Turmoil schreef:
Ik vond het trouwens wel zwaar kut dat we gister die kut penalty niet kregen. Dan hadden we misschien nog een lullige 1-1 eruit kunnen halen. -.-
Maar goed, misschien ben ik hierin een van de weinigen: Ik geloof er toch enigszins in dat het allemaal doorgestoken kaart is. Net als het songfestival, talentenjachten enzovoorts. Er gaat zóveel geld om in dat wereldje en je komt er wss. nooit achter, maar het zou me niks verbazen als de winnaar al bekend is voor de organisatie.
Lang leve complottheorieën!
Hier heb je nog een paar leuke van
-Protocollen van de wijzen van Sion: De joden in het algemeen en de zionisten in het bijzonder willen respectievelijk het christendom, de westerse beschaving, de Palestijnse staat en islam vernietigen. Was populair in antisemitische kringen van bv. het vroegere tsaristisch Rusland en bij de nazi's. Tegenwoordig nog steeds bij neonazi's, blanke racisten en fundamentalistische en extreme groeperingen van islamitischen huize en onder grote gedeelten van de moslimbevolking in het Midden-Oosten.
-Ufo-complot: De (meestal Amerikaanse) regering zit achter de ufo's die geheime militaire toestellen zijn. De technologie hiervoor zou aanvankelijk vanuit het verslagen nazi-Duitsland buitgemaakt zijn (zie ook nazi-ufo). Een variant hierop is dat de regering een deal heeft gesloten met 'aliens': in ruil voor geavanceerde buitenaardse techniek mogen aliens mensen ontvoeren en gebruiken voor hun duistere doeleinden.
-De Illuminati: Zij streven naar een Nieuwe Wereldorde, waarin zij uiteindelijk alle politieke en economische macht in handen hebben.
OT: Italië is een sterk land, en als Balotelli een beetje goed speelt is het erg gevaarlijk, maar het zou een verassing zijn als Spanje niet wint.
"Il fine giustifica i mezzi" ~ Niccolò Machiavelli