• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 18:17 ]

    Ik heb er niets tegen als er gelachen wordt in de klas en ik zeg niet dat ik een heilig boontje ben. Maar zo kinderachtig als dat jij het beschrijft zijn we wel niet. Het is lachen maar niet met dingen naar het bord gooien en andere dingen. Dat vind ik toch wel kinderachtig hoor. Je kan je amuseren en dingen uitsteken op andere manieren die veel en veel leuker en erger zijn.


    Imagination set us free to be just what we want to be ~

    goh
    zo leer je echt heel veel
    succes met je examens over een paar jaar
    of weet ik veel wanneer je die hebt


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Dat vind ik eigenlijk best grappig. Ik weet wel dat je respect moet hebben voor leraren, maar soms is het best grappig.


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Goldenblatt schreef:
    Wat een heilige boontjes zijn jullie zeg.
    Je gaat mij niet vertellen dat jullie allemaal altijd braaf zijn in de klas.
    En waarom zouden ze zich anders moeten gedragen, omdat er een paar Duitse studenten zijn?
    Ze zijn gewoon, zoals ze altijd zijn. Dat is alleen maar goed.


    I agree.


    The universal language of art.

    Hmmm schreef:
    goh
    zo leer je echt heel veel
    succes met je examens over een paar jaar
    of weet ik veel wanneer je die hebt


    Ik heb nog zo'n 4/5 jaar tot mijn examens hoor ;'D

    Phootos schreef:
    Ik heb er niets tegen als er gelachen wordt in de klas en ik zeg niet dat ik een heilig boontje ben. Maar zo kinderachtig als dat jij het beschrijft zijn we wel niet. Het is lachen maar niet met dingen naar het bord gooien en andere dingen. Dat vind ik toch wel kinderachtig hoor. Je kan je amuseren en dingen uitsteken op andere manieren die veel en veel leuker en erger zijn.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Amused schreef:
    Ik snap echt niet wat er zo geweldig aan is om achter de rug van de leerkracht je zo kinderachtig te gedragen? Voelen jullie je stoer als je met van alles gooit of op het bord slaat?
    Ik zou dat nooit doen, en zeker niet als er uitwisselingsstudenten zijn in de klas. Ze krijgen op die korte periode een indruk van je klas en je school. Ik denk niet dat die zo positief is.

    ^
    Ik zag laatst een programma waar Japanse docenten ruilden met Nederlandse docenten. Ik had eigenlijk wel een beetje medelijden met die Japanse docenten. In Japan mag het van mij dan ook wel weer iets losser, maar jeeetje |:

    Maar oké, ik ben inderdaad ook niet heilig ofzo.

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 21:10 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Amused schreef:
    Ik snap echt niet wat er zo geweldig aan is om achter de rug van de leerkracht je zo kinderachtig te gedragen? Voelen jullie je stoer als je met van alles gooit of op het bord slaat?
    Ik zou dat nooit doen, en zeker niet als er uitwisselingsstudenten zijn in de klas. Ze krijgen op die korte periode een indruk van je klas en je school. Ik denk niet dat die zo positief is.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Goldenblatt schreef:
    Wat een heilige boontjes zijn jullie zeg.
    Je gaat mij niet vertellen dat jullie allemaal altijd braaf zijn in de klas.
    En waarom zouden ze zich anders moeten gedragen, omdat er een paar Duitse studenten zijn?
    Ze zijn gewoon, zoals ze altijd zijn. Dat is alleen maar goed.

    Half mee eens hier, ik ben het opzich wel met Amused eens, maar aan de andere kant vind ik het ook wel grappig 8)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Amused schreef:
    Ik snap echt niet wat er zo geweldig aan is om achter de rug van de leerkracht je zo kinderachtig te gedragen? Voelen jullie je stoer als je met van alles gooit of op het bord slaat?
    Ik zou dat nooit doen, en zeker niet als er uitwisselingsstudenten zijn in de klas. Ze krijgen op die korte periode een indruk van je klas en je school. Ik denk niet dat die zo positief is.


    Ex astris, sciencia

    Tsjongejonge, straks gaan die Duitsers nog denken: "Lekkere chaos, dat land kunnen we wel weer onderwerpen."
    Maar even alle gekheid op een stokje, een grapje is leuk, maar dit gaat te ver. Erg jammer.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Andante schreef:
    (...)
    ^
    Ik zag laatst een programma waar Japanse docenten ruilden met Nederlandse docenten. Ik had eigenlijk wel een beetje medelijden met die Japanse docenten. In Japan mag het van mij dan ook wel weer iets losser, maar jeeetje |:

    Maar oké, ik ben inderdaad ook niet heilig ofzo.

    Welk programma was dat?


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk