• [right][RPG] Hoe overleef ik.. de toekomst?

    Naar de boeken van Francine Oomen.
    © RPGrechten van mij, KolderKat.




    Ja, dat is een goede vraag. Ik, Rosa van Dijk, ben nu 16 jaar, bijna 17. Maar ja, school is al bijna afgelopen en Apenbil is op de één of andere manier weer terug in mijn leven. Esther, Jonas, Sascha en Noa zijn nog steeds in Limburg. Joy is nog steeds op reis, heb ik lekker veel aan :L. En Neuz, mijn lieve Neuz. Die zit ergens in Rotterdam. En die Enrico is er ook. Ja hallo!
    Hoe overleef ik… de toekomst? Survivaltips please!


    Het verhaal.

    Iedereen speelt gewoon zichzelf, hoe diegene is. We spelen zoals ze er in de serie uit zien. Uiteindelijk komt er toch een verhaallijn, bijvoorbeeld crisis, ruzie, weglopen en zo voorts.

    Het leven van de personen.

    Dat kun je eigenlijk al in het begin lezen. De meesten zijn 16 tot 17, behalve de ouders dan en natuurlijk Abel, Jade en Floor(tje). Rosa is hier nog in Amsterdam en de anderen in Limburg en Neuz in Rotterdam. Natuurlijk sturen ze nog wel mails naar elkaar en zitten ze op msn. Rosa en Neuz proberen wel elke dag van Amsterdam naar Rotterdam te gaan of andersom. Dat geld ook voor Rosa’s vriendinnen.

    E-mails.

    Rosa van Dijk < rosavandijk@fastmail.com >
    Heleen de Wit < heleen@fastmail.com >
    Vincent van Gelderen < neuz@fastmail.com >
    Esther Jacobs < esther@xs24.nl >
    Jonas de Leeuw < jdl@xs22.nl >
    Joy < joyfreedom@fastmail.com >
    Carmen < carm@live.nl >
    Marieke van Heemskerk < mariekevh@xs42.nk >
    Chayenne de Graaf < chay@fastmail.nl >
    Sharone < sharoneJWZ@live.com >

    Regels.

    Als je een week afwezig bent en je hebt het niet gemeld, ben je sowieso je rol kwijt .
    Je mag maar één persoon, als het niet zo snel loopt, mag je er twee. Met mijn toestemming!
    Geen one-liners, minimaal 3 a 6 zinnen. Behalve bij een msn-gesprek!
    Bij IC (In Character) moet je als je persoon praten. Bij OOC moet je met haakjes. [] – {} – () - ||.
    De verzonnen personen mogen géén bekende mensen zijn.
    Je moet echt actief zijn.
    Je moet redelijk ervaring hebben.
    Geen geruzie buiten IC.
    Als een topic vol is moet je wachten tot ik er ben. Ik geef aan een paar mensen de codes en alleen die mensen mogen als een topic vol is en ik weg ben een nieuw topic openen.
    Naamverandering doorgeven. Ik ga echt niet lopen zoeken of je nog actief bent, je naam veranderd is of dat soort dingen. Als je naam dus niet veranderd is op de lijst en je dat niet gezegd hebt moet je niet boos worden. Dan heb je gewoon pech gehad.
    Als ik een personage vergeten bent, zeg het even, dan pas ik het aan ;’).


    Rollen.

    Rosa van Dijk. | Kolderkat.
    Heleen de Wit. |
    Alexander. |
    Enrico. |
    Abel, Appie. |
    Floor(tje). |
    Marieke van Heemskerk. |
    Rooz. |

    Vincent van Gelderen, Neuz. | xJohnnyDepp.
    Lidwien. |
    Sascha. | Gereserveerd door Symphonia.
    Jade. | Gereserveerd door Gaisford.
    Steven. |
    Esther Jacobs. | 4Everdeen.
    Jonas de Leeuw. | xJohnnyDepp.
    Carmen. | Gereserveerd door Gaisford.
    Aisha. |
    Samuel Meijer. |
    Thomas. |
    Joy. | Tisiphone.
    Noa. |
    Karien. |

    Verzonnen, 2/5.

    Chayenne de Graaf. | Nightshot.
    Sharone. | KaulitzGurl.

    Lijstje.

    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Uiterlijk: Foto, hoeft niet per sé, ik weet hoe ze eruit zien, en beschrijving.
    Innerlijk: Goede beschrijving, niet alleen, lief, aardig, grappig, etc.
    Familie:
    E-mail: Als je die hebt.
    Extra:


    Topics.

    Eén.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 16:14 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KaulitzGurl schreef:
    (...)

    maar in de RPG is ze dat niet bekend? snapp?


    Maar alsnog, het staat in de regels dat er geen bekenden mogen meedoen.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil wel een kleine, onbelangrijke rol. Want doe al aan zo veel rpg's mee.
    Wie kan ik het beste nemen?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Gaisford schreef:
    Ik wil wel een kleine, onbelangrijke rol. Want doe al aan zo veel rpg's mee.
    Wie kan ik het beste nemen?


    Ik denk Aisha of Karien. :'P.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Mag ik Joy reserveren?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ofcourse.

    Mensen, we hebben nog een ESTHER en een JONAS nodig!


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik wil Esther graag reserveren :)

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 11:22 ]


    Tijd voor koffie.

    Naam: Joya "Joy" Black(achternaam is zelfverzonnen)
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: (heeft iemand een foto?)
    Innerlijk: Joy is avontuurlijk en helderziend. Ze kan aura's zien en heeft visioenen. De visioenen gebeuren altijd. Joy is ook heel erg lief. Ze is op reis over de wereld, maar is van plan om binnenkort terug te komen. Haar school heeft ze afgemaakt in Australië. Ze is nu aan het sparen voor de vlucht terug.
    Familie: Een zusje, en natuurlijk haar ouders, maar die geloven niet dat ze aura's kan zien. Daarom is ze weggegaan.
    E-mail: joyfreedom@fastmail.com
    Extra: Ze is weggegaan van huis, om in Griekenland te gaan wonen, maar ze miste Carmen, Rosa, Noa en Sascha heel erg. Toen bedacht ze dat ze dan misschien in een appartement kon wonen. Ze is nu aan het sparen voor de vlucht en voor het appartement. Dat duurt nog minstens een maand als ze ook nog eens in een internetcafé zit. Gelukkig is haar baas heel aardig en mag ze iedere dag tijdens de pauze even op zijn computer.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    Naam: Joya "Joy" Black(achternaam is zelfverzonnen)
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Uiterlijk: (heeft iemand een foto?)
    Innerlijk: Joy is avontuurlijk en helderziend. Ze kan aura's zien en heeft visioenen. De visioenen gebeuren altijd. Joy is ook heel erg lief. Ze is op reis over de wereld, maar is van plan om binnenkort terug te komen. Haar school heeft ze afgemaakt in Australië. Ze is nu aan het sparen voor de vlucht terug.
    Familie: Een zusje, en natuurlijk haar ouders, maar die geloven niet dat ze aura's kan zien. Daarom is ze weggegaan.
    E-mail: joyfreedom@fastmail.com
    Extra: Ze is weggegaan van huis, om in Griekenland te gaan wonen, maar ze miste Carmen, Rosa, Noa en Sascha heel erg. Toen bedacht ze dat ze dan misschien in een appartement kon wonen. Ze is nu aan het sparen voor de vlucht en voor het appartement. Dat duurt nog minstens een maand als ze ook nog eens in een internetcafé zit. Gelukkig is haar baas heel aardig en mag ze iedere dag tijdens de pauze even op zijn computer.


    Ze heeft blond haar, ;P


    Tijd voor koffie.

    Naam: Esther Jacobs-Anderson
    Leeftijd:17 jaar
    Geslacht: Vrouwelijk
    Uiterlijk: Ze heeft bruin krullend haar, dat erg dik is, en donkere ogen. Ze heeft lenzen (waar ze heel blij mee is). Ze heeft een leuk figuur.
    Esther getekend door haarzelf:



    Esther is de middelste, maar inmiddels zijn haar krullen meer gewone krullen geworden, dus wat later gezakt:


    Zoals dit:



    Innerlijk: Esther is meestal een opgewekte, betrouwbare meid. Vroeger werd ze helaas gepest, waardoor ze ook haar verlegen buien heeft, meestal bij onbekende mensen. Verder is ze dus meestal vrolijk, en ze staat altijd klaar om mensen te helpen. Ze is vergevingsgezind en word meestal alleen echt boos als er echt een reden voor is.

    Esthers' probleem is dat ze soms haar eigen problemen achter zich stelt, omdat ze dan te veel bezig is met andere mensen helpen, zoals Rosa en Jonas. Ze is soms nogal naief, maar kan tegelijkertijd heel wantrouwig zijn, wat alweer voornamelijk is bij mensen die ze niet kent. Ze heeft een hekel aan pesten, aangezien dat dus ook bij haar gebeurde, tijdens haar middelbare school. Nu is het pesten grotendeels opgehouden.

    Esther ziet snel of het goed gaat met iemand. Niet alleen door te vragen of het 'goed gaat' maar ook om naar de persoon zelf te kijken, niet naar het antwoord.

    Familie: Vader & Moeder, zus (Isis), verblijft huidig in Amerika
    E-mail: esther@xs24.nl
    Extra: Ze is nog best braaf, ze rookt niet en drinkt niet veel. Ze heeft een bijbaantje bij een goed doel. Haar hobby's zijn: Tekenen, ontwerpen, viool spelen, muziek luisteren, ze zit op pianoles.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 13:08 ]


    Tijd voor koffie.

    Wie wil Jonas nog?

    [ bericht aangepast op 27 mei 2012 - 11:50 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    Wie wil Jonas nog?


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Achja, ik ga zometeen beginnen ;').


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    JEAH!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Opzich wil ik Jonas ook wel maar dan moet niemand anders hem willen...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    xJohnnyDepp schreef:
    Opzich wil ik Jonas ook wel maar dan moet niemand anders hem willen...


    Dat zou ik echt heel fijn vinden, (:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.