• Hoe lang over de datum was iets wat je ooit at? Nou ik was vanmiddag bij mijn oma en ik at van die gummy bears die twee jaar over datum waren. Helaas kwam ik daar pas achter toen ik er al behoorlijk wat op had.
    Handige tip; check altijd de datum voordat je iets eet :Y)


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Ik geloof vleeswaren van een week over datum, daarna had ik echt krampen en buikpijn. (':


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Bij de Deen was er eens een kaas en die was ZWAAR over datum.

    Men noemde het 'decoratiekaas'.

    Sindsdien noemen we alles dat niet meer goed is 'decoratie(vul object in)'

    Een half jaar over datum sinas had ik in mijn kastje bewaard om ervan te snoepen. Genoot er na twee jaar nog van.


    Humanity stops where our love goes further, 'till the end of time we will be together. There lie my hopes and dreams.

    Wij hadden nog stroop in de motor die al 5 jaar over de datum was


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    koekjes van 2 week over datum =)
    maar daar heb ik nooit last van gehad ofzo.

    Een tijdje terug heb ik nog Curry gegeten die ruim 3 jaar over de datum was, de curry was nog prima te eten.


    Stand up when it's all crashing down.

    Ik denk wel een paar maanden. Misschien een jaar. Mja, van snoep is dat niet erg, se.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Meer dan een jaar oude hagelslag, maar dat kun je rustig eten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Flemish schreef:
    Ik denk wel een paar maanden. Misschien een jaar. Mja, van snoep is dat niet erg, se.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Uhm. Van alle. Van snoep tot aan ketjap wat ze bij van die speciale winkels kopen. En dan allemaal zeker wel 3 tot 4 jaar over datum..
    Oh en ik heb ook een keer zalf gebruikt die van 2003 was.. Maar het werkte nog.. (:


    Some things are changing too much.