• Welkom in San Fransisco, waar het weer altijd lekker is en de inwoners er altijd geweldig uitzien. Laat me je meenemen Beaumont Highschool, waar de elite zijn kinderen heen stuurt. Ze zien er uit als engeltjes, niet? Mis. Het zou een grote fout zijn deze jongeren te onderschatten. Hun leven bestaat uit decadentie en intrigues en wie daar niet in past kan maar beter opletten. Maar gelukkig ben ik er, om hun geheimen aan het licht te brengen.
    And who am I? That's one secret I'll never tell
    You know you love me.
    XOXO, Gossip Girl


    Dit is een rpg met zelfverzonnen rollen, dus niet degene uit de serie.
    Meedoen?

    Volledige naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Familie (en eventueel) geschiedenis:

    Extra:

    Meisjes:
    - Haven Lockwood - Assassin
    - Charline Lisa-Marie "Char" Billington - Aragog
    - Ashleigh Lauren "Leigh" Jensen - Cooper
    - Amelia Grace "Mia" Lawrence - Meade
    - Michele Leandros "Mich" Sullivan - Colfer
    - Skylar Hope "Skye" Chamberlain - xMarvelous
    - Cristela Cascata "Cris" Santos - Rechazame

    Jongens:
    - Sebastièn "Bas" Malfoi - Cosette
    - Joshua Liam "Josh" Jefferson Gaisford
    - Micah Warren Francis - Mebarak
    - Mattew Oliver "Matt" Sanz - Chaim
    - Gereserveerd door Blanche
    - Beck Michael "Mike" Bowen - Morticia
    - Eros Sam "Sammy" Russel - Trident

    Regels:
    - Minstens 4 regels
    - OOC wordt aangegeven door je tekst tussen [] te plaatsen
    - 16+ is toegestaan
    - Je mag beginnen met één rol
    - Ik begin pas als er voldoende jongens zijn
    - Manipuleer, bedrieg en verraad elkaar. Je kan het niet spannend genoeg maken.
    - Ik en Colfer zijn de enigen die aankondigingen van Gossip Girl maken.
    - Nieuwe topics mogen aangemaakt worden door Cosette,Colfer, Mebarak en Meade




    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 20:23 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Morticia, heb je er bewijs van dat die rol gekopieerd is?
    Dan schrap ik hem, want ik vind het namelijk ook niet zo netjes. Ik word er al pissed om als iemand een foto gebruikt waar ik uren naar zitten zoeken heb.

    Ja, dat heb ik. Zie hier: [Rollentopic] Living here, 1 year long..
    Dan moet je even kijken naar de rol van Mordacious, want dat is mijn zus. :Y)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, dat heb ik. Zie hier: [Rollentopic] Living here, 1 year long..
    Dan moet je even kijken naar de rol van Mordacious, want dat is mijn zus. :Y)


    Dat is best duidelijk...


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Dat is best duidelijk...

    Ja, en ook héél dom. (cat)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik heb de rol geschrapt. Copy paste is never wise.
    @ Rahjesh, als je met een zelfgemaakte rol komt, waar enigszins wat moeite is ingestoken -dus niet zoals de eerste- mag je nog meedoen, anders niet.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke, sexy gast. -pouts-
    Maar de enige die ik telkens tegenkom, is Francisco Lachowski... Ik wordt echt gek van hem nu -,-
    Hij is nog steeds leuk, daar niet van. :9~


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij heeft iemand hier al een foto van hem gebruikt voor een rol.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    IAN SOMERHALDER


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Morticia schreef:
    Ik ben nog steeds op zoek naar een leuke, sexy gast. -pouts-
    Maar de enige die ik telkens tegenkom, is Francisco Lachowski... Ik wordt echt gek van hem nu -,-
    Hij is nog steeds leuk, daar niet van. :9~


    hmmm, maybe Gaspard Ulliel, Joe Brooks, Milo Ventimiglia, Chace Crawford, Max Irons etc.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cosette schreef:
    Volgens mij heeft iemand hier al een foto van hem gebruikt voor een rol.


    Gaisford heeft hem al :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)

    Gaisford heeft hem al :')

    Ja, daarom, anders zou ik hem doen, maar ik had al gezien dat iemand hem al had. :')


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (...)
    Ja, daarom, anders zou ik hem doen, maar ik had al gezien dat iemand hem al had. :')

    hij is zo typisch. Zo het zelfde. In elke RPG kom je hem tegen, niet origineel. Zelf zal ik over het algemeen altijd voor een random jongen gaan, behalve deze dan dit is Gebriel Burger maar alleen deze foto van hem vind ik leuk. De rest is hij, tja, typisch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mebarak schreef:
    (...)
    hij is zo typisch. Zo het zelfde. In elke RPG kom je hem tegen, niet origineel. Zelf zal ik over het algemeen altijd voor een random jongen gaan, behalve deze dan dit is Gebriel Burger maar alleen deze foto van hem vind ik leuk. De rest is hij, tja, typisch.



    Ik wist helemaal niet dat het een bekend iemand is eerlijk gezegd,
    Normaal kies ik ook altijd een random jongen, maar deze is dus niet zo random (cat)


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik zal mijn rol zo verder invullen. En ik zal er moeite voor doen & niet kopiëren. ;)

    Joe Brooks is zooo knap! <3

    Ik heb twee verschillende mannelijke personen. Mannen; Breed en gespierd en jongens; klein en smal ;p

    Gaisford schreef:
    (...)


    Ik wist helemaal niet dat het een bekend iemand is eerlijk gezegd,
    Normaal kies ik ook altijd een random jongen, maar deze is dus niet zo random (cat)


    Troost je, ik ben er ook pas sinds vorige week achter dat hij bekend is. Al heb ik zijn foto's nooit voor een rol gebruikt.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.