Woensdag ben ik op excursie Geologie geweest. Vorig jaar was ik niet geslaagd voor dit vak, dus dit jaar doe ik het opnieuw. Normaal gezien moesten GIT'ers deze excursie niet opnieuw doen, maar omdat hij wat anders was dan vorig jaar en er vragen op het examen over zullen verschijnen, heb ik hem dan toch maar alleen gedaan. Samen met iemand anders heb ik dus de excursie opnieuw gedaan. Nu ik had een verslag van vorig jaar van welgeteld 11 pagina's en doordat onze prof nu een Canadees is (wat eigenlijk niet mag) moest het verslag in het Engels geschreven worden in 2-3 pagina's. De GIT'ers die mee waren op excursie moesten dus het verslag opnieuw schrijven en degene die er te lui voor waren mochten dat van vorig jaar opnieuw indienen. Ik kon dus wel ragen, want dan doe je eens moeite, word je er nog voor gestraft ook. Maar nu ik eenmaal bezig ben met dat verslag, vind ik het eigenlijk niet meer zo erg. Ik weet nu tenminste hoe ik het moet verwoorden op mijn examen en zo onderhoud ik nog eens mijn Engels. Sterker zelf ik doe nu zo mijn beste in de hoop dat mijn prof mijn verslag zal lezen en iets zal hebben van "Oh dat is interessant om te weten.", sinds hij eigenlijk niets van de Geologie van België weet.
Zelf ook al zoiets meegemaakt?
[ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 14:03 ]
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?