• Naar aanleiding van dit topic plaats ik een nieuwe suggestie.

    Het irriteert me enorm dat er onder het subforum 'Stories promoten' ook gevraagd wordt om er de topics te plaatsen waarin er gevraagd wordt naar nieuwe stories. Ik heb nu Golden Membership en ik heb dat subforum afgevinkt omdat ik niet wil dat als ik op 'Actieve topics' klik, er een heleboel topics komen met titel: 'Dump hier je stories' of 'Ik zoek stories'.
    Anderzijds zou ik dat subforum net wél willen aanvinken, omdat ik zou willen weten wanneer er een nieuwe story online staat die mij misschien zou kunnen aanspreken.

    Goed, mijn suggestie is dus dat er een nieuw subforum komt waarin alleen topics zijn toegestaan met 'Stories gezocht', als dat natuurlijk niet teveel werk is. (:
    Iemand voor/tegen?

    Goh, ik ben geen golden member, maar ik erger me ook altijd aan dat soort topics Waarom gaan ze niet gewoon bij andere, al gemaakte topics kijken voor stories? Daar kan ik me echt in opjagen ;D
    Dus ja; ik ben voor.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Voor! *O*


    Deep inside, I've never felt alive

    9000% voor. Dit zou zoooo handig zijn! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    9000% voor. Dit zou zoooo handig zijn! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DarkSavior schreef:
    9000% voor. Dit zou zoooo handig zijn! *O*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.