• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:17 ]

    Wrts.nl?
    Alles oplezen en herhalen?

    WRTS?


    I am an idiot, I move.

    opvraagprogramma downloaden en ze erin steken, een van de beste manieren waarbij je ze het langst onthoud x

    Een klok kopen om de tijd mee terug te draaien.

    Ik geef eerlijk toe, ik ben ook altijd te laat met leren, maar echt zo laat ben ik nog nooit geweest.
    Mag ik je officieel feliciteren met het feit dat het echt dom is daarmee zo lang te wachen?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    beta.wrts.nl - schijnt goed te werken en fijn zijn. Maar ik wens je succes o.o
    Wat ook kan helpen is dat je elk woordje goed bekijkt hoe je het schrijft, waar zijn de dakjes en waar doet het je aan denken [ezelsbruggetjes] en waar je op moet letten. Schijf alles eerst één keer over en daarna met een velletje één kant bedekken en de vertaling opschrijven van de zichtbare kant. Alles wat je fout hebt drie keer opschrijven met vertaling erachter, duurt lang, maar dan is het goed. Telkens doorgaan tot je het hebt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ten eerste: Ga zeker niet op Quizlet hangen. Want voordat je het weet is er weer een uur om.
    Ten tweede: Zorg dat je geen afleidende spullen rond je hebt. Zoals een laptop, GSM, pruldingen.
    Ten derde: Zoals de rest al zegt, www.wrts.nl

    &Ik kan het niet laten te zeggen: begin in het vervolg eerder. :Y) Ook al heb ik er zelf een handje aan. Slechte gewoonte. :W

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 16:13 ]

    Ik herken dit, lol. Alleen begin ik er dan gewoon niet meer aan en geef ik mezelf de schuld van weer een onvoldoende. (: Gelukkig heb ik nu geen vreemde talen meer op Engels na, en daar heb ik geen problemen mee, gelukkig. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goodluck bro.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Over een uur beginnen. Haha, dat had ik gedaan. Heb in de pauze even zo'n 40 Franse woordjes doorgelezen in 3 minuten en ik wist ze allemaal ;$ Woordjes leren is dan ook het enige wat ik kan...

    Ik zou zeggen wrts (: Misschien kun je ezelsbruggetjes maken, doe ik ook altijd bij Grieks, dan onthou je ze beter.. (: -tenminste ik wel-


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Bij mij hielp alles opschrijven altijd het beste. Maar of je dat gaat halen in 3 uur...


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik moet ook nog beginnen met 2 delen van geschiedenis te leren, maar Quizlet houdt me maar weer eens tegen ^^

    Wat ik doe? Alles opdreunen, tot je het kan en dan op school het nog eens herhalen.
    Of hopen dat je leerkracht ziek is :Y)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Uneventful schreef:
    Goodluck bro.

    Gewoon beginnen en zien waar je komt. Zo doe ik het als ik - zoals bijna altijd- te laat begin

    Tja, ook niet mijn sterkste kant. Helemaal niet eigenlijk. Maar toch vandaag al begonnen met Spaans voor vrijdag :)
    Vandaag had ik Frans mo, maar ik dacht dat ik niet aan de beurt was, dus niet geleerd. Heb ik op school nog even doorgelezen en was helaas toch aan de beurt. Wat krijg ik, een 9 :)

    But, I wish you succes ;)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Uneventful schreef:
    Goodluck bro.


    Shit happens but pee happens a lot more.