Hier is het heerlijk.
Warm met een heerlijk briesje.
Ik kijk naar buiten en zie wel een paar donkere wolken komen van de rechterkant en aan de linkerkant zie ik wolken met een roze oranje gloed.
Zo mooi ;d
Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you
Het is ontiegelijk benauwd hier en het begint (thank god) af te koelen. De vogeltjes fluiten blij en het is perfect om huiswerk te maken. En te schrijven natuurlijk.
Yippieyayee!
I believe in nothing but the truth and who we are.
Het was tot iets meer dan een uur geleden nog 29 graden en zonnig... En toen begon het te waaien en kwamen de wolken |: Maar het onweer en de regen zelf is een beetje overgewaaid denk ik? Niet echt last van gehad.
[ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:57 ]
"Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo
Gabumon schreef:
Hier is het heerlijk.
Ik kijk naar buiten en zie wel een paar donkere wolken komen van de rechterkant en aan de linkerkant zie ik wolken met een roze oranje gloed.
Gabumon schreef:
Hier is het heerlijk.
Overdag was het echt 30 graden en heel erg benauwd warm. Echt.. 0.0' Maar nu hoor ik afentoe wat donders, en ik zie wat flitsen. Maar echt heftig aan het oneweren is het niet.. het regent niet eens..
[ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 22:51 ]
Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.