• Rider schreef:
    RPG, The Hunger Games
    Dit is een Rpg naar de boeken van Suzanne Collins
    Topic door PinkArrow en Deejay



    Voor de echte Hunger Game fans hebben we deze nieuwe rpg gestart,
    Het is heel simpel maar voor de mensen die de boeken niet gelezen hebben Ö
    Zou ik het verhaal uitleggen.

    Het doel is om van de 23 medetributen, als enige levend over te blijven.
    Hierbij zitten we in een grote arena,


    Deze keer zal de arena bestaan uit een grote kale grasvlakte, een groot meer, de hoorn des overvloed hier liggen verschillende wapens en andere benodigdheden en een groot bos. In deze arena zit je met je 23 medetributen, maar er kan maar 1 levend overblijven. Dat betekent dat er gevochten moet worden op leven en dood, je misschien wel een bondgenoot moet zoeken of je verschuilt je tot ze je vinden. Als het te saai wordt sturen de spelmakers enge mulitanten op je af, tot er nog maar 1 over is dit is de winnaar. Je krijgt dan grote luxe; een villa enz.

    Regels
    - vermoord niet zonder toestemming en probeer terug te vechten anders is er niets aan
    - je moet actief blijven of meld als je er niet bent, na een week niet actief te zijn mag je niet meer mee vechten en ben je dood
    - bij ic vertel je egt vanuit je character, praat niet in oneliners maar gebruik minstens 3 zinnen.
    - bij occ gebruik je haakjes: []{}()
    - bij de finale, spreek je in pb af wie er gaat winnen, als dit te lang duurt sturen we wel mulitanten op je af ;p
    - geen bekende mensen als character, het liefst een verzonnen tribuut
    - je mag maar 1 character, maar als de ander snel dood gaat mag je er nog wel 1
    - wij spreken af wanneer het dag en nacht is en melden wie er dood zijn
    - het moet hier wel gezellig blijven, geen geruzie en rare opmerkingen


    (...)

    We kijken of het een beetje gaat lopen en melden wanneer we beginnen
    De tributen die we te kort komen gaan al snel bij de hoorn des overvloed dood

    We zijn hier redelijke beginners mee maar we denken wel dat het lukt ^^



    Schrijf je nog in: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133052
    Topic 1: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133073&page=last#3561803
    Topic 2: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133125&page=last#3563084
    Topic 3: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133153
    Topic 4: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?a=quote&tid=133194&page=19&pid=3564802#reply
    Topic 5: http://www.quizlet.nl/forum/modify.php?id=3567496
    Topic 6: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133275&page=last&message=66#3574340


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Julie
    Ik trok een beledigt gezicht die al snel over ging in een glimlach.
    'je zal nog wel even moeten, we zijn met zn zevenen over' zeg ik.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Vincent:

    Ik begin te lachen. "Dat klopt. De boze Rich, de kleffe Damon en Alana, angel, de lieve Julie en de almachtige Dawn." Som ik op. Als ik er zo over nadenk, weet ik niet of de spelmakers gaan geloven dat we allemaal dood zijn.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Na een tijdje verlangde ik terug naar mijn oude plek
    Dus probeerde ik maar op te staan,
    Shit dat deed pijn, ik keek naar de snee op mijn zij,
    Hij was weer helemaal open gegaan dus besloot ik om hem schoon te maken in het meer
    Toen mijn wond schoon was wilde ik mijn zalf erop smeren,
    K*t die heeft Dawn nog,
    Ik werd boos en rende boos het bos in,
    Alles zit me ook weer tegen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Dawn

    Als ik merk dat ik mij iets beter voel, haal ik mijn hoofd weer uit het water. Ik kijk van een glimlachende Julie naar Vincent.
    'Ik kan er hier niks aan doen, Vince. Bij die val is er waarschijnlijk iets met één van je onderste ruggenwervels gebeurd. Je moet er de juiste instrumenten voor hebben, wil je het überhaupt kunnen behandelen.' Ik sta op en klop mijn kleren af. Ik haal mijn haarklip even uit mijn haar en bind de natte plukken dan opnieuw vast.
    'Ik heb even geen zin in al dat gedoe. Als jij het haar uitlegt,' ik wijs naar Julie, 'Dan ga ik Rich zoeken. Geen idee hoe ik hem vrolijk ga krijgen, maar het lukt vast. En houd het stil. We willen de spanning voor de kijkers niet verpesten.'

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:41 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    'die naam voor mij vind ik wel wat' grinnik ik.
    'maar nu even serieus, waarom ging je opeens weer bij Dawn?' vraag ik, mijn stem klinkt verdrietig, terwijl ik dat eigenlijk wilde voorkomen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    (De almachtige Dawn Mwuhahahahahaha)


    Happy Birthday my Potter!

    Vincent:

    Ik zucht, weer alleen met Julie. "Ja, want masseren doe je niet met je handen." Roep ik Dawn sarcastisch na. En probeer verder rechtop te gaan zitten. "Kom dan leg ik het je uit." Zeg ik tegen Julie. Probeer ik er omheen te draaien.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 17:45 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rich

    Na 400 keer het zelfde rondje gerend te hebben, moest ik me dan ook egt verstoppen,
    Ik wil niet dat ze me vinden, daar zit ik nu egt niet op te wachten ik wil alleen zijn
    Ik heb koppijn, ontstoken wonden en ik voel me vreselijk moe.
    Waarom is een goede verstop plek vinden nou zo moeilijk?

    Wacht,, ik zet gwn een gebied onderstroom dan kunnen ze niet bij me komen en kan ik me gwn verstoppen
    Vlug zoek ik alles bij elkaar wat ik nodig heb en zet de beste boom die ik kan vinden onder stroom, zo dat is klaar,
    Ik schakel het even uit en ga in de boom zitten, daarna schakel ik de stroom weer in
    Handig toch om uit district 3 te komen.


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.

    Alana

    Ik glimlachte naar hem ' ik ga ons ontbijt maken' zei ik en ging buiten de grot zitten. Ik maakte vuur aan en hield het konijn erboven.


    Nobody is perfect

    Julie
    'eindelijk, vertel nu maar eens dat o zo geweldige plan waar iedereen van afweet behalve ik' zeg ik sarcastisch. Ik sla mijn arm tegen zijn rug zodat hij rechtop kan zitten. Hij wilt het vast niet maar ik wil er niet voor zorgen dat zijn rug nog meer geblesseerd raakt.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Damon

    Ik knik kort, en klim ook de grot uit.
    'Even het bloed eruit krijgen, en wijs naar mijn shirt.
    Bij het meer trek ik mijn jas en shirt uit en hou mijn shirt onder water.
    Het bloed gaat er al snel uit, en ik leg het shirt over een rots.
    Ik blijf erbij zitten, en drink wat water.


    El Diablo.

    Vincent.

    Ik maakt de tekeningen die ik Dawn heb zien maken na. Alles, Julie snapt het ook wel. Ze begrijpt het sneller dan dat ik deed. Daarna teken ik wat anders. Een hartje met daarin een word. "Verlieft?"


    We've lived in the shadows for far too long.

    Dawn

    Ik schud mijn hoofd even als ik Vincent nog naar mij hoor roepen en loop dan eenzaam het bos in. Ik geniet van de vogels, die kennelijk mijn versie van The Hanging tree wel weg mooi vonden en hem nog steeds zingen. Als ik depri begin te worden van het lied en steeds meer aan Aron ga denken, begin ik en ander lied te zingen.
    'Another day has gone
    I'm still all alone
    How could this be
    You're not here with me
    You never said goodbye
    Someone tell me why
    Did you have to go
    And leave my world so cold

    Everyday I sit and ask myself
    How did love slip away
    Something whispers in my ear and says
    That you are not alone
    I am here with you
    Though you're far away
    I am here to stay

    But you are not alone
    For I am here with you
    Though we're far apart
    You're always in my heart
    But you are not alone'
    De vogels pakken gewillig de melodie op en zingen met mij mee. De tekst is hoopvoller en ergens hoop ik dat Rich mij hoort. Zou hij dan terug komen?


    Happy Birthday my Potter!

    Julie
    Ik voel dat ik rood wordt, ik ben hier zo slecht in.
    'ik mag niet verliefd zijn' zeg ik na een tijd nadenken, dit antwoord leek me het beste. Zoveel vertrouwen had ik niet in het plan, maar ik had toch niets te verliezen.


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rich

    Ik zit veilig in mijn boom en eet paar aardbeien die ik nog van Julie had gekregen,
    Opeens vliegen er paar spotgaaien langs,, ze zingen een liedje
    het doet me aan Dawn denken
    Neej ik verbeeld het me en ik sluit daarna de hele wereld van me af,
    Vergeten, ik zit hier gewoon in een boom, een boom die onder stroom staat maar wat dan nog ik zit in een boom in de hongerspelen en ik heb geen tijd voor bondgenootschappen en ik mag niemand vertrouwen


    Good friends are like stars. You don't always see them, but you know they're always there.