• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Goed." zeg ik met een zucht. Ik druk een kus op haar hoofd. "Maar je moet het wel eens doen."

    [Wat een kutlessen. D:]


    Your make-up is terrible

    Cassie

    'Tuurlijk,' zeg ik, ookal twijfel ik er aan of ik dat ooit wel zou doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik glimlach zwak. "Dan is het goed."

    [Nou opschieten dan haha.]


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk hem twijfelend aan. 'Wil je het echt weten?'

    [haha, was voor het eerst sinds twee week weer op tijd op school xd]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Natuurlijk." zeg ik op een zachte, geruststellende toon.

    [Hahaha, goedzo!]


    Your make-up is terrible

    Cassie

    'En wat als ik het niet wil vertellen?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik denk... dat het je eigen keuze is..." Ik haal mijn hand door mijn haar. "Maar ik zou het zeer op prijs stellen."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik denk er nog over na,' zeg ik twijfelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Oké." zeg ik zacht. Ik trek haar mee naar de bank waar ik op ga zitten en trek haar op mijn schoot, waarna ik mijn armen om haar heen sla. "Weet wel dat ik je er niet om zal veroordelen."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Het is gewoon nogal persoonlijk en ik heb het er liever niet over'. Ik kruip tegen hem aan en leg mijn hoofd op zijn schouder.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik wil graag alles van je weten en misschien begrijp ik je dan beter." ze ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ik weet het nog niet,' zeg ik zacht. 'Straks vind je weer dat ik me aanstel'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Natuurlijk niet." Ik frons even. "Behalve als het erom gaat dat een jongen een vinger naar je heeft uitgestoken zonder je aan te raken en je daarom moest huilen." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Zo erg ben ik nu ook weer niet,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat weet ik, daarom zeg ik het ook. Ik neem dit heel erg serieus Cassie." dring ik aan.


    Your make-up is terrible