• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Jasper:

    "Hondert jaar is wel erg lang, vind je niet. Ik weet niet of ik zo lang stil kan liggen." Zeg ik overdreven. Ik kijk haar weer aan. Ze is schattig, lief en leuk. Maar nog steeds voelde het alsof ik Mary bedroog. Wat was er mis met mij. Ik lacj even. "Ik wil dat we nu op de camping zijn."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Jacky
    'Dan ga ik wel niet slapen.' zeg ik, waarna ik op sta en naar een meisje toe loopt die eerder vandaag met Larsmars had zitten praten.
    'Hoi,' zei ik tegen haar. Wauw Jacky. Wat een geweldig begin om een gesprek te beginnen.

    [dit is dus tegen Felicia ;D]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (ijn nu zitten Lars en Hasper alleen, ze zijn zielig.)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wellicht kan Janiebanie met iemand van ze praten xD en arme Jasperos, maar niet heus. Jacky zat gister ook alleen, toen Jasperos met Austin zat xD en daarbij, nu heeft Jasperos tijd om na te denken over Mary (:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Austin en Megan zijn er ook nog !]

    Felicia

    Als ik op kijk zie ik dat een meisje voor me staat. 'Hoi.' zegt ze. 'Hey', zei ik terug en ik stak mijn hand naar haar uit. 'Felicia.' en ik glimlachtte naar haar. Ze was een mooi meisje en ik zou willen dat ik er zo uit zag dacht ik bij mezelf.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Ik wil Jane wel naar iemand anders toe sturen. Wie is vrij?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (Ja, maar Lars kan niet met Austin praten (zip) en hij en Japseros zijn wel uitgepraat. Denk ik.....)


    We've lived in the shadows for far too long.

    Brad Josh Bloogerad
    Ze kneep in mijn hand en een schok ging door mijn lichaam. Zo dat kind kon knijpen! 'Sorry. Ik ben Ayame' zei ze en ik knikte. Ik zag dat me broer me had gesmst, maar besteedde er geen moeite aan. Ik ging onderuitgezakt zitten en deed mijn koptelefoon weer op. Ik scrolde door mijn liedjes en koos uiteindelijk een leuk dance nummer. Ik tikte met mijn voet mee op de maat.

    [Ik ben ziek dus dit is mijn enigste reactie vandaag ik ga nu weer slapen dus byee]

    [ bericht aangepast op 29 mei 2012 - 16:26 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jacky
    'Hey,' antwoord het meisje. 'Felicia.' stelt ze zichzelf voor en steekt een hand naar me uit. Ik neem haar hand aan en zeg:
    'Jacky. Jacky May White. Maar je mag me noemen zoals je wilt. Mag ik naast je komen zitten?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Felicia

    Ik knikte als antwoord en klopte op de stoel naast me nadat ze me vroeg of ze naast me mocht zitten. Jacky heette ze dus. 'En, heb je er een beetje zin in?' zei ik half-lachend toen ik besefte hoelang we nog moesten reizen.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    LuvMustache schreef:


    [Ik ben ziek dus dit is mijn enigste reactie vandaag ik ga nu weer slapen dus byee]


    *enige


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Zal ik Jane naar Austin of Megan sturen?]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Jacky
    Ik ging naast haar zitten en ze vroeg
    'Heb je er al een beetje zin in?' half lachend.
    'Ja, ik heb er echt zin in eigenlijk.' En ik keek even gauw naar Jasper. 'ik ben echt zo benieuwd wat er allemaal is op de camping enzo, wat jij?' vroeg ik aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Oe oe, mag Lars met Megan praten.)


    We've lived in the shadows for far too long.