• Ik moet een essay schrijven over een van deze onderwerpen in 400 [max 450] woorden.
    En jullie gaan me helpen kiezen welke.


    (3. The number of garden gnomes and the colour of the couch tell you more about a person than a thousand words.)
    8. Over kinderen nemen bij een erfelijke ziekte. -nog geen titel, die moet ik zelf verzinnen dan.-
    9. Down on TV. (Over kinderen met down die op TV komen en je mening erover etc.)
    11. Should transsexuals be allowed to participate in the Olympic Games or in beauty pageants?

    Goed, nr. 3 is wel grappig, maar daar twijfel ik nog heel sterk over. De rest lijkt me wel OK.
    Voel je vrij om iets te vragen, ook als je een woord niet snapt, daar leer je alleen maar meer van.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zou voor 11 gaan, een geweldig uitdagend onderwerp.


    Your make-up is terrible

    Zelf zou ik 8 het interessants vinden.

    Assassin schreef:
    Ik zou voor 11 gaan, een geweldig uitdagend onderwerp.

    Maar 3 is ook best geniaal 8D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik zou 8 kiezen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Assassin schreef:
    Ik zou voor 11 gaan, een geweldig uitdagend onderwerp.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    AFIL schreef:
    Zelf zou ik 8 het interessants vinden.


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Ik denk 8 (:


    Mai lasciare - Never give up. -- If you can't see anything beautiful about yourself, get a better mirror.

    Assassin schreef:
    Ik zou voor 11 gaan, een geweldig uitdagend onderwerp.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    8 of 11...ik zou zelf erg twijfelen tussen deze twee...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik zou voor 11 gaan (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    11 is best uitdagend, ik zou het niet kunnen.
    En anders 8


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik ga voor 8


    -

    8 of 11.


    The odds are néver in our favor.

    11.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik vind 3 erg grappig, ik denk dat je met 11 heel goed je mening kan weergeven en juist een ontzettend leuke uitdaging is.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife