• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen:
    - Damon Blake Kamernummer 18
    - Jeremy Velez Kamernummer 14
    - Mary Lea Ché Kamernummer 11
    - Cassie Raven Benson Kamernummer 17
    - Celeste Blake Kamernummer 10
    - Yomi junko child Kamernummer 12


    Vampieren:
    - Luca Jones Kamernummer 19
    - Darren Dimir Kamernummer 13
    - Solomon Vigée-Lebrun Kamernummer 16
    - Layne Nicolas Kammernummer 24
    - Chèlle Ophelia McFadden Kamernummer 22
    - Hanna Brigitta Kunert Kamernummer 21


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    Ik bijt automatisch op haar onderlip en leg mijn handen onder haar shirt op haar zij.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kreun zachtjes als hij op mijn onderlip bijt. Mijn handen blijven onder zijn shirt liggen op zijn borstkas en met mijn tong streel ik zijn lippen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en open mijn mond voor haar tong.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik laat mijn tong zijn mond binnen glijden en streel met mijn tong langs de zijne. Één van mijn handen die op zijn borstkas ligt laat ik langzaam wat afzakken naar beneden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik speel met haar tong en probeer niet te letten op waar ze heen gaat met haar ene hand. Mijn handen strelen nu over haar rug.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Na een tijdje haal ik mijn lippen weer van de zijne en haal ik mijn handen onder zijn shirt vandaan. Ik druk nog een licht kusje op zijn mondhoek waarna ik tegen hem aan kruip.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    Ik sla mijn arm om haar schouder en druk haar dichter tegen me aan. "Vanwaar deze omslag?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kijk hem niet begrijpend aan. 'Hoe bedoel je?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Dat je ineens stopt en tegen me aankruipt." grinnik ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik bijt mijn lip. 'Ik wil wel verder gaan als je dat wilt,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Nee hoor, dat hoeft niet." antwoord ik. "Maar ik vroeg het me gewoon af."


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik haal lichtjes mijn schouders op. 'Het hoeft toch niet altijd verder te gaan?' vraag ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Daar ben ik het eigenlijk wel mee eens." zeg ik.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik zucht opgelucht en glimlach lichtjes. 'Mooi zo,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Maakte je er zorgen om?" vraag ik bezorgd.


    Your make-up is terrible