• [ bericht aangepast op 5 nov 2012 - 20:08 ]


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    In de eerste klas zat ik ook in zo'n soort situatie, maar dat waren geen echte vriendinnen van mij, we reden alleen samen omdat ze langs mijn huis kwamen en we bij elkaar op de basisschool hadden gezeten, en zij kwamen zo laat bij mij aan en fietste zo langzaam en fietste dan nog met zn tweeen en ik dr achteraan, dat ik na een paar weken al gezegd heb dat ik wel alleen fietste.
    Maarja dat is voor iedereen anders natuurlijk, en ik weet ook niet hoe snel die meisjes boos worden als je dat eerlijk zegt, maar het lijkt me dat je er tenminste iets aan moet doen als je je bij deze situatie niet fijn vind, misschien er over praten ipv gelijk zeggen dat je alleen fietst voortaan?

    Zeg het tegen ze? En als ze er niet naar luisteren, zeg gewoon dat je wel alleen fietst. Ik zou niet met ze fietsen.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Zeg het tegen ze? En als ze er niet naar luisteren, zeg gewoon dat je wel alleen fietst. Ik zou niet met ze fietsen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Laat haar gewoon even weten dat je haar mist, anders krop je het toch alleen op. Take my advice, I'm not using it at the moment....


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Ik zou het eerlijk zeggen en voortaan gewoon mijn eigen weg gaan. Zulke mensen heb ik het nooit waard gevonden om mee om te gaan :3


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Misschien kun je er iets over zeggen dat je merkt dat zodra de andere vriendin komt, er niet meer met jou gepraat wordt enzo...

    Ik woon best ver van school, 25 kilometer, en m'n vriendinnen vroegen me in de zomer wel eens of ik mee wilde fietsen (zij woonden allemaal dichterbij). Dus ik heb dat een paar keer gedaan, maar daardoor kwam het aantal dus vaak op 5 (het lag eraan of een andere vriendin ook meefietste of niet). Maar als het dan een oneven aantal was, was ik vaak degene die alleen fietste. Ze probeerden met z'n 3en naast elkaar te fietsen though, zodat ik erbij kon, maar het fietspad was maar op een paar plekken groot genoeg. |:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik ken het. Ik ga altijd met iemand, M., naar paardrijden wat, op ons tempo, drie kwartier fietsen is. Normaal kletsten we altijd over van alles en nog wat. Tot ongeveer oktober/november nog iemand mee ging fietsen. Ik werd ineens vergeten. Raakte ik iets achterop; er werd niets gezegd, raakte dat andere meisje iets achterop; gelijk moesten we stoppen en alles. Er was zelfs een keer dat M tegen me zei dat ik wel vast door kon fietsen, ze kwamen er zo wel aan. Ja, vijf minuten later. -.-
    Tijdens een discussie over iets anders heb ik toen ook gewoon gezegd hoe ik me daarover voelde en dat ik niet meer met haar en dat andere meisje ging samenfietsen tot ze weer normaal tegen me zouden gaan doen. M. ging helemaal excuses aanbieden en dat ze het niet zo bedoelde, maar ik heb gewoon doorgezet met wat ik had gezegd en inmiddels fiets ik weer samen met M. en dat andere meisje fietst met iemand anders samen. Maar ik heb het dus gewoon gezegd. Dat andere meisje heeft me een aantal weken genegeerd, maar inmiddels doen we weer normaal tegen elkaar.
    Het kwam er simpelweg op neer dat M. veranderde zodra dat andere meisje erbij kwam.
    Wat ik je dus aanraad is om het gewoon te zeggen tegen haar, hoe je jezelf voelt over de situatie. Dan kom je een stuk verder.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik herken dit heel erg,


    That is a perfect copy of reality.

    Ah, ik fiets al vier jaar met hetzelfde meisje en als er iemand anders mee fietst, fietsen we gewoon met z'n drieën naast elkaar en praten we gewoon met z'n alle. Misschien gewoon met z'n drieën naast elkaar proberen te fietsen en zelf in het gesprek proberen te komen?
          Anders zou ik gewoon eerlijk zeggen dat je liever alleen fietst.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Probeer zelf misschien een keertje meer praten door naast hen te gaan fietsen, als echt niets werkt, zeg dan tegen je vriendin dat je het jammer vindt, en je wat uitgesloten voelt.
    als dat niets helpt, zeg je maar gewoon dat je wel alleen fietst.


    effort never betrays you

    ik haad sloom fietsende mensjes. ik hoef nooit met iemand op te fietsen omdat ik best dichtbij woon(voor nu dan), in het zelfde dorp als waar de school staat. en volgend scooljaar oef ik aleen maar effe naar het station te fietsen en dan de trein te pakken naar leeuwarden.

    zeg gewoon tegen hun dat je het niet leuk vind wat ze doen, als je niet het sloom fietsende mensen op wilt fietsen, ga gewoon alleen fietsen.


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    Gewoon eerder de deur uitgaan en hard doorfietsen. Als het haar iets interesseert, vraagt ze vanzelf wel waarom je niet meer mee fietst. :')


    Til hug og blod.

    Krull schreef:
    In de eerste klas zat ik ook in zo'n soort situatie, maar dat waren geen echte vriendinnen van mij, we reden alleen samen omdat ze langs mijn huis kwamen en we bij elkaar op de basisschool hadden gezeten, en zij kwamen zo laat bij mij aan en fietste zo langzaam en fietste dan nog met zn tweeen en ik dr achteraan, dat ik na een paar weken al gezegd heb dat ik wel alleen fietste.
    Maarja dat is voor iedereen anders natuurlijk, en ik weet ook niet hoe snel die meisjes boos worden als je dat eerlijk zegt, maar het lijkt me dat je er tenminste iets aan moet doen als je je bij deze situatie niet fijn vind, misschien er over praten ipv gelijk zeggen dat je alleen fietst voortaan?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou het toch wel eens zeggen en dan, als ze je nog negeren en traag fietsen, gewoon doorrijden.
    Ik heb hetzelfse gehad, en ik reed achter hen. Ze waren met drie. Toen vroeg ik of ze rapper wilden en toen fietsten mijn vriendin en ik door. Nu rij ik, als ik met de fiets ga, met die ene vriendin op een goed tempo. Soms ook alleen, maar 12km fieten zonder iemand is saai.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik zou eerlijk zijn en zegge wat je dwars zit, misschien heeft je vriendin het niet eens door. Succes!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife