• My gosh... you go girl! Blond one is cuter though... other one's really loud...

    Shopping day:

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 20:50 ]


    I'd rather have you, cursed or not.

    DarkSavior schreef:
    Hoe kun je dit cute vinden en er bijna om huilen? What's wrong with you (cat)


    Misschien is ze doof gewordenxd


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Ik vind het wél leuk. Ja, Sophia schreeuwt veel. Maar kom op, ze is nog maar 8.
    En dat Rosie nooit zingt, is niet Sophia's schuld. Zij kan met haar 5 jaar namelijk nog niet goed zingen en doet dus het dansen. + ze geeft Sophia zelfvertrouwen, want zonder Rosie, durft Sophia het podium niet op. Dit las ik ergens. Girlscene geloof ik.


    Deze waar ze op de grammy's zijn, vind ik héél leuk!

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 22:14 ]


    Tell me about it, stud.

    Ze zijn wel schattig, maar vooral die blonde. Ik vind die bruinharige best wel irritant.

    Al snap ik niet dat je hierom zou moeten huilen? :')


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Goldenblatt schreef:
    Ik vind het wél leuk. Ja, Sophia schreeuwt veel. Maar kom op, ze is nog maar 8.
    En dat Rosie nooit zingt, is niet Sophia's schuld. Zij kan met haar 5 jaar namelijk nog niet goed zingen en doet dus het dansen. + ze geeft Sophia zelfvertrouwen, want zonder Rosie, durft Sophia het podium niet op. Dit las ik ergens. Girlscene geloof ik.


    Deze waar ze op de grammy's zijn, vind ik héél leuk!


    Dankje


    I'd rather have you, cursed or not.

    Nee toch! Oké ik vind dit wel allesbehalve schattig.

    Goldenblatt schreef:
    Ik vind het wél leuk. Ja, Sophia schreeuwt veel. Maar kom op, ze is nog maar 8.
    En dat Rosie nooit zingt, is niet Sophia's schuld. Zij kan met haar 5 jaar namelijk nog niet goed zingen en doet dus het dansen. + ze geeft Sophia zelfvertrouwen, want zonder Rosie, durft Sophia het podium niet op. Dit las ik ergens. Girlscene geloof ik.


    Deze waar ze op de grammy's zijn, vind ik héél leuk!

    Dat ze 8 is is geen reden dat ze zo schreeuwt, toen ik 8 was schreeuwde ik niet zo, en ik ken niemand die dat wel deed. Als dat mijn kind was zou ik haar eens goed de les lezen.
    Dit is nou een goed voorbeeld van slechte opvoeding.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    Dat ze 8 is is geen reden dat ze zo schreeuwt, toen ik 8 was schreeuwde ik niet zo, en ik ken niemand die dat wel deed. Als dat mijn kind was zou ik haar eens goed de les lezen.
    Dit is nou een goed voorbeeld van slechte opvoeding.


    Dat ze hier zo aan schreeuwen is, vind ik absoluut geen reden om te zeggen dat ze een slechte opvoeding heeft gehad.
    Ze ontmoet haar grootste idool. Ik bedoel, meisjes van 14 gillen het ook uit als ze hun celebrity-crush ontmoeten, dus waarom mag zo'n meisje dat niet? Als ze nou altijd zo was


    Tell me about it, stud.

    Cloelia schreef:
    Oh god, niet die irritante kutkinderen weer... Ik vind dit nou echt allesbehalve schattig...


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik heb echt een hekel aan dat meisje met donkere haar. Werkelijk waar.. :Y)


    -

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Dat ze hier zo aan schreeuwen is, vind ik absoluut geen reden om te zeggen dat ze een slechte opvoeding heeft gehad.
    Ze ontmoet haar grootste idool. Ik bedoel, meisjes van 14 gillen het ook uit als ze hun celebrity-crush ontmoeten, dus waarom mag zo'n meisje dat niet? Als ze nou altijd zo was

    Nou aan dat 2e filmpje in het begin topic te zine is ze altijd zo. Ik ken zulke kinderen, echt verschrikkelijk zijn ze. Een slechte opvoeding is inderdaad misschien een groot woord, maar dan nog. Als ze mijn kind was zou ik haar nooit zo laten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Hmm.. Ik vind t een beetje zielig voor dat stillere kindje, ze wordt helemaal overstemd -letterlijk en figuurlijk- door die andere.


    Inspiration can hit you any time

    Leela schreef:
    I hate screaming kids.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Cloelia schreef:
    Oh god, niet die irritante kutkinderen weer... Ik vind dit nou echt allesbehalve schattig...


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Watdafuuuq. Kill this, and your tears also, with fire.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Oh, dit zouden dus echt mijn kinderen niet moeten zijn.


    Til hug og blod.