• Mijn linkeroog doet ongelofelijk irritant (cat) Het zicht van mijn linkeroog is telkens troebel en scherpstellen gaat amper daardoor. Dat is echt vreselijk irritant. Misschien moet ik toch maar eens nieuwe lenzen in gaan doen (cat)

    Waaraan irriteren jullie je op dit moment?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn bril, mijn linkeroog gaat sneller achteruit dan m'n rechter en het klopt niet meer... Dus draag ik hem minder, maar dan gaan m'n ogen nog meer achteruit. -_-


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Yay voor lenzen *O*

    Mwuh, maar ik heb geeneens lenzen meer. Poor me.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Uneventful schreef:
    Lenzen zijn gewoon kut. Neem gewoon een bril, lekker makkelijk.
    Ik irriteer me aan.. Een heleboel. Maar vooral aan mijn school en verbrande huid.

    Ik heb een bril en als ik moet kiezen tussen bril en lenzen kies ik meteen voor lenzen. Dat staat me beter en je merkt het een stuk minder + je ziet overal scherp ipv. dat stukjes wegvallen door de vorm van je bril.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ook mijn ogen. Ze zijn zo droog en jeuken als een gek, al de hele dag :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik irriteer me aan mijn ouders:X


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Jongens jongens jongens.. doe net als mij en neem nachtlenzen. Ideaal, geen problemen en je slaapt als een ouwe os :Y)

    (No seriously, ze corrigeren je oog zodat je ze overdag niet inhoeft.)

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:14 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Mijn ogen, neus, keel en het constant niezen. Rot hooikoorts :Y) En het feit dat ik mijn vriend pas volgende week vrijdag weer zie.


    -

    Ook mijn oog; ik heb het gevoel dat er een beestje inzit nadat er een tegen mijn voorhoofd vloog vanmiddag.


    The odds are néver in our favor.

    Britsanity schreef:
    Jongens jongens jongens.. doe net als mij en neem nachtlenzen. Ideaal, geen problemen en je slaapt als een ouwe os :Y)

    (No seriously, ze corrigeren je oog zodat je ze overdag niet inhoeft.)

    Die zijn toch ietsje duurder dan normale lenzen (nerd)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Britsanity schreef:
    Jongens jongens jongens.. doe net als mij en neem nachtlenzen. Ideaal, geen problemen en je slaapt als een ouwe os :Y)

    (No seriously, ze corrigeren je oog zodat je ze overdag niet inhoeft.)

    Echt? Wist ik niet eens dat dat bestond. Helaas heb ik net nieuwe lenzen gehaald, maar ik zal de volgende keer eens navragen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Aan mijn zonne-allergie, en het feit dat ik nog een boek moet lezen voor morgen D:


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Mijn linker schouder.. Deze doet sinds vanochtend al pijn, ik denk dat ik verkeerd heb gelegen vannacht.


    Bad decisions make good stories.

    Britsanity schreef:
    Jongens jongens jongens.. doe net als mij en neem nachtlenzen. Ideaal, geen problemen en je slaapt als een ouwe os :Y)

    (No seriously, ze corrigeren je oog zodat je ze overdag niet inhoeft.)


    Dit vind ik vaag. En beangstigend.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 20:46 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    OMG omg mijn linker oog loopt de heletijd te stuiptrekken! Echt heel eng.. zo'n tril weetjewel? Het irriteerd me..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Ik irriteer me aan het feit dat mijn teennagel is ingescheurd. (cat)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.