• Haaai allemaal,

    ik begin iedere maandag, ik eindig iedere dinsdag met haar: mijn godsdienstleerkracht: tis een ongelooflijk takkemens, praat alleen maar over hoe mooi alles is, bla bla bla, over het Rijk Gods etc, over "goede levenskeuzes, goede spelregels voor keuzes, ..... etc, nog een hele hoop van die zooi...

    Het punt is echter dat zij met haar idiote stellingen mijn EIGEN moralen en idealen overhoop gooit, en soms sta ik hierdoor wat losser in mijn schoenen...
    Ik vraag dus jullie hulp, heeft iemand een goed idee om haar te kunnen negeren en om me niks aan te trekken van haar geklets?
    groeten van bovenaf,

    The Crowmaster


    Na regen komt zonneschijn.

    Ik denk dat je vooral voor jezelf moet blijven inzien dat het háár geloof is, waar ze dan over praat. En dat je niet moet denken, o, ze zegt dit, o, ze zegt dat.

    Dus, keep in mind dat het haar geloof is, en dat jij je eigen geloof, overtuigingen, standpunten hebt.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Like, ik snap um niet helemaal ?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    OK, die tip hebbik nog nooit gehoord. Enorm bedankt voor je tip!


    Na regen komt zonneschijn.

    Graag gedaan ^^


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sherlockshit schreef:
    Like, ik snap um niet helemaal ?


    het is zo dat ze een heleboel vertelt over hoe je keuzes dient te nemen in het leven, maar ze dringt haar eigen methodes nogal (in mijn opinie). Ik struikel dan ook stevig over haar leerstof, omdat die niet strijkt met mijn eigen idealen en moralen..


    Na regen komt zonneschijn.

    Crowmaster schreef:
    (...)

    het is zo dat ze een heleboel vertelt over hoe je keuzes dient te nemen in het leven, maar ze dringt haar eigen methodes nogal (in mijn opinie). Ik struikel dan ook stevig over haar leerstof, omdat die niet strijkt met mijn eigen idealen en moralen..


    Gaat het over een docent?
    Zo uit wat ik snap..
    Altijd geloven in waar jij in gelooft :Y) Als jij niet haar idealen instemd dan heb jij het recht om wat anders te denken (:


    Shit happens but pee happens a lot more.

    "Nou, beste mevrouw (naam), als uw kerk zo goed is en zo rein, hoe kan het dan dat er in het verleden en vermoedelijk nu nog steeds zoveel kinderen werden misbruikt? En zegt u eens, bent u het écht zo vreselijk overtuigd van een paus die in zijn jongere jaren actief lid was van de Hitlerjugend, die zogenaamd niets heeft geweten van het misbruik. En oh, nu ik het u toch vraag: vindt u het redelijk dat deze Katholieke kerk zo corrupt is? Dat een positie als paus te koop is als je maar genoeg centen op zak hebt? En hoe zit dat met de kardinalen, het is toch onvoorstelbaar dat die het niet hebben geweten? Maar ach, ik zal voor deze keer net zo reageren als de paus en bij de volgende leraren-enquête doen alsof ik niets heb geweten van uw opdringerige, bevooroordeelde gedrag. Lijkt me een goede deal, nietwaar?"

    Ik kan er ook niet tegen als die wijven zeiken over geloof. Ik geloof waar ik in geloof, klaar uit.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dat heb je met de meeste godsdienstdocenten, ze geloven iets te veel in hun eigen moralen en staan niet open voor andere. Ik sta dan ook een 5.6 voor levensbeschouwing :Y). Trek me er eigenlijk weinig van aan. Zolang ik een voldoende sta, kan het mij weinig boeien wat zij ervan denkt.


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Dat heb je met de meeste godsdienstdocenten, ze geloven iets te veel in hun eigen moralen en staan niet open voor andere. Ik sta dan ook een 5.6 voor levensbeschouwing :Y). Trek me er eigenlijk weinig van aan. Zolang ik een voldoende sta, kan het mij weinig boeien wat zij ervan denkt.


    Daar heb je gelijk in. Er was in de eerste klas ook iemand die dacht dat ik satanist was doordat ik een pentagram bij me droeg, toen wilde die lerares op gesprek met mijn ouders :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Daar heb je gelijk in. Er was in de eerste klas ook iemand die dacht dat ik satanist was doordat ik een pentagram bij me droeg, toen wilde die lerares op gesprek met mijn ouders :"D


    Lol, ik heb ook altijd de gewoonte om pentagrammen te tekenen :'D. Gewoon omdat ik 't een grappig figuur vind, voor de rest niets. Maar ja, dat wijf keek me wel vreemd aan toen ze zag dat ik met typex een gigantische pentagram op mijn boek tekende x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik heb ook godsdienst, maar wij worden niet dingen aangepraat. Ik vind het best slecht dat dat wordt gedaan, uiteindelijk is geloof voor ieder voor zich. Misschien moet je het zeggen tegen haar dat je het naar vind dat ze telkens over haar geloof lult en de ''mooiheid'' ervan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Audacity schreef:
    (...)

    Lol, ik heb ook altijd de gewoonte om pentagrammen te tekenen :'D. Gewoon omdat ik 't een grappig figuur vind, voor de rest niets. Maar ja, dat wijf keek me wel vreemd aan toen ze zag dat ik met typex een gigantische pentagram op mijn boek tekende x'D.


    Ze begon ook helemaal te freaken toen ze vroeg of ik satanist was en ik zo heel sarcastisch antwoordde: "Ja, Satan is mijn lust en mijn leven!" - ik was twaalf :"D


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ze begon ook helemaal te freaken toen ze vroeg of ik satanist was en ik zo heel sarcastisch antwoordde: "Ja, Satan is mijn lust en mijn leven!" - ik was twaalf :"D


    AHAHAHA.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    AHAHAHA.


    Ik reageerde ook zo, echt, wat een dom wijf was dat -.-"


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Bij mij leren we bij levensbeschouwing niet eens iets over het christendom. Of ik ben het allemaal vergeten. Meestal is het mijn Grieks leraar die meestal in het Duits lult, die lange stukken uit de Bijbel leest en vertelt hoe het allemaal zou moeten.


    Food.