• Hebben jullie nog iets leuks gedaan in dit lange weekend?
    Ik ben donderdag rond half negen met het zijspan naar Groningen vertrokken(vanuit Zeeland) voor het hemelvaartsweekend van de NVZ (Nederlandse vereniging van Zijspanrijders) en dat was echt super gezellig. We hadden heerlijk weer, echt lekker warm. En dat is altijd wel fijn als je gaat kamperen. En gister ging ik met 2 anderen naar de stad Groningen en heb ik een heel leuk hempje, jasjes en hakken gekocht.
    Vanochtend zijn we weer terug naar huis gegaan.
    Het was echt super gezellig.

    Hoe was jullie Hemelvaartsweekend?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik ben donderdag naar de Efteling geweest met vriendinnen en heb vrijdag + zaterdag gewerkt. Vandaag heb ik heel de dag niets gedaan. :]


    Tell me about it, stud.

    Ik was afgelopen week t/m gister in Turkije ^^ maar vandaag alleen maar homework moeten doen -.-'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik heb mijn middelvinger gesneden, blaren gekregen, geleerd en naar de foor gegaan.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik ben donderdag gaan varen en een vriendin van mij ging mee. Toen hebben we vrienden gemaakt en het was heel gezellig.
    Vrijdag gingen we weer naar huis. Tot ongeveer 13'00 bleef die vriendin. Toen ging ze naar huis. Om 14'10 kwam een andere vriendin en die was er tot 16'30.
    Zaterdag had ik eerst afgesproken met de jongen met wie ik bezig ben en dat was zo leuk <3. Die avond ging ik naar Ellen. Toen heb ik vrienden gemaakt in de trein met een jongen. Bij Ellen was het heel gezellig. Vandaag ben ik om 16'04 weer naar huis gegaan.


    "Ignite, my love. Ignite."

    jaimyhoi schreef:
    Ik was afgelopen week t/m gister in Turkije ^^ maar vandaag alleen maar homework moeten doen -.-'


    Oeh, Turkije! Ik ben jaloers op jou!
    behalve dat huiswerkgedeelte dan qq


    Tell me about it, stud.

    Rustig. Ik heb niet veel gedaan, wat ook op de planning stond ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja, van donderdag tot zaterdag in de Achterhoek loetsentochten gehad (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Nou.. Donderdag was Celine hier. Zaterdagavond ging ik met Celine naar de Jumbo en ging daarna Sarita halen. En toen gingen we naar de kermis. Alleen dat was stom, dus gingen we slutty brownies maken. Oké, teveel details, zondag wat dingen gedaan totdat Sarita om 16:04 weg moest.

    Edit: En ik cam nu al sinds half 5 nonstop :'D

    [ bericht aangepast op 20 mei 2012 - 20:42 ]

    Vrijdag en vandaag meifoor.


    Olive

    Elk jaar gaan wij met heel de familie naar een camping in Limburg. Dat is best wel gezellig, want wij hebben een grote familie en iedereen kan gewoon goed met elkaar opschieten. Alleen bleef ik dit jaar maar twee dagen, want ik heb veel toetsen volgende week. Daar wilde ik wel goed voor leren.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Woensdagavond ging ik naar de bios met vriendinnen en vrijdag ging ik winkelen met mijn beste vriendin, maar verder niks (:


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb donderdag & vrijdag gewerkt :'). Maar ik heb wel een fijne zaterdag & zondag gehad :3. Ik heb vooral lekker van het weer genoten en in het zonnetje nog wat voor school gedaan (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik had een druk vol weekend, wat tegelijkertijd awesome en ontzettend kut was. :')


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Goldenblatt schreef:
    (...)

    Oeh, Turkije! Ik ben jaloers op jou!
    behalve dat huiswerkgedeelte dan qq


    Hehhe, ik ben nu ook jaloers op mezelf, tenminste, op mezelf toen ik daar zat xd ik wil echt zó graag terug erheen xd


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    huiswerk (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.