• Hoi Hoi,

    hoe is het weer bij jouw ?
    En hoe warm ?

    even een updateje voor mezelf ;)

    Bij mij is het eng bewolkt met kans op een goede onweersbui en hagel.


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Hier is het heerlijk.
    Warm met een heerlijk briesje.
    Ik kijk naar buiten en zie wel een paar donkere wolken komen van de rechterkant en aan de linkerkant zie ik wolken met een roze oranje gloed.

    Zo mooi ;d


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het is ontiegelijk benauwd hier en het begint (thank god) af te koelen. De vogeltjes fluiten blij en het is perfect om huiswerk te maken. En te schrijven natuurlijk.
    Yippieyayee!


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    Het was tot iets meer dan een uur geleden nog 29 graden en zonnig... En toen begon het te waaien en kwamen de wolken |: Maar het onweer en de regen zelf is een beetje overgewaaid denk ik? Niet echt last van gehad.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 21:57 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Gabumon schreef:
    Hier is het heerlijk.
    Warm met een heerlijk briesje.
    Ik kijk naar buiten en zie wel een paar donkere wolken komen van de rechterkant en aan de linkerkant zie ik wolken met een roze oranje gloed.

    Zo mooi ;d


    Your make-up is terrible

    Ik zit lekker buiten met een roze lucht voor me(A)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Gabumon schreef:
    Hier is het heerlijk.
    Warm met een heerlijk briesje.
    Ik kijk naar buiten en zie wel een paar donkere wolken komen van de rechterkant en aan de linkerkant zie ik wolken met een roze oranje gloed.

    Zo mooi ;d


    Shoganai i ne~

    Net heeft het de hele tijd geregend en geonweerd, nu is het terug droog en hoor je vrolijk de vogels fluiten. Het is nog steeds wel heet.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Het was de hele dag 28 graden en drukkend heet, maar is het aan het onweren en regenen. Morgen wordt het terug zonnig ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Zo warm dat ik smelt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    De lucht zag net roze, het is stikbenauwd, 20 graden en net klaar met regenen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Te heet.

    Kill me, it hurts to live.

    Buiten is het wat koeler, er waait een zacht windje, we hebben geen regen en geen onweer gehad. Binnen is het hardstikke warm.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 22:42 ]

    Onweer :Y)


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Overdag was het echt 30 graden en heel erg benauwd warm. Echt.. 0.0' Maar nu hoor ik afentoe wat donders, en ik zie wat flitsen. Maar echt heftig aan het oneweren is het niet.. het regent niet eens..

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 22:51 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.