• RPG - THE PERFECT SUMMER.
    17 jongeren, 8 jongens en 9 meisjes, gaan met elkaar op vakantie. Ze hebben zich allemaal ingeschreven voor een soort project waarbij jongeren die elkaar niet kennen met elkaar op vakantie gaan. Uit alle inschrijvingen zijn zij uitgekozen, en nu is het tijd voor de vakantie. Met de hele groep gaan ze naar Spanje. Ze gaan met de bus naar een simpele, saaie, oude camping, en eigenlijk hadden ze er wel wat meer van verwacht. Maar wat doe je als het ergens eigenlijk helemaal niet leuk is? Dan moet je toch proberen er het beste van te maken. En dat doen ze. Tijdens de vakantie ontstaan vriendschappen, liefdes, maar ook ruzies. Wat vreselijk leek te worden, wordt de perfecte zomer.



    JONGENS:

    - Jasper Ryan Modttes - MyMisery
    - Lars Ash Raico Stefan Lonage (L.A.R.S Lonage) - MyMisery
    - Finn Marlon Elwood - Macadamia
    - Justin Jordan - BIEBERCREW
    - Mike Roberto Harrison - Blanche
    - Brad Josh Bloogerad - LuvMustache
    - Orlando Alex Jhonson - TheRumIsGone
    - Austin Andrew Foxman - LEADERLOUIS


    MEISJES:
    - Jane Sofia Liverson - xMockingJayy
    - Angel Quisha Lovely - Rahjesh
    - Ayame Hisano - Dragneel
    - Jacky May White - jaimyhoi
    - Felicia Jamesson - xIbiMalik
    - Emma Hydering - xJohnnyDepp
    - Allison Gilette - xEPONINEx
    - Megan Felicity Hope Cambrue - LEADERLOUIS
    - Gereserveerd door iZiall









    ~ Start wanneer alle 16 rollen ingevuld zijn.
    ~ De jongeren kunnen van de camping af, maar het liefst niet te vaak.
    ~ 16+ mag.
    ~ OOC tussen ( ), [ ] of { }.
    ~ Reserveringen blijven 24 uur staan.
    ~ Meerdere rollen invullen mag.



    Omgeving e.d.:
    Stadje.
    Strand (bereikbaar vanaf camping).
    Haven.
    Club.

    Updates komen later.


    The universal language of art.

    Brad Josh Bloogerad

    Ik knikte en keek uit het raam. Het regende en ik hoopte dat het snel over ging, want als we daar aankwamen en het regende nog dan kon ik niet skateboarden. Eigenlijk kon dat helemaal niet want het had al geregend. Ik vond er wel wat op, al moest ik op de tafels gaan skateboarden ik deed er alles voor.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (I know why And 'hij' verwijst niet persé naar hem.)

    Lars:
    "Ik heb gelukkig wel het geluk dat ik er alleen iets van merk rondom de jongen in kwestie." Zeg ik blij. Muziek maakte me altijd blij. Het was mijn remedie. "Denk jij dat de andere er slecht op reageren? anders vertel ik het gewoon, snap je."


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ayame
    De jongen keek naar buiten en ik besefte dat ik zijn naam niet wist.
    'Hoe heet je trouwens?' vroeg ik uit het niets. Ik begon op mijn iPod door mijn liedjes te scrollen.

    [Sorry voor korte stukjes. Momenteel inspiratieloos.]

    Austin

    "Vast niet" zei ik, "Maar misschien doen ze, hoe zeg je het, voorzichtiger" zei ik aarzelend, "Als je begrijpt wat ik bedoel" mompelde ik er achter. Ik keek naar buiten en zuchtte. "Hoelang gaat dit nog duren ?!".

    Lars:

    Ik moet lachen om Austin's reactie. "Dat was wel leuk. Op kamp mocht ik altijd gewoon bij de meiden zitten als ze gingen om kleden enzo. Al die andere waren harstikke jaloers." Ik denk eraan terug. Het was geweldig geweest en als ik niet in elkaar geslagen was, had ik allang verteld dat ik gay was.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Austin

    Ik begon te lachen, "Een vriend van mij" begon ik nog redelijk serieus, "Die ging naar een Gay-cruise" vervolgde ik, "Op 1 of andere manier strandden daar 15 meisjes ofzo en zij dachten natuurlijk dat hij ook gay was, maar dat was dus niet zo" lachte ik, "Die jongen had de beste tijd van zijn leven".

    Lars:


    "Dat is vrij geniaal." Ik moest het toegeven ik vond al die aandacht van meiden niet erg, al had ik het liever van jongens gehad. "Ik vraag me af hoelang het nog duurt. Ik verveel me helemaal dood." Ik zak nog wat onderuit en doe mijn ogen dicht. Nog even en ik viel inslaap.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Wie praat me bij aangezien ik hele dag heb liggen bakken op het strand?]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Austin

    Ik zag dat Lars al snel in slaap viel, wat voor mij best lachwekkend was aangezien ik altijd een uur wakker lag, maar ging al rap terug naar mijn eigen plaats. Ik deed mijn jas uit waardoor mijn zwarte V-hals shirt tevoorschijnkwam en stak die onder mijn hoofd. Ik trok mijn benen op tot mijn borst en deed mijn ogen dicht. Ik kon best nog wel wat slaap gebruiken.

    [Megan doet hetzelfde, ze gaat slapen]

    [Ik moet trouwens weg]

    (Tot morgen ^^)


    We've lived in the shadows for far too long.

    [ik ga slapen byebye. ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Brad Josh Bloogerad

    'Hoe heet je trouwens?' vroeg ze uit het niets. Ik keerde met tot haar. 'Brad' zei ik en ik stak mijn hand uit zo ver het kon. 'En jij?' vroeg ik nieuwsgierig.

    [Have to go morgen. 8,30'3,00.]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ayame
    Ik nam zijn hand aan en kneep er flink in. 'Zo, gaan we formeel doen?' Ik liet los. Ik was weer eens rare Ayame. 'Sorry. Ik ben Ayame.'

    [Okay, ik heb ondertussen al bijgelezen. Zit Lars nog steeds langs Felicia?:U]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Ze zit vlakbij, maar hij had wel een gesprek met Austin.)


    We've lived in the shadows for far too long.