• Hallo ^^
    Ik had nog zin om een one direction story te schrijven, of een andere story,
    maar alleen schrijven vind ik nooit zo leuk,
    dus ik dacht misschien wil iemand wel een verhaal met mij schrijven.
    Ik heb zelf inmiddels wel veel ervaring, dus gelieve wel iemand gezocht die veel online is.

    Als je wil mag je dit ook invullen:


    Naam:
    Vaak online:
    Wat voor story wil je schrijven:
    Een stukje om te weten wat je schrijfstijl is ^^

    Hier een stukje van mij soort schrijfstijl :)

    Mijn ogen schoten angstig door de kamer.
    Waarom zat ik hier vroeg ik me af. Stilletjes probeerde ik op te staan. Het lukte niet. De kamer waar ik in zat was benauwd. Er klonk gefluister vanaf een andere kamer. Zo dicht mogelijk als ik kon ging ik tegen de muur zitten.
    'Wat wil je met haar?' fluisterde een stem. Ik schatte dat het een jongen was. 'Haar veranderen, ik heb een gevoel dat ze speciaal is.' Daarna was het stil. Trillend zat ik op mijn stoel. De deur van de kamer kraakte toen de deur open ging.
    'Wat?' zei ik wat afstandig. De jongen keek me aan met angstaanjagende rode ogen. Hij liep naar me toe en zette zijn koude hand in mijn nek.
    Zijn hand was koud. 'Dit zal even wat pijn gaan doen.' Hij glimlachte op een gemene manier. Hij boog zijn hoofd naar mijn nek. Wat was hij van plan. Angstig probeerde ik hem weg te duwen. Mijn hart bonkte, er druppelde wat zweetdruppels van mijn gezicht af. Tot mijn grote verbazing zette hij zijn tanden in mijn nek.
    Er kwam een zwarte waas voor mijn ogen. Mijn oogleden trilde nog even, daarna werd alles zwart. Een hevige vuur kwam mijn lichaam in..

    Tis een stukje van een meisje wat vampier wordt ^^
    Groetjes Lisa :)

    Ik ga even je lijstje invullen. :Y)


    Just remember... if the world didn't suck, we'd all fall off.

    Naam: Amber
    Vaak online: Jup :Y)
    Wat voor story wil je schrijven: Maakt mij niet zoveel uit. Het liefste geen 1D of Tokio hotel