• Als [hoofdpersoon] door puur toeval een vast baantje krijgt bij een bedrijf waar een oud klasgenoot rondloopt, gaat ze steeds meer met hem om en ze worden goede vrienden, of meer...?
    Het bedrijf is het VAEN -wb- Van Alles En Nog Wat Bedrijf. Het regelt activiteiten op een plein in het dorp, met springkussen, voorstellingen en restaurantjes. Ook een spelgedeelte waar je prachtige prijzen kan winnen.
    Ook [hoofdpersoon] wint een prijs, een reis! Samen met haar goede vriend [naam] en haar beste vrienden [naam] en [naam] gaat ze daar heen. Zal het pefect worden? of juist een ramp?


    Ik heb nog nodig:
    -Hoofdpersoon-
    -Ex Klasgenoot die daar ook werkt-
    -Vriendin Hoofdpersoon-
    -Vriend hoofdpersoon-
    En nog wat losse karakters die ze tegenkomen in het land waar ze heen gaan.

    Ze gaan naar Frankrijk, naar Roquecor, waar ze in een huis [komt later info over] mogen blijven voor een paar weken. gaat het ze lukken? En wordt het leuk?
    Wat ze niet weten is dat ze een opdracht meekrijgen...

    Extra info: Roquecor is een plaats waar ik elk jaar heen ga in de zomervakantie, voor ongeveer vijf of zes weken :D
    En het huis waar ze blijven (is van een familie) ben ik ook eigenlijk altijd geweest, hoewel de laatste jaren ik naar het huis van andere familie ben gegaan, dat huis is twee km er vandaan alleen daar zijn te weinig foto's van ;)

    Rollen:

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen:


    Hoop dat het leuk wordt (:



    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    de hoofdpersoon kan je het best zelf doen, maar ik wil wel voor je een andere rol invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    @Jev, weet ik ;) Maar als iemand er een voor mij maakt kan ik kijken of ik hem leuk vind en evt aanpassen. Maar dankje dat je er een wilt maken (:
    En misschien maak ik haar later zelf nog wel... weet niet hoe enthousiast ik ben over anderen.. (bat)

    [ bericht aangepast op 25 mei 2012 - 21:30 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: Vriendin van de hoofdpersoon.
    Naam: Miah Calissa Conquer.
    Leeftijd: 17 jaar oud.
    Geslacht: Meisje.
    Karakter: Miah is een lief, maar ontzettend hyperactief meisje. Ze is altijd aanwezig en bemoeid zich overal mee, met als gevolg irritatie van anderen. Sommige mensen denken dat ze ADHD heeft, maar dat ik bij haar niet het geval. Miah is een heel avontuurlijk typ, waardoor ze zich altijd in een situatie stort en zich laat verdwalen om op avontuur te gaan. Ze kan heel erg ongeduldig zijn en blijft dan met haar vingers op van alles tikken.
    Uiterlijk:
    Familie:
    Extra:
    Waarschuwen: Als je wilt.

    Ik maak hem later af.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Rol: Vriendin van hoofdpersoon
    Naam: Liza Rebecca Williams
    Leeftijd: 18 jaar oud
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Ze is verlegen en stil, ze zit daardoor meestal ook op de achtergrond. Als je haar kent, ken je haar als een zorgzaam en lief meisje, maar dat laat ze niet aan de buiten wereld zien.
    Uiterlijk:


    Liza heeft bruin haar en een licht getinte huidskleur. Ze heeft prachtige chocolabruine ogen met spikkeltjes goud er door heen. Haar borsten zijn niet te groot en niet te klein. Haar lengte is 1 meter 59, best klein maar ze is er zelf tevreden mee.
    Familie: Ze heeft haar ouders alle bij nog(Frank en Charlie) en ze heeft een oudere broer(20 Thomas) en een zusje(15 Anne).
    Extra: Ze heeft meestal maar een paar sieraden om want anders vind ze het overdreven. Ze heeft meestal oorbellen in(de zelfde als op de foto) en ze draagt een ring met een klavertje.


    Waarschuwen: -

    Iemand nog?
    Je kan nog aanmaken wat je wilt, ik kies de leukste en beste uit.
    please?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: Ex Klasgenoot die daar ook werkt
    Naam: Rick Green
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Man
    Karakter: Hij doet heel stoer, maar van binnen is hij een hele lieve, zachte jongen. Hij is niet zo sociaal, dus hij maakt ook niet zo snel vrienden. Maar als hij dan vrienden heeft kan hij niet meer zonder ze, en hij doet dan ook zijn best om ze blij te maken.
    Uiterlijk:


    Hij heeft zwart haar, en heel licht blauwe ogen. Meestal heeft hij een pet of een capuchon op omdat hij zich dan veiliger voelt. Zijn broek hangt laag, zoals elke 'stoere' jongen dat doet, hij wil niet laten zien wie hij eigenlijk is. Hij werd op de basisschool gepest omdat mensen vonden dat hij zich te stoer kleedde en deed alsof hij rijk was.
    Familie: Zijn ouders werken heel veel, en hij ziet ze dan ook eigenlijk alleen maar 's avonds, de tijd waarin zijn ouders veel ruzie maken. Daardoor is hij vaak alleen op zijn kamer, omdat hij niemand wil zien. Zijn zusje, Fay, is zijn alles, ze is 12 jaar en hij kan heel goed met haar praten.
    Extra: Rick heeft een tatoeage op zijn linker schouder, er staat op dat hij nooit alleen is. Deze tatoeage helpt hem om door het leven, als hij het niet meer ziet zitten.
    Waarschuwen: Ja!

    Hope you like? :)

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 13:17 ]

    oh god, ik zie steeds veel leukere foto's, wait a sec.

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 9:55 ]

    nouja, ik vind het zo wel goed. ^^

    Als ik deze ga gebruiken dan moet hij wel wat aangepast was ik vergeten te zeggen.
    Zijn vader is de baas van het bedrijf en daar loopt hij ook rond om zijn vader te helpen.
    Zelf zag ik hem met blond haar maar ik sta voor elke optie qua uiterlijk open denk ik.
    Dus ik kijk nog even verder. ;-)
    Maar laat hem zo dan kan ik als anderen geen leuke hebben deze zelf aanpassen. ;)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rol: Hoofdpersoon
    Naam: Carly May Mason
    Leeftijd: 17
    Geslacht: Vrouw
    Karakter: Carly is een opgewekt en vrolijk meisje. Ze is altijd in voor wat lol, maar kan ook serieus zijn op de momenten dat het moet. Ze geeft goede raad als je haar iets vraagt. Verder is ze erg goed in dingen regelen. Ook zingt Carly graag. Ze doet het voor de lol.
    Uiterlijk:


    Carly is 1 meter 79, wat dus best groot is. Ze heeft rood haar en blauwe ogen. Haar make-up is niet erg uitgebreid. Mascara, lipgloss en grijze oogschaduw.
    Familie: Haar ouders ziet ze niet meer vaak. Ze heeft een zusje dat met haar mee gaat, Mave.
    Extra: Carly heeft er over nagedacht om zangeres te worden, maar wilde het niet. Ook dacht ze vaak over een tattoe, maar ook die heeft ze nog niet.
    Waarschuwen: Mij, zeker weten!!

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 13:06 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Rol: Vriend van hoofdpersoon
    Naam: Liam
    Leeftijd: ligt er ook aan hoe oud de hoofdpersoon is, maar anders 18
    Geslacht: Jongen
    Karakter: Liam is verlegen jongen, maar bij zijn vrienden is mij meestal druk. Hij heeft droge humor en komt altijd op voor zijn vrienden en familie.
    Uiterlijk: http://weheartit.com/entry/29307713
    Familie: Liam's ouders zijn gescheiden en hij woont bij zijn moeder. Verder heeft hij nog een ouders broer en een jonger zusje.
    Extra: Hij si vroeger gepest, zelf zecht hij nu dat zijn verleden hem alleen maar sterker heeft gemaakt.
    Waarschuwen: Ja (:


    I just need somebody to love ♥

    xJohnnyDepp schreef:
    Als ik deze ga gebruiken dan moet hij wel wat aangepast was ik vergeten te zeggen.
    Zijn vader is de baas van het bedrijf en daar loopt hij ook rond om zijn vader te helpen.
    Zelf zag ik hem met blond haar maar ik sta voor elke optie qua uiterlijk open denk ik.
    Dus ik kijk nog even verder. ;-)
    Maar laat hem zo dan kan ik als anderen geen leuke hebben deze zelf aanpassen. ;)


    Okaayy , :)

    Ik ga niet meedoen, sorry maar heb niet zoveel tijd.
    Maar ik ben 2 jaar terug ofzo in Roquecor geweest in een fuckin' cool huis met zwembad en tennisbaan enzo geweest. Ik zal kijken of ik op internet kan vinden ;)


    Lol hebben met een docent op facebook? JA, dat kan.

    ProudxStar schreef:
    Ik ga niet meedoen, sorry maar heb niet zoveel tijd.
    Maar ik ben 2 jaar terug ofzo in Roquecor geweest in een fuckin' cool huis met zwembad en tennisbaan enzo geweest. Ik zal kijken of ik op internet kan vinden ;)


    Oooo dat huis ken ik!
    Ik ging de bakker Nederlands leren en nu kan hij ´goetemorgen´ zeggen :D
    Alleen ging hij weg en is er een andere bakker en die is minder leuk...
    Leuk dat je er bent geweest. :) Ik wacht nog even af hoor...
    Komen er nog meer mensjes? Sommige vind ik al heel erg leuk :P

    [ bericht aangepast op 26 mei 2012 - 16:26 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Anders maak ik er een RPG van?
    Als iemand er op reageert dat het leuk is als RPG ga ik het meteen aanmkane, anders dan hoop ik dat er vanavond nog iemand een mensje aanmaakt anders dan doe ik niets meer met dit ding...


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel