• (Geen idee of dit in het goede subforum staat.)

    Ik heb er net weer fijn een gehad: spoiler. -__-"
    Van de Hongerspelen, uit boek 2, die ga ik binnenkort pas lezen.
    Maar ook gewoon bij series of zo die ik op internet kijk.
    Bijvoorbeeld bij het begin van een serie die je kijkt op Youtube. Reacties:
    "Wat jammer dat - insert name - doodgaat." Fijn dat je dat even op het begin zegt!
    Zeggen mensen wel: moet je gewoon niet lezen. Maar je leest de comments en dan zit er opeens * bam * een spoiler tussen. D:

    Sucks for you. i never mind spoilers. Kan ik me emotioneel beter voorbereiden op de meeste dingen. :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Achja. Life is and will never be fair. :W


    Deep inside, I've never felt alive

    Awh, dat suckt. Ik kijk nooit spoilers, ik lees en kijk wat ik wil en fuck de rest.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik spoil voor mezelf. Kan ik mij voorbereiden op het einde. Ik lees altijd de laatste pagina's, het laatste hoofdstuk.
    En anders maakt het ook niet veel uit.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Ik spoil voor mezelf. Kan ik mij voorbereiden op het einde. Ik lees altijd de laatste pagina's, het laatste hoofdstuk.
    En anders maakt het ook niet veel uit.

    Dat doe ik dan ook altijd, maar omdat ik het boek niet heb gelezen snap ik er nog geen reet van, dus dat kan voor mij geen kwaad. :')

    Ik vind het meestal niet erg.. Dan wil ik het nog meer zien zeg maar.. Kijken hoe het gebeurd en zo.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik kijk juist spoilers. Ben altijd veel te nieuwsgierig.

    tja, ik leef met je mee. Zat een vriendin vol emotie over HG te praten, kan ik ook niet zeggen: ik lees het zelf liever.


    -

    Ik ken iemand; die is nu bezig met seizoen 3 van TVD die ik nog moet zien en ik wil dus niks weten. HEEFT ZE ME AL BIJNA HET HELE SEIZOEN UITGELEGD TERWIJL IK STEEDS ZEG DAT IK HET NIET WIL WETEN! Quite annoying -.-


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik heb zelf altijd de neiging om te spoileren, maar als iemand iets niet wil weten zeg ik het meestal niet.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moet me nu heel erg inhouden om niet het hele plot hier neer te knallen, hehe.
    I never mind, I usually like knowing what's gonna happen.


    Sterker nog, meestal beslis ik aan de hand daarvan of ik iets ga kijken of lezen of niet. :'D

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 13:56 ]


    Til hug og blod.

    Zo gaat dat. Dan moet je geen comments lezen voor je iets kijkt, en niet over een boek praten/dingen opzoeken voor je het uit hebt.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Het ligt voor mij trouwens ook om het soort spoiler. Als je zegt, Piet en Henk gaan dood en het loopt zo en zo af, dan is de lol eraf. Maar ik had laatst bijvoorbeeld voor het nieuwe GONE-boek, FEAR, een lijst met spoilers die door de schrijver waren opgesteld. Dat was dan zo van, er gaat íémand dood die we goed kennen, maar er stond niet bij wie. Ik kan nog wel meer dingen opnoemen, maar misschien willen mensen dat boek nog wel lezen :'D

    Dus ja, daar ligt het ook wel aan.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.