• Hiiiiiiiiiii worteltjes. ^^
    Nou, aangezien 1D officiëel in 2013 naar Nederland en België komt, wil ik jullie hier een plaatsje in mijn fanbook aanbieden die ik persoonlijk ga overhandigen.
    Als je een plaatje wilt moet je het volgende doen: In het Engels een stuk schrijven (2 A5'jes) en het hier of in mijn PB inleveren.
    x


    Mod-toevoeging:
    Het is niet de bedoeling dat je hier negatieve reacties gaat zetten. Als je mee wil doen, reageer je en anders verlaat je het topic maar.
    Ze wil proberen een fanbook te maken voor als ze komen en het dan proberen af te geven, laat haar dat dan doen. Jullie gaan er echt geen last van hebben.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:50 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2012 - 19:59 ]


    Carrots, Spoons, Curls, Mirrors and Leprechauns. - One Direction

    xZAYNMALIK schreef:
    Listen: ALLEEN MENSEN DIE ÉCHT EEN PLAATJSJE WILLEN ÉN ER EEN VERDIENEN MOGEN HIER REAGEREN, OP DE REST REAGEER IK NIET.


    Ik vind je dus echt een zielig persoon door dit te zeggen. Elke fan verdiend een plaatsje in dat rotboek van je en jij kan niet uitmaken door te zeggen wie wel en wie niet een plaats in dat boek van je verdiend, omdat jij ze toevallig geen "fan" vindt, betekend het niet dat ze dat niet zijn? Erg zielig hoor.
          Oh en trouwens, je post mag niet alleen uit hoofdletters bestaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Moet het persé 2 A5'tjes?

    xZAYNMALIK schreef:
    Listen: ALLEEN MENSEN DIE ÉCHT EEN PLAATJSJE WILLEN ÉN ER EEN VERDIENEN MOGEN HIER REAGEREN, OP DE REST REAGEER IK NIET.


    Hmmm, sorry, ik stelde gewoon een vraag.


    Let us die young or let us live forever.

    Meade schreef:
    (...)

    Ik vind je dus echt een zielig persoon door dit te zeggen. Elke fan verdiend een plaatsje in dat rotboek van je en jij kan niet uitmaken door te zeggen wie wel en wie niet een plaats in dat boek van je verdiend, omdat jij ze toevallig geen "fan" vindt, betekend het niet dat ze dat niet zijn? Erg zielig hoor.
          Oh en trouwens, je post mag niet alleen uit hoofdletters bestaan.


    Lol, volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze niet reageert op mensen die haten in dit topic. Dus ja.


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    (...)

    Lol, volgens mij bedoelt ze gewoon dat ze niet reageert op mensen die haten in dit topic. Dus ja.


    Dan alsnog vind ik die laatste zin niet echt passend overkomen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lijkt me leuk, ik stuur je vanavond o morgen wel een berichtje.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Meade schreef:
    (...)

    Dan alsnog vind ik die laatste zin niet echt passend overkomen.


    Oké dan.:')


    The universal language of art.

    Ik wil wel meedoen. Als het nog kan.


    we danced all night to the best song ever.

    Het was niet aanvallend bedoeld, maar Meade, jouw reactie vind ik ook niet normaal. Rotboek? Hallo zeg!
    Mensen die willen kunnen mij een pb'tje sturen met de tekst.
    1 A5'je mag ook. (:


    Carrots, Spoons, Curls, Mirrors and Leprechauns. - One Direction

    xZAYNMALIK schreef:
    Het was niet aanvallend bedoeld, maar Meade, jouw reactie vind ik ook niet normaal. Rotboek? Hallo zeg!
    Mensen die willen kunnen mij een pb'tje sturen met de tekst.
    1 A5'je mag ook. (:

    Als zij het een rotboek vind is dat haar mening. Hoef je niet meteen zo te flippen. Ik denk hetzelfde, maar dat is omdat ik dus echt geen fan ben van 1D :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    xZAYNMALIK schreef:
    Bij schiphol als ze aankomen of waar ze ook aan komen.
    Het stukje mag je zelf verzinnen. Over jezelf, over One direction?

    veel succes en mag je heel vanaf komen

    ik ga wel iets proberen.


    -

    Sorry, maar waar heb jij dan gehoord dat ze officieel komen? I'm just curious. :Y)

    Dodsspillet: Dankje, maar ik ga het gewoon proberen. Nooit geschoten altijd mis. ;)
    Coral: Twitter. (: & Al komen ze niet in 2013, dan heus wel in 2014. Dan geef ik het boekje dan. :P


    Carrots, Spoons, Curls, Mirrors and Leprechauns. - One Direction

    xZAYNMALIK schreef:
    Het was niet aanvallend bedoeld, maar Meade, jouw reactie vind ik ook niet normaal. Rotboek? Hallo zeg!
    Mensen die willen kunnen mij een pb'tje sturen met de tekst.
    1 A5'je mag ook. (:


    Waarom zo lang? Dan krijg je waarschijnlijk toch allemaal dezelfde teksten. :W

    Omdat het notitieboekje alleen maar A5'jes heeft. ;)


    Carrots, Spoons, Curls, Mirrors and Leprechauns. - One Direction