Cadentium schreef:
(...)
Ik ben het hélemaal met je eens over het feit dat ze gewoon een géwelidge samenspel hebben en goed op elkaar zijn ingespeeld, en zoals je al zegt, is dat omdat ze gewoon het hele jaar door bij elkaar zijn (Spanje & Barca). Maar sommigen mensen vergeten dat Spanje niet zo heel vaak het EK & WK (een keer) heeft gewonnen, ze zijn niet onoverwinnelijk.
Ik vindt Rooney persoonlijk ook niet echt van de absolute top; er zijn zo veel meer betere spelers & meneertje Ronaldo moet wat meer zijn temper inhouden en wat om zich heen kijken, kijk dan zou hij echt een betere speler van worden (niet dat hij slecht is).
Ah, iemand die het met me eens is
![:P :P](/images/smilies/tongue09.gif)
das ook nieuw
![:P :P](/images/smilies/tongue09.gif)
maar idd, gwn 8 spelers spelen het hele jaar door bij Barca en de andere 3 van de 11 spelen bij real madrid
![xD xD](/images/smilies/XD.jpg)
tja.
Maar dat Spnaje niet zo vaak het Ek & Wk gewonnen hebben komt door het feit dat het geen echte toernooi voetballers waren. Ze hebben altijd wel een goed team met kwalitatief goede spelers, maar gek genoeg wisten ze niet echt een toernooi te winnen. Ze speelden overigens wel goed bij hun clubs dat wel. Miss lag het aan de trainer of tja.. ik heb geen idee.
Ja, maar dan moet je kijken, wat is de absolute top.
ik vind dat de absolute top de beste 10 a 15 spelers zijn ter wereld en als Rooney er dit seizoen nationaal van de 26 er 21 inschiet tja, dan vind ik wel dat ie erbij hoort. Maar ja das persoonlijk.
Ronalde dies gwn te gretig op eigen succes en hoort net zoals Messi zich wat meer aan het collectief aan te passen dan voor meneer Ronaldo te spelen.
"There’s no such thing as miracles, only the inevitable and the accidental – and what we do. I’ve always believed that.