• Een bekende Amerikaanse reisorganisatie heeft via een nationale campagne gezocht naar jongen die hun nieuwe concept willen uitproberen: Een villa wordt verhuurd aan verschillende jongeren die hun vakantie willen doorbrengen in een luxe villa voor weinig geld. Vijf jongens en vijf meisjes worden geselecteerd.


    Regels!
    - Dit móet je doorlezen voor je begint.
    - Niemand word buitengesloten.
    - Ik heb er een hekel aan als mensen stoppen, dus denk goed na voordat je je aanmeld, aangezien er ook maar een bepaald aantal rollen beschikbaar zijn.
    - Graag meerdere regels tekst. Korte stukjes zijn niet verboden, voor als je eens minder inspiratie hebt maar probeer ze zo lang mogelijk te maken.
    - 16+ is toegestaan.
    - Bedenk dat ze niet meteen relaties aangaan, aangezien ze vollop van het uitgaans leven en feestjes willen genieten.
    - Lees de beschrijving van de villa goed!

    De villa:
    De vila heeft twee verdiepingen en een kelder. In de kelder bevind zich een binnenzwembad met douches en kleedruimtes, een sauna en een fitness-ruimte.
    Op de begane grond kom je binnen in een hal, daarna kom je in de grote woonkamer met een openhaard, tv en een aantal banken en stoelen, over de ruimte verspreid. Er is een aangrensende keuken met eettafel voor tien personen.
    Op de eerste verdieping vind je de slaapkamers. Elke slaapkamer heeft een eigen badkamer met ligbad, douche, wc en wastafel. In de slaapkamer heb je een grote kast met spiegels, een twee persoons bed en een balkon.
    Buiten vind je het andere zwembad en een groot terras met BBQ. Het is een mooie plek om feestjes te geven.
    De uitgaans gelegenheden zijn op ongeveer 10 minuten lopen.

    Meisjes:
    - Haven Lockwood ~ Assassin
    - Abbey Lynn Addison ~ xFlyy
    - Blair Violet Mays ~ Amoria
    - May Violet Grey ~ HurtedHeart
    - Chayenne Rosalia Bonita Rivera ~ Nightshot

    Jongens:
    - Damario Da silva Santos ~ Rechazame
    - Jay Shawn Fitch ~ Gabumon
    - Carlo Edmundo Firmino ~ Symphonia
    - Max Raphael Verville ~ xMarvelous
    - Caleb Cameron Ayden ~ XScaramouche

    Twee Italiaanse gasten die ze ontvangen en rondleiden.
    (ze wonen zelf ook in de villa)
    - Caprice Belle Ricci ~ Morticia
    - Pablo Rodrigue Donati ~ Password

    De rollen:
    Naam:
    Leeftijd: (16 tot en met 21)
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk: (beschrijven + foto)
    Verleden:
    Extra: (hobbies, etc.)


    Je krijgt 24 uur om je rol in te vullen. 1 rol per persoon.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 24 mei 2012 - 23:22 ]


    Your make-up is terrible

    -Mijn topics-

    Ik zal vanmiddag invullen als ik weer thuis ben.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De rollen; Meisje dat geselecteerd is voor de villa.
    Naam; Abbey Lynn Addison
    Leeftijd; 18.
    Karakter;
    Ze is een van de drukke personen van de klas, maar als ze eenmaal alleen is zie je daar niks meer van. Ze is behulpzaam en aardig voor anderen, alleen tegen haar ouders wat minder. Ze is een sociaal iemand, die snel vrienden maakt en ook redelijk wat vrienden heeft. Ze haat het als mensen achter haar rug om over haar praten.
    Geslacht; Vrouwelijk.
    Uiterlijk;


    Ze heeft lang bruin haar, dat ze heel vaak veranderd, ze staat daarom elke dag wel een uur voor de spiegel. Ze heeft bruine ogen. Ze is klein voor haar leeftijd, 1.62. Ze is wel redelijk dun, sommige mensen denken dat ze zelfs te dun is. Ze heeft een wat bruin getinte huid, terwijl de rest van haar familie eerder wit is, op haar ouders en oudere broers na dan.
    Verleden;
    Alles ging goed, tot dat ze heel veel ruzie's kreeg, eerst met haar twee oudere broers maar al snel ook met haar ouders. Het ging weer een tijdje goed en de ruzie's tussen haar broers stopte. Met haar ouders gingen de ruzie's door, haar broers probeerden haar vaak te helpen, maar kregen daardoor ook ruzie met hun ouders. Ze is enkele keren weggelopen, maar toch altijd weer thuis terechtgekomen. Na school is ze meestal buiten te vinden, omdat ze zoveel mogelijk van haar ouders af wil zijn.
    Extra;
    Ze houdt van tekenen. Ze heeft altijd een tekenblok mee, omdat ze altijd uit school naar een plek in de buitenlucht gaat om te tekenen.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 12:54 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Je rol is geaccepteerd.


    Your make-up is terrible

    Yay (:


    That is a perfect copy of reality.

    Ik wil graag de Italiaanse jongen reserveren. (:

    Password schreef:
    Ik wil graag de Italiaanse jongen reserveren. (:


    Gereserveerd voor jou.


    Your make-up is terrible

    Mag ik een meisje invullen? :3


    I've become so numb

    Amoria schreef:
    Mag ik een meisje invullen? :3


    Aangezien je nieuw bent, weet je hoe je moet RPGen op Quizlet?


    Your make-up is terrible

    De rollen: jongen dat geselecteerd is voor de villa
    Naam: Damario Da silva Santos
    Leeftijd: 19
    Geslacht: man
    Karakter Damario is een sociale jongen die vaak wel een praatje maakt en in is voor een grap. Hij is latino dus de meisjes zullen vaak wel een paar flirt opmerkingen krijgen. Al behandelt hij vrouwen altijd met respect. Hij is terughoudend wat betreft iemand te leren kennen aangezien hij thuis mishandelt word. Hij is een echte feestbeest en is bij alle populaire goede feesten te vinden en hij staat er om bekend dat hij de beste feesten van de stad geeft. Nee is nee bij hem dus als een vrouw dat tegen hem zegt stopt hij meteen
    Uiterlijk:


    Damario is een lange jongen van 1.87mm. Dankzij zijn voorliefde voor sport, wat voor soort dan ook, is hij best wel gespierd ook. Dankzij zijn dominicaanse afkomst is hij licht getint met bambie bruine ogen en een rij spierwitte kaarsrechte tanden en krijgt kuiltjes in zijn wangen als hij lacht. Dankzij dat alles gecombineerd word hij vaak gezien als een knappe jongen al laat hij zich niet vaak verleiden.
    Verleden: Damario zijn ouders zijn van de dominicaanse republiek naar Amerika gekomen nog voor Damario geboren werd. Zijn moeder werkt overuren omdat zijn vader niet aan werk kon komen alcoholist geworden. Zijn vader is daardoor vrij gewelddadig voor hem en zijn twee jongere zusjes en werd regelmatig mishandelt. Inmiddels kan hij meer voor zijn jongere zusjes opkomen al is zijn vader nog steeds sterker. Aangezien ze bij Damario thuis voornamelijk spaans spreken is zijn accent sterk te horen in zijn engels, al is hij in amerika opgegroeit
    Extra: Damario heeft een paar hobby's waar hij zich met hart en ziel inzet. Dat zijn sport en fotograferen. Sporten doet hij sowieso altijd een paar uur per dag en hij heeft verder altijd zijn camera bij zich.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 11:03 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Mijn rol komt vanmiddag, ik moet zo naar school.

    Assassin schreef:
    (...)

    Aangezien je nieuw bent, weet je hoe je moet RPGen op Quizlet?


    Haha ja hoor :p


    I've become so numb

    Blame me for being stupid, maar ik ben karakter er vergeten bij te zetten haha.
    @ xFlyy en Rezachame zouden jullie die er nog bij willen doen? :'D


    Your make-up is terrible

    Naam: Haven Lockwood
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Haven is een hyperactief persoon. Ze onderneemt graag dingen en lacht veel. Soms doet ze zich stoerder voor dan ze is, ze is soms namelijk nogal snel gekwetst. Ze is graag behulpzaam voor anderen en denkt meer aan hun dan aan zichzelf. Ze houd er wel van om te rebeleren.
    Uiterlijk:


    Haven heeft van zichzelf donkerblond haar maar bleekt het altijd en soms stopt ze er nog een felle kleur in, ze houd ervan om op te vallen. Ze heeft blauw/grijze en een piercing door haar neus, een septum. Haar lichte huid contrasteerd mooi met haar volle, rood/roze lippen. Verder is ze ongeveer 1,70 lang en redelijk dun. Ze draagt graag stoere kleren met een meisjesachtig tintje eraan. Ze heeft een tattoo op haar onderarm, van een sleutel.
    Verleden: Haven is in een doodnormaal gezin opgegroeid, hoewel zij altijd de rebel van het stel was. Ze heeft nog een oudere zus die precies het tegenovergestelde is van haar maar ze kunnen het wel goed vinden. Haven heeft wel al een paar heftige dingen achter de rug, zoals vriendjes met losse handjes en drugs, maar dit schrikt haar in haar huidige leven alles behalve af.
    Extra: Haven wilt graag tattoo-artiest worden en is er ook druk voor bezig. Zelf heeft ze haar eerste tattoo op haar 17de verjaardag laten zetten en snakt naar meer.


    Your make-up is terrible

    De Rollen: Meisje dat geselecteerd is voor de villa.
    Naam: Blair Violet Mays
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Blair lijkt op het eerste gezicht misschien een opmaakpopje, maar zo is ze niet. Ze is heel sociaal en wilt gewoon een leuke tijd hebben. Ze is niet zo'n dramaqueen en wilt het gewoon gezellig houden. Blair is wel heel koppig en is niet bang om haar mening te laten horen. Ze houdt van gek doen en helemaal los gaan. Blair zal altijd zichzelf zijn zich nooit anders voordoen dan dat ze is. Mensen moeten haar accepteren om wie ze is, vindt ze.
    Uiterlijk:


    Het eerste wat opvalt aan Blair zijn haar mooie blauwe ogen. Haar ogen zeggen veel over haar, voornamelijk hoe ze zich voelt. Blair heeft lang, blond haar dat tot ver over haar schouders valt. Blair heeft een lichte huidskleur en wordt snel bruin in de zon. Ze hoeft maar een dagje in de zon te zijn, en ze is al een stuk bruiner. Blair heeft mooie witte, rechte tanden. Met dank aan de beugel die ze vroeger had. Blair is 1.73 meter lang, wat komt door haar lange benen.
    Verleden: Blair is opgegroeid samen met haar broer en ouders. Haar ouders hadden het zeker niet breed en er was geen geld om leuke dingen met z'n vieren te doen. Dat heeft Blair heel erg gemist in haar kindertijd. Maar toen Blair en haar boer, Drew, zelf een baan kregen, werd alles veel makkelijker. Blair en Drew werden zelfstandiger en verdiende hun eigen geld. Zo konden ze aan dingen mee betalen en toch ook hun eigen spullen kopen. Het ging steeds beter en een jaar geleden heeft de moeder van Blair zelfs opslag gekregen en konden ze prima rondkomen.
    Extra: Blair heeft een aantal jaren op basketbal gezeten en doet dat nu ook nog gewoon graag voor de lol met haar vriendinnen.


    I've become so numb

    Mag ik een meisje reserveren. Ben nu op school. Als ik thuis ben vul ik in.


    I'm finally back, Finally after a Year break