het vergeet koop ik een belkaart van 50 euro, dan ben ik echt wel zo goed als blut, maar meer heb ik toch niet nodig. Ik bedank het meisje en loop met Trey naar buiten.
    "Zo, en nu heel de boel installeren."
    Ik grinnik even en druk een kusje op zijn lippen.
    "Of heb jij nog andere plannen?"
    Ik grijns even, en herinner me de belofte op een massage. Een liefdevolle massage nog wel.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik schiet overeind wakker als Camargue uit mijn dromen ineens in rook opgaat. Het duurt even voor ik echt wakker ben en sta dan op. Ik pak een trainingsbroek uit de kast en loop de keuken in.

    Madeline

    "Dat weet ik niet. En laat ze maar liever weg blijven. Dan loop ik hen niet in de weg en zij mij niet." Ik zucht zacht en volg hem. 'Het spijt me Irial.' Prevel ik en kijk naar zijn gezicht.

    Eleanor

    'Sssst. Te luid, Liam slaapt.'
    'Oeps,' breng ik uit en sla mijn hand voor mijn mond. 'Ik had jullie echt niet wakker willen bellen,' zeg ik op een nog wat zachtere toon. Erg tactisch, El, echt erg tactisch, bromde ik mezelf in gedachten toe.
    'Geef me tien minuutjes, oke?' zegt ze vervolgens. 'Is goed, ik zie je zo wel komen,' antwoord ik met een glimlach en duw mezelf overeind op bed. 'Oh, en als Liam toch wakker is, mijn excuses. Geldt ook voor jou trouwens, als ik geweten had dat je sliep..' zei ik en besloot toen mijn mond dicht te houden. Cam was net wakker en dan een ratelende vriendin aan de telefoon hebben...


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Monopoly? Is dat uw definitieve antwoord?" Ik knik automatisch, een glimlach siert mijn gezicht.
    "Het hoeft niet hoor. Het is gewoon omdat we nog wel even hebben." Ik grinnik zachtjes en laat mijn ogen dan nog even naar de klok kijken. De tijd is niet veel veranderd met net.
    "Nee, nee, Monopoly wordt het." zeg ik vastberaden en wrijf even in mijn handen.
    "Tenzij jij iets beters weet?"


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga slapen. Dit weekend wordt heel veel gestudeer, sorry :3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Haha, is goed hoor, successss en welterusten. Morgen sowieso werken van 1 tot 7 of zo. x]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Nee, nee, Monopoly wordt het. Tenzij jij iets beters weet?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Tenzij er ergens een kermis is, kunnen we nog oliebollen eten voor we gaan zingen?"
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Mij is het gelijk. Als we maar iets samen doen."
    Ik druk een kusje op haar voorhoofd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.