• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Haha, is goed hoor. Trusten, x (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Maar natuurlijk, als jij dat wilt."
    Ik grinnik zachtjes en wrijf even in mijn handen, zodat de zeep al wat schuimt, voor ik mijn handen liefdevol over haar lichaam laat glijden. Ik kijk lachend naar haar kunstwerk op mijn borst.
    "Een hartje? Hoe lief."
    Ik druk een kusje op haar lippen en zeep haar verder in. Wanneer ze helemaal volhangt met schuim, spoel ik mijn handen af onder de waterstralen, en neem de douchekop uit de houder om haar zachtjes af te spoelen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye.
    Ik huiver even als ik zijn handen over mijn lichaam voel glijden en kijk hem glimlachend aan.
    "Een hartje? Hoe lief." Ik kijk nog even naar mijn zojuist gemaakte kunstwerkje en haal dan mijn schouders op.
    "Stelt niets voor, joh." zeg ik grinnikend.
    Wanneer hij een kus op mijn lippen drukt, beantwoord ik deze gewillig en kijk een tikkeltje beteuterd wanneer hij hem afbreekt en dan de douchekop beetpakt om me af te spoelen. De geur van mijn douchegel vult de cabine.
    "Nu is het mijn beurt." zeg ik glimlachend en druk mijn lippen teder op de zijne voordat ik zijn douchegel pak om hem in te zepen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Ik ga even leren ;3]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Rey

    "Stelt niets voor, joh."
    Ik grinnik.
    "Als jij het zegt."
    "Nu is het mijn beurt."
    Ik kus haar zacht terug en kijk glimlachend toe hoe ze de douchegel neemt.
    "Goed doen he? Ik wil mooi zijn."
    Onschuldig kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik beantwoord zijn kus teder en laat mijn handen daarna over zijn borstkas glijden, laat doucheschuim achter.
    "Goed doen he? Ik wil mooi zijn." Ik rol met mijn ogen en knik automatisch.
    "IJdeltuit," zeg ik grinnikend en tik hem speels op zijn neus, waardoor er witte flokken worden achtergelaten. Met mijn schone hand veeg ik deze weg en plaats mijn lippen dan kort op die van hem.
    Hierna ga ik over tot zijn rug, teken figuurtjes totdat hij volledig onder het schuim zit en druk mijn lippen kort in zijn hals.
    "Goed zo, meneer?" vraag ik nog even fluisterend in zijn oor.

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 15:37 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "IJdeltuit."
    Ik grinnik even en kijk haar onschuldig aan.
    "Goed zo, meneer?"
    Ik knik even.
    "Heel goed."
    Lachend kijk ik haar aan en druk een kusje op haar lippen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Heel goed." Ik knik tevreden en beantwoord zijn kus, echter wanneer hij hem afbreekt druk ik mijn lippen weer passioneel op die van hem.
    "Mooi zo," zeg ik glimlachend en ga even op mijn tenen staan om bij de douchekop te komen en hem te ontdoen van al het schuim.
    Zachtjes neurie ik een liedje en plaats de douchekop daarna weer op zijn plek.
    "Wat nu?" vraag ik dan grinnikend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Passioneel kus ik haar terug wanneer ze haar lippen op de mijne plaatst.
    "Mooi zo."
    Haar glimlach doet mij automatisch ook lachen, en ik kijk toe hoe ze het schuim wegspoelt.
    "Wat nu?"
    Ik kijk even in haar haren.
    "Daar ben je bloem-vrij, dus we kunnen afdrogen als je wil."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ik ga slapen (:]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Okidoki, welterusten. (:]

    Faye
    "Daar ben je bloem-vrij, dus we kunnen afdrogen als je wil." Ik haal mijn hand door mijn haren en knik dan automatisch.
    "Dat hebben we dan best snel gedaan." zeg ik optimistisch en grinnik kort.
    Ik denk even aan de vorige keren dat we gedoucht hebben en het wel een stukje langer duurde.
    Ik plaats mijn lippen nog kort op die van hem en grijp dan naar twee paar handdoeken. De ene bind ik om mijn lichaam heen en de andere druk ik glimlachend in zijn handen.
    "Alsjeblieft meneer," zeg ik grinnikend.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey


    "Dat hebben we dan best snel gedaan."
    Ik grinnik.
    "Ja he? Snel gaat ook."
    "Alsjeblieft meneer."
    Dankbaar neem ik de handdoek aan.
    "Dank je, lieve Faye."
    Glimlachend druk ik een kusje op haar voorhoofd. Ik droog me een beetje af en sla de handdoek om mijn middel.
    "Dan zal ik je alleen laten, zodat je je kan klaarmaken, zeker?"
    Lachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dank je, lieve Faye. Dan zal ik je alleen laten, zodat je je kan klaarmaken, zeker?" Ik haal mijn schouders op en druk mijn lippen teder op die van hem.
    Het zou me vrijwel niets uitmaken als hij er bij zal blijven, in tegendeel zelfs. Ik zal het totaal niet erg vinden.
    "Ach, je mag ook blijven hoor." zeg ik glimlachend en loop met handdoek en al om de woonkamer in om het tasje te halen waar de jurkjes in zitten. Vrolijk loop ik terug en leg ze alle drie even neer. Kritisch bekijk ik ze.
    "Welke van de drie?" vraag ik dan aan Rey die het eindoordeel mag vestigen.
    "Of zal ik gewoon een rokje aandoen?" Ook deze leg ik neer en glimlach beleefd.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ach, je mag ook blijven hoor."
    Ik volg haar lachend naar de woonkamer.
    "Welke van de drie? Of zal ik gewoon een rokje aandoen?"
    Ik ga achter haar staan en leg mijn armen om haar middel. Ik druk een kusje op haar wang en kijk naar de kledingstukken.
    "Ik vind het tweede, dat roze het mooist. Maar wie weet staan de andere je beter. Nou, mij maakt het niet uit."
    Glimlachend kijk ik haar aan, en laat mijn hoofd op haar schouder rusten.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ik vind het tweede, dat roze het mooist. Maar wie weet staan de andere je beter. Nou, mij maakt het niet uit." Ik draai mijn hoofd iets en kijk hem glimlachend aan.
    "Dan wordt het de roze," deel ik mee en druk mijn lippen passioneel op die van hem.
    Ik kantel mijn lichaam iets zodat ik tegen hem aansta en kijk hem glimlachend in de ogen aan.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 14:01 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.