• Mijn linkeroog doet ongelofelijk irritant (cat) Het zicht van mijn linkeroog is telkens troebel en scherpstellen gaat amper daardoor. Dat is echt vreselijk irritant. Misschien moet ik toch maar eens nieuwe lenzen in gaan doen (cat)

    Waaraan irriteren jullie je op dit moment?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Toevallig ook mijn lens op dit moment, rechteroog.


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Toevallig aan het zelfde. Rechterkant. Al een paar dagen lang non-stop traanoog. Pfoe.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Ik iriteer me aan mijn zus.


    Don't be like the rest of them, darling

    Mijn beide ogen waren vanochtend helemaal opgezwollen en rood door mijn hooikoorts. Daar erger ik me aan. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Mijn beide ogen waren vanochtend helemaal opgezwollen en rood door mijn hooikoorts. Daar erger ik me aan. D:

    Dat heb ik dan gelukkig net niet, ik moet alleen redelijk vaak hard niezen en dan altijd twee keer achter elkaar omdat 1 keer gewoon niet genoeg is volgens mijn lichaam.

    Gaisford schreef:
    Toevallig ook mijn lens op dit moment, rechteroog.

    ASTRONAUTx schreef:
    Toevallig aan het zelfde. Rechterkant. Al een paar dagen lang non-stop traanoog. Pfoe.

    Yay voor lenzen *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het feit dat ik eigenlijk aan het leren moet zijn, maar Q me bezig houdt (krul)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ben ik blij dat ik geen bril of lenzen hoef :Y)

    Ik irriteer me aan het feit dat m'n vader momenteel bij ons is.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Ben ik blij dat ik geen bril of lenzen hoef :Y)

    Ik irriteer me aan het feit dat m'n vader momenteel bij ons is.

    Be happy! And why?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Irriteer me aan het feit dat ik nergens zin in heb. :/

    Mijn broertje, die maar goed hoeft te krijsen en alles krijgt wat 'ie wil. Bah.

    Haal het eruit D:.
    Ik erger me nergens aan, ik lig constant dubbel om een epic tekening :'D.

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 19:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ahw, ik moest vanmorgen ook twee keer een linkerlens indoen, want de eerste keer zat hij echt irritant..
    Maar succes daarmee. Sounds crap.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Zerefu schreef:
    Haal het eruit D:.
    Ik erger me nergens aan, ik lig constant dubbel om een epic tekening :'D.

    Tja als ik het eruit haal is mijn zicht nog verneukter, dan liever zo. (cat)
    En welke tekening?

    Biologist schreef:
    Ahw, ik moest vanmorgen ook twee keer een linkerlens indoen, want de eerste keer zat hij echt irritant..
    Maar succes daarmee. Sounds crap.

    Ghehe, dat had ik vroeger heeel vaak. Gelukkig nu nog maar amper, hurts so fucking much. En dankjewel ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Lenzen zijn gewoon kut. Neem gewoon een bril, lekker makkelijk.
    Ik irriteer me aan.. Een heleboel. Maar vooral aan mijn school en verbrande huid.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    ehmmmmmm dat ik nog vor duits moet leren maar ik ben vna het uitstellen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan