• Goed dat jullie hier kijken.
    Nou, sayxkiss en xFUCKxYOUx willen een nieuwe serie beginnen. Enn zij hebben nog rollen over. Ik zit er ookm in en wil heel graag dat de prolooog er komt, dus WILLEN jullie jullie aanmelden!!!

PLEASE????
    -XxX-Mariëlle

Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

(...)

Nee dat is niet zo, ik geef alleen iets aan, en er wordt direct gezegt dat ik dom doe?
    Wat is er dom aan om aan te geven dat het woord "MOETEN" gewoon raar is om neer te zetten? Iedereen gepaald zelf wat zij/hij doet, niet dan?

Ik vindt moeten gewoon een ja een woord En ik bedoelde het ook niet bitchie ofsow. Voormij heeft het woord gewoon een andere betekenis dan voor jou.

Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

SNAP JE NIET WAT EEN GRAPJE IS ..U_U

Wat grapje? ^^ Begint dit een grap te worden. Oh wacht ik ben vergeten te lachen ha-ha.

Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

Moeilijk doen is ook een kunst x_x

(...)

Wat grapje? ^^ Begint dit een grap te worden. Oh wacht ik ben vergeten te lachen ha-ha.

xD

Lalalalalalalala.

(...)

Als ze het niet zo bedoelt moet ze het er ook niet neerzetten.
    Ik scheld iemand toch ook niet zomaar uit voor Klote Mengool terwijl ik dat niet zo bedoel? ^^

Ik (en mijn hele klas) wel. Want we weten van elkaar dat het gewoon niet zo is.

Moeilijk doen is ook een kunst x_x

Ik doe niet moeilijk. Ik zie de grap er niet van in. Zal wel aan mij liggen =']

(...)
    Ik (en mijn hele klas) wel. Want we weten van elkaar dat het gewoon niet zo is.

Dat is jou klas. maar ik had het over mensen die je niet kent. Dus ik zette het verkeerd neer, sorry.

mensee Reageer er dan niet op !!!!!!

Jullie lokke zelf de ruzie uit !!

Nee, ik wou ook helmaal niet reageren,, todat ik las dat Bambi Dom deed,, omdat ze gewoon de waarheid sprak. Nou Dan mag ik me mening tog ook geven!!

Dunno ><

(...)

Ik doe niet moeilijk. Ik zie de grap er niet van in. Zal wel aan mij liggen =']

Waarom reageer je er eigelijk op als het je nisk boeit. -_-'

Neej ligt aan mij. Ik heb me dag niet en me broertje zit me te etteren omdat hij NU per direct op de computer wil :@ KUT BROERTJE

(...)

Waarom reageer je er eigelijk op als het je nisk boeit. -_-'

Waar heb jij je ogen zitten? In je reet ofzo? ^^
    Waar staat dat het me niet boeit? "IK ZIE DE GRAP ER NIET VAN IN" waar staat dat het me niet boeit? Nergens!
    Sorry maar je moet even wat beter lezen.

Neej ligt aan mij. Ik heb me dag niet en me broertje zit me te etteren omdat hij NU per direct op de computer wil :@ KUT BROERTJE

Dat ken ik.. ^^

Ben ik ff blij. Nu moet ik wel egt gaan want hij wordt boos.

Er is niks meer aan de hand wat het is al veranderd in Willen :')

(...)

Waar heb jij je ogen zitten? In je reet ofzo? ^^
    Waar staat dat het me niet boeit? "IK ZIE DE GRAP ER NIET VAN IN" waar staat dat het me niet boeit? Nergens!
    Sorry maar je moet even wat beter lezen.

Ik vind het niet eens een grap! >.0 of ikk ben humor loos.. of [/Weet efen niks]

Dunno ><