• De meeste van jullie hebben die reclame vast wel gehoord op mtv of de radio over het event Open Air in Amsterdam, Gaasperpark. Dit hele weekend lang.
    Nou ik woon daar echt heel dicht bij in de buurt en ik heb dinsdag mijn laatste examen, biologie. Met die dreunende klote muziek kan ik me dus totaal niet concentreren op mijn overige leerwerk. Echt vreselijk.
    Het is toch niet te geloven dat de domme gemeente een freaking event midden in de examenperiode toelaat??! Wat vinden jullie hiervan?


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow

    Ja ze hadden hier inderdaad even mee kunnen wachten. :/

    Ze kunnen toch ook niet overal rekening mee houden. ^^ Enne, ga bij een vriendin ofzo leren?


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    Ze kunnen toch ook niet overal rekening mee houden. ^^ Enne, ga bij een vriendin ofzo leren?

    Als jij in mijn schoenen stond zou je wel wat anders zeggen. Je hebt waarschijnlijk niet eens besef van de irritante situatie.


    start everyday with a new hope leave bad memories behind and have faith for a better tomorrow