• Een shirtje van Elvis Presley bij de H&M. Nou eigenlijk heeft mijn lieve moeder hem betaald omdat ik geen geld heb en ze het wel iets vind dat je niet zomaar koopt in Nederland voor meisjes. :'D



    Ze hadden ook nog zulke dingen van John Lennon, the Rolling Stones en Jimi Hendrix geloof ik.


    Your make-up is terrible

    Ik vind die shirts van de h&m met dat soort mensen erop echt leuk! but no money -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oh, die is zo cool! Ik wilde hem ook met John Lennon kopen, maar ik heb nog geen tijd gehad. 8D

    Leuk leuk, ik hou van mouwloze t-shirts ^^


    Life is hard and then we die

    Assassin schreef:
    (...)

    Daarom koop ik normaal daar ook amper iets. Maar dit vind je verder nergens.


    Bijna exact hetzelfde hangt hier aan de overkant in een Turkse kledingwinkel voor 13 euro of zoiets. :')


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Bijna exact hetzelfde hangt hier aan de overkant in een Turkse kledingwinkel voor 13 euro of zoiets. :')


    Ik ben in bijna elk boetiekje en dingetje in Amsterdam geweest gister -ook die Turkenwinkels- en daar heb je echt niets. En deze was trouwens ook maar 15 euro. (bij de Cool Cat had je ook van die leuke met James Dean en die waren fucking 20 euro, dat betaal je er toch niet voor?)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben in bijna elk boetiekje en dingetje in Amsterdam geweest gister -ook die Turkenwinkels- en daar heb je echt niets. En deze was trouwens ook maar 15 euro. (bij de Cool Cat had je ook van die leuke met James Dean en die waren fucking 20 euro, dat betaal je er toch niet voor?)


    Neuh, ik haat het als kleding duur is. Beha's kopen is ook altijd een drama, ben je ook zo weer 30 á 40 euro per stuk kwijt. ¬¬
    En Rotterdam is ook beter dan Amsterdam. -a-

    Maar ik wil wel nog een James Dean shirt een keer. Zelfs al moet het me dan 20 euro kosten. Al vis ik hem dan eerder van ebay af denk ik, voor de helft van de prijs met de verzendkosten al incl. :')


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Neuh, ik haat het als kleding duur is. Beha's kopen is ook altijd een drama, ben je ook zo weer 30 á 40 euro per stuk kwijt. ¬¬
    En Rotterdam is ook beter dan Amsterdam. -a-

    Maar ik wil wel nog een James Dean shirt een keer. Zelfs al moet het me dan 20 euro kosten. Al vis ik hem dan eerder van ebay af denk ik, voor de helft van de prijs met de verzendkosten al incl. :')


    Ik heb er echt een hekel aan, ze maken er zóveel winst op. Het is maar een simpel shirtje. Nounou, ik vind Rotterdam niet beter, maar wel vergelijkbaar. Alles ligt daar zover uit elkaar. x_x Al wil ik wel weer eens op Zuidplein winkelen...

    Hm, ik koop eigenlijk nooit via Ebay. Misschien toch eens gaan kijken.


    Your make-up is terrible

    Aurelia schreef:
    (...)
    + de helft van die meiden hebben geen idee wie de Stones, de Ramones en John Lennon zijn. That's.. so not awesome D:.

    Maar het shirt is cool!


    haha ik vind de h&m echt heel leuk. maar je loopt dat risico wel ja.
    maar ik weet wel wie dat zijn, haha. mijn muziekopvoeding is echt heel goed. top 2000 :')


    Miep

    Cardew schreef:
    Oh, die is zo cool! Ik wilde hem ook met John Lennon kopen, maar ik heb nog geen tijd gehad. 8D


    Er is ook weer een hemdje van The Beatles die ik moet hebben, yay! ^^


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik heb er echt een hekel aan, ze maken er zóveel winst op. Het is maar een simpel shirtje. Nounou, ik vind Rotterdam niet beter, maar wel vergelijkbaar. Alles ligt daar zover uit elkaar. x_x Al wil ik wel weer eens op Zuidplein winkelen...

    Hm, ik koop eigenlijk nooit via Ebay. Misschien toch eens gaan kijken.


    Ver uit elkaar? Hoe kom je daar nou weer bij?
    Ben je nog nooit verder dan het Zuidplein en de Primark geweest? :'D
    In het centrum is alles juist heel dicht bij elkaar en loop je zo van het ene punt naar het andere.


    Til hug og blod.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik ben in bijna elk boetiekje en dingetje in Amsterdam geweest gister -ook die Turkenwinkels- en daar heb je echt niets. En deze was trouwens ook maar 15 euro. (bij de Cool Cat had je ook van die leuke met James Dean en die waren fucking 20 euro, dat betaal je er toch niet voor?)


    In de 7 straatjes [of is het 9?] vind je vaak ook leuke boetiekjes, Laura Dolls is ook nog een vrij grote kanshebber. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Turmoil schreef:
    (...)

    Ver uit elkaar? Hoe kom je daar nou weer bij?
    Ben je nog nooit verder dan het Zuidplein en de Primark geweest? :'D
    In het centrum is alles juist heel dicht bij elkaar en loop je zo van het ene punt naar het andere.


    Ver uit elkaar ja. Van bijvoorbeeld de Black Widow naar de koopgoot vind ik ver, er zitten ook weinig leuke winkels tussen, etc. In Amsterdam heb je dan twee lange straten achter elkaar waar je lekker doorheen loopt, vind ik persoonlijk makkelijker.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ver uit elkaar ja. Van bijvoorbeeld de Black Widow naar de koopgoot vind ik ver, er zitten ook weinig leuke winkels tussen, etc. In Amsterdam heb je dan twee lange straten achter elkaar waar je lekker doorheen loopt, vind ik persoonlijk makkelijker.


    Mmm, valt mee, ligt eraan hoe je loopt. Maar dat zijn ook twee verschillende woongebieden van de stad. Nieuwe en oude binnenweg hebben inderdaad wel hele leuke winkeltjes. :]
    Ik kom verder niet veel in het centrum, omdat ik toch om de hoek woon van een winkelstraat. Ga meestal daar of naar de markt. :')


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Mmm, valt mee, ligt eraan hoe je loopt. Maar dat zijn ook twee verschillende woongebieden van de stad. Nieuwe en oude binnenweg hebben inderdaad wel hele leuke winkeltjes. :]
    Ik kom verder niet veel in het centrum, omdat ik toch om de hoek woon van een winkelstraat. Ga meestal daar of naar de markt. :')


    Dat is wel handig ja. 8D Nu krijg ik alweer zin om te winkelen door jou. :c


    Your make-up is terrible

    Sorry. Ach, slaan we toch een rijke oude vent aan de haak samen?
    We delen de winst wel van de erfenis! :Y)


    Til hug og blod.