• Mensen vertellen mij regelmatig (ook hier) dat ze vinden dat ik zo ontzettend sterk ben in mijn relatie met Val ... Terwijl dit helemaal niet zo is. Ik slik complimentjes in en ben er blij mee, maar huil mezelf tegenwoordig steeds vaker in slaap of merk dat dit gewoon helemaal niet lukt. Mentaal voelt het of ik elke dag een stukje verder afgebroken wordt en ik heb geen idee wat ik met mezelf aanmoet om vol te kunnen houden. Schrijven is een soort manische vluchtweg geworden, die ook niet echt werkt op dit punt. Als ik heel eerlijk moet zijn ... Ik ben helemaal niet zo sterk. Ik ben zelfs keihard aan het janken terwijl ik dit uit type, met een groeiende bloedhekel aan de mensheid en pijn, omdat het zo godvergeten moeilijk is om bij iemand te kunnen zijn waar je van houd.
    Dat is niks om respect voor te hebben of tegenop te kijken ... Geloof me, het zuigt.


    Til hug og blod.

    Naaahww, meisje toch! *Geeft een dikke knuffel*
    Huil maar lekker uit, iedereen doet dat wel eens. Heb ik ook vaak zat last van, maar dat merk je (volgens mij) niet zo op het forum, hier.
    Maar het komt wel goed, schatje! *Schuift glas Roos-Vicée naar jou toe*


    Deep inside, I've never felt alive

    Weet je, je gaat gewoon door een hele moeilijke tijd nu. Je bent pas naar hem toe geweest, waarbij je veel tijd samen doorbracht en kreeg laatst te horen dat je hem heel lang niet gaat zien: Natuurlijk is dat moeilijk.
    En ja, veel mensen hier vinden het sterk van je dat je het al zo lang volhoud, ook al word het nu steeds lastiger voor je. Dat is denk ik iets waar je doorheen moet.

    Maar inderdaad, LDR zuigt soms heel erg hard.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wil je nog steeds ons Nancy-goede-doel-fonds niet aannemen? We willen echt het beste voor je, dat je weer lekker kan slapen en je weer goed voelt, je bent toch één van ons Nance.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 20:17 ]


    Your make-up is terrible

    Ik zou het eerder raar vinden als je alleen maar sterk bent, en hier verder geen verdrietige gevoelens bij zou krijgen. Natuurlijk sloopt het je als je je vriend zolang niet kan zien, dat lijkt me niet meer dan logisch.
    Ik denk ook niet zozeer dat de mensen hier sterk bedoelen op de manier waar jij nu aan denkt. Ik zie het in ieder geval eerder op een manier van sterk zijn, dat je vol blijft houden in je relatie, terwijl het je eigenlijk gewoon sloopt. En dat vind ik wel iets om héél trots op te kunnen zijn, dat je het niet opgeeft.
    Maar dat neemt natuurlijk niet weg dat het ontzettend klote is.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vandersteen schreef:
    Naaahww, meisje toch! *Geeft een dikke knuffel*
    Huil maar lekker uit, iedereen doet dat wel eens. Heb ik ook vaak zat last van, maar dat merk je (volgens mij) niet zo op het forum, hier.
    Maar het komt wel goed, schatje! *Schuift glas Roos-Vicée naar jou toe*


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik vind dat we de het Nancy-fonds moeten gaan oprichten, wat je ook wilt. Desnoods vragen we Val om je rekeningnummer. Ik vind het heel knap hoe je ermee om gaat, ik weet nog je topic dat je vertelde dat je verloofd was. Je bent zomlang samen geweest heel veel en nu opeens BAM niet, dat is slikken en moeilijk. *giving you a hug*


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Het doet mij gewoon pijn als ik jou zo hoor praten. Ik ben blij dat je ook gewoon verteld wat het met je doet, ipv jezelf sterk voor te doen en er verder niet op in te gaan. Het is logisch dat je je zo voelt, niemand neemt je dat kwalijk. Je bent net daar geweest en rekende erop dat hij al snel weer kwam. Dan komt die klap hard aan.. Maar weet dat ik er voor je ben en dat ik mijn best doe om zo snel mogelijk weer bij je te komen. <3


    -

    Ik kan je alleen maar heel heel veel sterkte wensen. Iemand zolang niet meer zien zou ik niet volhouden, dus in dat opzicht ben je ook gewoon sterk. Ik hoop dat je hem toch eerder ziet.
    Echt heel veel succes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Escritura schreef:
    Weet je, je gaat gewoon door een hele moeilijke tijd nu. Je bent pas naar hem toe geweest, waarbij je veel tijd samen doorbracht en kreeg laatst te horen dat je hem heel lang niet gaat zien: Natuurlijk is dat moeilijk.
    En ja, veel mensen hier vinden het sterk van je dat je het al zo lang volhoud, ook al word het nu steeds lastiger voor je. Dat is denk ik iets waar je doorheen moet.

    Maar inderdaad, LDR zuigt soms heel erg hard.


    comfort in c h a o s

    Thanks dolls. -Gelukkig weet Val mijn rekeningnummer niet, haha.-
    Ach ik red me wel. Als ik lang genoeg niet kan slapen val ik vanzelf wel een keer om. ^^


    Til hug og blod.

    En toch vind ik je zo sterk, omdat je je alsnog door alles heen slaat. Dit topic bewijst het alleen maar weer voor mij. Sterkte, though!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Muh, dat volhouden is ook alleen omdat het niet anders kan. Ik houd van hem en daar kan ik 'helaas' niks ana doen, waardoor we geen keuze hebbdn.
    En ik ben veel te dronken nu opm online te blijven, dus ik ga maar een film kijken. ._.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    Muh, dat volhouden is ook alleen omdat het niet anders kan. Ik houd van hem en daar kan ik 'helaas' niks ana doen, waardoor we geen keuze hebbdn.
    En ik ben veel te dronken nu opm online te blijven, dus ik ga maar een film kijken. ._.

    Ga niet aan de drank hierdoor, dat zal het niet veel beter maken. Misschien voor even, maar niet voor langere tijd.

    (Als er een andere reden was voor de alcohol dan negeer het bovenste maar. Veel plezier bij de film.)

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 21:19 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hm... Nans, weet je wat ik denk? Dat je gewoon even rustig aan moet doen, glaasje water moet nemen morgenochtend en eens in de spiegel moet kijken. Jij ziet een "zwak" persoon, maar ik zie juist een sterke meid die er gewoon even doorheen zit om de zeer begrijpelijke reden dat ze haar vriend dit jaar niet ziet... Nancy, je wilt het misschien niet horen, maar ik vind het sterk van je omdat je er zo over kunt praten en je kan uiten en bovenal omdat je doorgaat en niet verdrinkt in zelfmedelijden. En ik vind je sowieso sterk omdat je zelf een manier hebt gevonden om ermee om te gaan, schrijven dus.
    Als je iemand nodig hebt, dan kom je me maar even porren, oké?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    Hm... Nans, weet je wat ik denk? Dat je gewoon even rustig aan moet doen, glaasje water moet nemen morgenochtend en eens in de spiegel moet kijken. Jij ziet een "zwak" persoon, maar ik zie juist een sterke meid die er gewoon even doorheen zit om de zeer begrijpelijke reden dat ze haar vriend dit jaar niet ziet... Nancy, je wilt het misschien niet horen, maar ik vind het sterk van je omdat je er zo over kunt praten en je kan uiten en bovenal omdat je doorgaat en niet verdrinkt in zelfmedelijden. En ik vind je sowieso sterk omdat je zelf een manier hebt gevonden om ermee om te gaan, schrijven dus.
    Als je iemand nodig hebt, dan kom je me maar even porren, oké?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife