• Hiiiiiiiiiii worteltjes. ^^
    Nou, aangezien 1D officiëel in 2013 naar Nederland en België komt, wil ik jullie hier een plaatsje in mijn fanbook aanbieden die ik persoonlijk ga overhandigen.
    Als je een plaatje wilt moet je het volgende doen: In het Engels een stuk schrijven (2 A5'jes) en het hier of in mijn PB inleveren.
    x

Mod-toevoeging:
    Het is niet de bedoeling dat je hier negatieve reacties gaat zetten. Als je mee wil doen, reageer je en anders verlaat je het topic maar.
    Ze wil proberen een fanbook te maken voor als ze komen en het dan proberen af te geven, laat haar dat dan doen. Jullie gaan er echt geen last van hebben.

[ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:50 ]

[ bericht aangepast door een moderator op 24 mei 2012 - 19:59 ]

Carrots, Spoons, Curls, Mirrors and Leprechauns. - One Direction

Nieuwschierig: hoezo ga je het persoonlijk overhandigen?
    Ik ben fan van hun muziek, ja, maar ik hoef niet in een fanboek te staan, zover ga ik niet. Ik luister hun muziek omdat ik sommige nummers leuk vind, voor de rest niet. [Ja, ik vind Niall knap. ^^]

"A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

xZAYNMALIK schreef:
    Omdat het notitieboekje alleen maar A5'jes heeft. ;)

Maar dan krijg je zoals ik al zei alleen maar dezelfde teksten over hoe geweldig iedereen ze wel niet vind, dat ze hun moeten volgen op Twitter, blablabla. Dan denk ik -als het je überhaupt lukt om hun dat boek te geven- dat ze snel zullen stoppen met lezen. En als je iedereen gewoon een klein stukje tekst laat schrijven, maakt niet uit hoe lang of kort en steeds als er een nieuw stukje tekst komt een streep er onder trekt, zal het toch ook goed zijn? :W

AFIL schreef:
    (...)

Maar dan krijg je zoals ik al zei alleen maar dezelfde teksten over hoe geweldig iedereen ze wel niet vind, dat ze hun moeten volgen op Twitter, blablabla. Dan denk ik -als het je überhaupt lukt om hun dat boek te geven- dat ze snel zullen stoppen met lezen. En als je iedereen gewoon een klein stukje tekst laat schrijven, maakt niet uit hoe lang of kort en steeds als er een nieuw stukje tekst komt een streep er onder trekt, zal het toch ook goed zijn? :W

Dat is wel waar ja.

The universal language of art.

gosh, iedereen, ze wilt het at least proberen. Laat haar toch.

-

Dat is wel waar. Denk je niet dat een half A´5je genoeg is?

We've lived in the shadows for far too long.

SmileLullaby schreef:
    gosh, iedereen, ze wilt het at least proberen. Laat haar toch.

The universal language of art.

Het is helemaal nog niet bekend of ze komen hoor. Sommige accounts fucken dingen gewoon op op twitter. (joehoe)

Remember when...

Alsjeblieft zeg iedereen. Jullie reacties maken me echt verdrietig! Zoveel negatieve dingen. Weetje, zoals ik al zei: Nooit geschoten is altijd mis. Het is MIJN fanbook, ik besteed er geld aan, en IK geef het aan ze, ongeacht wanneer en hoe. Ik weet niet waarom jullie zo doen, Jaloezie, ongeloof? Maar alsjeblieft, de titel is: Fanbook, dat betekend dat jullie een plaatsje in een fanbook misschien zouden krijgen. Dus als je alleen maar negatief bent, don't drop your shit here. Oke?

Carrots, Spoons, Curls, Mirrors and Leprechauns. - One Direction

xZAYNMALIK schreef:
    Alsjeblieft zeg iedereen. Jullie reacties maken me echt verdrietig! Zoveel negatieve dingen. Weetje, zoals ik al zei: Nooit geschoten is altijd mis. Het is MIJN fanbook, ik besteed er geld aan, en IK geef het aan ze, ongeacht wanneer en hoe. Ik weet niet waarom jullie zo doen, Jaloezie, ongeloof? Maar alsjeblieft, de titel is: Fanbook, dat betekend dat jullie een plaatsje in een fanbook misschien zouden krijgen. Dus als je alleen maar negatief bent, don't drop your shit here. Oke?

waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers ;)
    Ik vind het ook wel een beetje zielig dat sommige mensen hier gaan zitten haten, das tog niet de bedoeling van quizlet?
    Maar ik wil er wel graag in komen te staan!
    X

What by Zeus' beard is going on????

ik stuur mijn stukje wel even in pb
    X

What by Zeus' beard is going on????

Wat wil je er allemaal in zetten?

we danced all night to the best song ever.

Wow, Quizlet is ook vrolijk de laatste tijd. Anyway, veel succes met je fanbook. (:

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

MrsCarrot schreef:
    (...)

waarschijnlijk zijn ze gewoon jaloers ;)
    Ik vind het ook wel een beetje zielig dat sommige mensen hier gaan zitten haten, das tog niet de bedoeling van quizlet?
    Maar ik wil er wel graag in komen te staan!
    X
    HAha tuurlijk, ze zijn jaloers. Sorry, maar 1D is net als TH vroeger. Grote concerten, altijd uitverkocht, schreeuwende trienen. De kans dat ze haar fanboekje kan afgeven is gewoon nihil. En voor zover ik het goed zag, begon zij wel eerst te flippen toen iemand succes zei. Ik zie het haar ook niet doen en waarom zou ik moeten jaloers zijn, liet vorige vakantie een m&g foto signen op een nieuwe m&g. Jaloezie is bij mij voor het moment ver te zoeken. Ik geef iedereen trouwens wel gelijk dat 2A5'jes de man te veel is, dan krijg je alleen maar trash in je boekje. Zet er geen limiet op, zo kunnen mensen foto's, art en tekstje opsturen in de hoeveelheid dat zij willen en het is geen drama om een A5je te vullen met tekstjes van 2 personen.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Ik wil misschien wel meedoen. Zal je later nog PB sturen.

Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

Kan je het niet beter naar ze opsturen? (:

Believe in yourself.