Quiescent schreef:
Wacht even, ontgaat mij iets? Is het niet de bedoeling dat je tampons gebruikt als je net ongesteld bent? Aangezien iedereen zegt dat het er vanaf hangt hoe lang je al ongesteld bent. Lool, dan heb ik namelijk een aantal jaar terug iets fout gedaan (:
Nee, voor het zwemmen, slimmie ;] In het begin is het namelijk véél erger dan na (ik zeg maar wat) vijf dagen (al verschilt dat per meisje/vrouw). Daarom is, als je op de tweede dag met tampon gaat zwemmen, de kans
groter dat je sneller doorlekt, omdat het zo veel is.
Maar je kunt altijd, als je gewoon normaal rondloopt en niet gaat zwemmen, met een tampon rondlopen hoor.
OT: Zoals veel mensen zeggen, is de tampon inderdaad een oplossing. Ik ben niet zo'n fan van ze en ik wil daarom ook aan de pil, maar als je de kleinste maat koopt van OB dan moet het goed komen. Er staat daar namelijk een héle duidelijke uitleg bij, en als je die goed doorleest en van te voren oefent, moet het goed komen. Je kunt misschien ook je moeder of oudere zus om hulp vragen, en daar hoef je je natuurlijk niet voor te schamen ;]
[ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 18:37 ]
Deep inside, I've never felt alive