• Woensdag ben ik op excursie Geologie geweest. Vorig jaar was ik niet geslaagd voor dit vak, dus dit jaar doe ik het opnieuw. Normaal gezien moesten GIT'ers deze excursie niet opnieuw doen, maar omdat hij wat anders was dan vorig jaar en er vragen op het examen over zullen verschijnen, heb ik hem dan toch maar alleen gedaan. Samen met iemand anders heb ik dus de excursie opnieuw gedaan. Nu ik had een verslag van vorig jaar van welgeteld 11 pagina's en doordat onze prof nu een Canadees is (wat eigenlijk niet mag) moest het verslag in het Engels geschreven worden in 2-3 pagina's. De GIT'ers die mee waren op excursie moesten dus het verslag opnieuw schrijven en degene die er te lui voor waren mochten dat van vorig jaar opnieuw indienen. Ik kon dus wel ragen, want dan doe je eens moeite, word je er nog voor gestraft ook. Maar nu ik eenmaal bezig ben met dat verslag, vind ik het eigenlijk niet meer zo erg. Ik weet nu tenminste hoe ik het moet verwoorden op mijn examen en zo onderhoud ik nog eens mijn Engels. Sterker zelf ik doe nu zo mijn beste in de hoop dat mijn prof mijn verslag zal lezen en iets zal hebben van "Oh dat is interessant om te weten.", sinds hij eigenlijk niets van de Geologie van België weet.

    Zelf ook al zoiets meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 14:03 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik snap er dus niets van wat je allemaal zei (cat)


    Pretty is just a pretty word.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik snap er dus niets van wat je allemaal zei (cat)

    Ik denk dat het is:
    Ze is er niet door voor een vak, dus moet ze dat vak opnieuw doen.
    Normaal moet je dan niet die excursie opnieuw doen, maar deed ze dat toch.
    Ipv 11 pg's verslag moet ze 3 pgs in het Engels indienen omdat de leerkracht Canadees is.
    Meer is het toch niet?

    Nee, ik heb dat nog niet meegemaakt. Al mijn leerkrachten zijn van Belgische/Nederlandse afkomst. (soms wel eens een Waal, maar die persoon geeft dan Frans)


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik snap er dus niets van wat je allemaal zei (cat)


    The universal language of art.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik snap er dus niets van wat je allemaal zei (cat)

    Wat valt er niet te snappen? Ze doet haar excursie opnieuw, moet haar verslag in het Engels maken omdat haar prof Canadees is, ze vond het eerst vervelend, maar vind dat nu niet meer omdat ze haar examen toch in het Engels moet maken.
    Fin.

    CURLYMONSTER schreef:
    Ik snap er dus niets van wat je allemaal zei (cat)
    Wat is er dan niet aan te snappen. Het is toch deftig Nederlands?:W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    WATIC schreef:
    (...)Wat is er dan niet aan te snappen. Het is toch deftig Nederlands?:W


    Ik snapte het ook niet eerst, maar dat kan er aan liggen dat het nu middernacht was dat ik het las... :'D

    Anyway, that's nice. ^^ I always prefer English over Dutch anyway...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Ik snapte het ook niet eerst, maar dat kan er aan liggen dat het nu middernacht was dat ik het las... :'D

    Anyway, that's nice. ^^ I always prefer English over Dutch anyway...

    Ja, dat hebben we al gemerkt. :'d

    Marling schreef:
    (...)
    Ja, dat hebben we al gemerkt. :'d
    haha indeed.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?