• Hiiiiiiiiiii worteltjes. ^^
    Nou, aangezien 1D officiëel in 2013 naar Nederland en België komt, wil ik jullie hier een plaatsje in mijn fanbook aanbieden die ik persoonlijk ga overhandigen.
    Als je een plaatje wilt moet je het volgende doen: In het Engels een stuk schrijven (2 A5'jes) en het hier of in mijn PB inleveren.
    x


    Mod-toevoeging:
    Het is niet de bedoeling dat je hier negatieve reacties gaat zetten. Als je mee wil doen, reageer je en anders verlaat je het topic maar.
    Ze wil proberen een fanbook te maken voor als ze komen en het dan proberen af te geven, laat haar dat dan doen. Jullie gaan er echt geen last van hebben.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:50 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2012 - 19:59 ]


    Carrots, Spoons, Curls, Mirrors and Leprechauns. - One Direction

    Mensen, doe eens normaal. Als zij een fanbook wil maken, moeten jullie dat niet afbreken. Ja, ze is zelf ook kwaad geworden maar die negatieve reacties zijn allemaal niet nodig.
    Als zij wil proberen haar boekje af te geven, laat haar dan toch doen? Je moet er niet in staan en je gaat er dus geen last van hebben.
    Reageer dus alleen als je mee wil doen.


    ON: Ik wil niet mee doen, maar ik wens je veel succes.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    MrsCarrot schreef:
    (...)

    waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers ;)
    Ik vind het ook wel een beetje zielig dat sommige mensen hier gaan zitten haten, das tog niet de bedoeling van quizlet?
    Maar ik wil er wel graag in komen te staan!
    X

    Sure >.<
    Niemand is jaloers, ze denken gewoon niet uit het brein van een One Direction verslaafde tiener. Hoe groot denk je dat de kan is dat ze het uiteindelijk kan afgeven? Ik zal het je vertellen; hij bestaat gewoon niet.


    comfort in c h a o s

    Hee ik zou wel wat willen schrijven pb je me als het nog kan??


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!