• En dus ging ik vandaag, helemaal vrijwillig natuurlijk omdat ik een ontzettend aardig persoon ben, boodschappen doen voor m'n moeder :Y). Ik was de dekamarkt al binnen gelopen, toen ik me plots realiseerde dat ik mijn fiets niet op slot had gedaan. Nou moet je weten dat onze dekamarkt pittig groot is en ik aardig lui, dus ik had geen zin om de hele winkel door te lopen om via de kassa's weer naarbuiten te gaan. Bij de ingang staan twee van die stomme poortjes, je weet wel, die opengaan als je ervoor staat. Ik dus wachten tot iemand anders naar binnen ging, zodat ik snel naar buiten kon glippen. Maar zodra ik door het eerste poortje was, je voelt 'm al aankomen, ging de tweede alweer dicht en zat ik vast tussen de twee poortjes x'D. En ik maar tegen dat ding aan rammen, lekker awkward.
    Aangezien ik vanwege het prachtige weer een nogal korte broek aan had (en omdat het er sowieso nogal knullig uitziet natuurlijk), had ik niet echt zin om over de poortjes heen te klimmen. De blik van de vakkenvuller toen ik vertelde waarom ik vast zat zal ik nooit vergeten :').
    Nog meer awesome failures gebeurd vandaag?


    i put the fun in funeral

    Haha, geweldig _O_


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Hahaha, ik zie het voor me :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Drizzle schreef:
    Haha, geweldig _O_


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Nimh schreef:
    Hahaha, ik zie het voor me :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Haha, geweldig

    Ik was vandaag verdwaald in mijn school met een vriendin en ik zit al 3 jaar op die school, we hebben echt een kwartier rondgelopen ofzo en ik schaamde me zo


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Title sounds wrong. Sorry, dat ligt aan mij, ik heb even een doordenkbui :'D
    Maar dat is inderdaad wel heel grappig, en het zou ook typisch iets voor mij kunnen zijn haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Meanie schreef:
    Title sounds wrong. Sorry, dat ligt aan mij, ik heb even een doordenkbui :'D
    Maar dat is inderdaad wel heel grappig, en het zou ook typisch iets voor mij kunnen zijn haha.

    Dat ligt niet aan jou, ik dacht ook verkeerd.
    Waarom ging je niet gewoon via de kassa's naar buiten?


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Meanie schreef:
    Title sounds wrong. Sorry, dat ligt aan mij, ik heb even een doordenkbui :'D
    Maar dat is inderdaad wel heel grappig, en het zou ook typisch iets voor mij kunnen zijn haha.


    Ligt niet aan jou :'). Een vriendin van me heeft 'r gewoon een liedje van gemaakt dat ze zingt telkens als ik iets doms doe/een grap maak waar alleen ik zelf om kan lachen.


    i put the fun in funeral

    Amused schreef:
    (...)
    Dat ligt niet aan jou, ik dacht ook verkeerd.
    Waarom ging je niet gewoon via de kassa's naar buiten?


    Nou moet je weten dat onze dekamarkt pittig groot is en ik aardig lui, dus ik had geen zin om de hele winkel door te lopen om via de kassa's weer naarbuiten te gaan.


    i put the fun in funeral

    Oei, niet gezien^^


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Zoiets had ik laatst ook
    Ik moest van mijn moeder toch maar even een karretje pakken, maar ik kom nooit in die supermarkt en ik was te lui om de kassa's te zoeken, dus ik wachten voor die poortjes, maar er kwam maar niemand. En net op het moment dat ik besloot er onderdoor te kruipen kwam er iemand aan


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    L-O-L.
    ik had wel ooit iets die erop leek.
    Ging voor een automatische deur staan om naar buiten te gaan, was het de deur voor de ingang. Nou ik als een idiote blijven duwen.


    -

    Genius, ik zie het al helemaal voor me , haha XD
    The title sounds wrong


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.