• Ik heb geen idee waar ik dit zou moeten posten, maar aangezien het een vraag is zet ik het maar bij vragen neer.
    Als jullie een story lezen, hebben jullie liever 1 x per week een hoofdstuk van 1000 woorden, 2 x per week een hoofdstuk van 500 woorden of misschien 5 x per week een hoofdstuk van 200 woorden?
    En hoeveel aantal woorden (ongeveer) vinden jullie het meest prettig om te lezen? (:
    XO.

    500 woorden per 2 week. Maar dat is gewoon omdat als ik iets wil lezen ik er ook wat aan wil hebben.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik zeg 1000 woorden en 1x per week. 200 woorden is vaak veel te weinig en dat leest irritant en 500 vaak net ook. Vooral als je een gebeurtenis schrijft en middenin dan opeens stop, omdat je dan al 500/200 woorden heb.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    1000 woorden, maar meerdere keren per week.


    comfort in c h a o s

    liefst 350/400 om de dag :Y)
    Of zo probeer ik het toch te doen.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik vind hoofdstukken met 600 woorden of minder echt vreselijk irritant.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Heel erg bedankt voor jullie reacties! (:

    Ik vind 1000 woorden heel irritant lezen op een beeldscherm. Ik zelf heb liever iets kortere stukjes 500 à 700 woorden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    Ik vind 1000 woorden heel irritant lezen op een beeldscherm. Ik zelf heb liever iets kortere stukjes 500 à 700 woorden.

    Dit


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Mebarak schreef:
    Ik vind 1000 woorden heel irritant lezen op een beeldscherm. Ik zelf heb liever iets kortere stukjes 500 à 700 woorden.


    Don't be like the rest of them, darling

    ik lees zelf liever langere hoofdstukken (min 700 woorden) omdat je dan niet zo snel het gevoel hebt dat je niets gelezen hebt of meteen nog een hoofdstuk wil lezen.

    Zelf probeer ik sowieso minimaal 500 woorden te gebruiken

    Austen schreef:
    1000 woorden, maar meerdere keren per week.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Het maakt mij niet zo veel uit, maar tweehonderd woorden vinden ik echt te weinig. Vierhonderd is eigenlijk het minimum, tenzij het om een drabble gaat.
    Als ik zelf schrijf probeer ik altijd hoofdstukken van vijf- tot zevenhonderd woorden te maken. Meestal heb ik dan voldoende ruimte om te beschrijven wat er moest gebeuren zonder dat het in een keer heel veel wordt of ik er witregels tussen hoef te zetten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mij maakt dat op zicht niet uit. Als de schrijver een lang hoofdstuk wil schrijven dan doet hij of zij dat, hetzelfde geld voor een klein hoofdstuk ook dat maakt mij niet uit. En hoevaak per week posten maakt mij ook niet uit.

    Mebarak schreef:
    Ik vind 1000 woorden heel irritant lezen op een beeldscherm. Ik zelf heb liever iets kortere stukjes 500 à 700 woorden.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Er zijn schrijvers, zoals ik, die als ze schrijven soms in een flow terechtkomen en dan maar blijven schrijven. Ik ben erachter gekomen dat mijn hoofdstukken ongeveer tussen de 800/1500 woorden in zitten. Zelf heb ik de voorkeur naar ongeveer 500/1000 woorden, maar als een schrijver er meer uit kan halen door meer of minder woorden te gebruiken, moet hij dat doen. Hoofdstukken kunnen ook makkelijk gesplitst worden :].
    Naja, ben er hoe dan ook een voorstander van om 't gewoon eerst in word te schrijven, zodat je uberhaupt geen rekening houdt met de hoofdstukindeling op Q.


    No growth of the heart is ever a waste